ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 22.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Середа 18.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. "
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 5018144
Пятниця 13.05.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.123.- виконати письмово самостійну роботу на с.123.- перегляньте відео: Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 5018144
Пятниця 13.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео:
Перелік вправ:
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"І.Теорія1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. ВправиІІІ. ЗавданняСкласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
МакроелементиЕлемент або речовина Прояви нестачі Прояви надлишку Калій
Кальцій
Сульфур
Магній
Натрій
Фосфор
Хлор
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. Вправи
ІІІ. Завдання
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
Макроелементи
Макроелементи
Елемент або речовина | Прояви нестачі | Прояви надлишку |
Калій | ||
Кальцій | ||
Сульфур | ||
Магній | ||
Натрій | ||
Фосфор | ||
Хлор |
Понеділок 09.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин"
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з теми
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео:
ІІІ. Тестування з теми
Пятниця 06.05.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
- 1) повторіть матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-2) Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Понеділок 02.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"
1) пропоную прочитати матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./
Пятниця 29.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
Робота з ілюстрацієюРозгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.Назва структури Роль в обміні речовин, енергії та інформації
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури | Роль в обміні речовин, енергії та інформації |
Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:1. Типи живлення
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 4121037
Понеділок 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині. Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 4121037
Понеділок 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Перелік вправ:1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
Пятниця 22.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео:
Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступ 2643455
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ 2643455
Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Білки для організму людини
Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. ЛіпідиЗапрошую вас пройти тестування.Код доступ 6547661
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людиниОрганічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 6547661
Понеділок 18.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»
Бажаю успіхів!
Бажаю успіхів!
Пятниця 15.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"Перелік вправ:1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин4. Знайди пару "Будова гідри" 4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9235560
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини2. Різноманітність тварин
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9235560
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
Понеділок 11.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-572) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:Група грибів Особливості живлення Представники Сапротрофи
Паразити
Симбіотрофи
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначенняШановні учнів 14- Л групиЗапрошую вас виконавши різні врави он-лайн.Алгоритм роботи:1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.2. Виконайте вправу.3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів | Особливості живлення | Представники |
Сапротрофи | ||
Паразити | ||
Симбіотрофи |
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:Пятниця 08.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Прокаріотичні організми: бактереї. Особливості їхньої організації та функціонування"
1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) заповнити таблицю
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Понеділок 04.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Прокаріотичні організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування"
1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) заповнити таблицю на ст. 40
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 01.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами"
1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
3) зробити конспект в зошит
1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 25.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування"
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
3) зробити конспект в зошитД/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 04.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 04.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
- Вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
ІІ. Вправа
1. Рівні організації біологічних системЗробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Заповнити табл. письмово у зошитах стор.10
- Вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
ІІ. Вправа
1. Рівні організації біологічних систем
1. Рівні організації біологічних систем
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошитах стор.10
Середа 20.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
Робота з ілюстрацієюРозгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.Назва структури Роль в обміні речовин, енергії та інформації
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури | Роль в обміні речовин, енергії та інформації |
Вівторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:1. Типи живлення
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 4121037
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині. Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 4121037
Понеділок 07.12.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота «Вуглеводні».
Тема уроку: Контрольна робота «Вуглеводні».
Середа 14.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Середа 14.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео:
Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступ 3000804
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ 3000804
Вівторок 13.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Білки для організму людини
Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. ЛіпідиЗапрошую вас пройти тестування.Код доступ 7849816
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людиниОрганічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 7849816
Тема уроку: Контрольна робота "Біорізноманіття"
1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступ 7987411Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.Бажаю успіхів.
1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ 7987411
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
Середа 07.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"Перелік вправ:1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин4. Знайди пару "Будова гідри" 4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7898720
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини2. Різноманітність тварин
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7898720
Середа 06.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Середа 06.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
Середа 31.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами"
1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
3) зробити конспект в зошит
1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Вівторок 30.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування"
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
3) зробити конспект в зошитД/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
3. Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії?
Пятниця 19.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Систематика – наука про різноманітність організмів"
Тема уроку: "Систематика – наука про різноманітність організмів"
- Вивчити матеріал § 5 ст.21-24 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.26.- перегляньте відео:Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаним параграфом.Виконати письмово у зошитах впр. № 10 стор.24
- Вивчити матеріал § 5 ст.21-24 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.26.
- вміти давати відповіді на питання на ст.26.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаним параграфом.
Виконати письмово у зошитах впр. № 10 стор.24
Пятниця 12.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"
1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь2) перегляньте відео:
3) завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку), Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com виконати враву он-лайн.
Пятниця 05.03.21 (БІОЛОГІЯ)
1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:
3) завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
виконати враву он-лайн.
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів | Особливості живлення | Представники |
Сапротрофи | ||
Паразити | ||
Симбіотрофи |
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:Пятниця 26.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Прокаріотичні організми: бактереї. Особливості їхньої організації та функціонування"
1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) заповнити таблицю
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 19.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Прокаріотичні організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування"
1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
4) заповнити таблицю на ст. 40
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Пятниця 22.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
ІІ. Вправа
1. Рівні організації біологічних системЗробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
ІІ. Вправа
1. Рівні організації біологічних систем
1. Рівні організації біологічних систем
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
Пятниця 15.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. "
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 1738285
Понеділок 16.03.20
Тема "Біорізноманіття (еукаріоти)" Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
Шановні учні 14-Л групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Біорізноманіття (еукаріоти).
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
Вправа "Порівняння прокаріотів і еукаріотів"
Вправа "Еукаріоти (субдомени)"
_________________________________________________________________________________
Понеділок 23.03.20
ІІ) Тема "Групи грибів: цвілеві гриби":
4. Знайди пару "Будова гідри"
Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. Ліпіди
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Середа 15.04.20
ІІ. Вправи
Тема "Біорізноманіття (еукаріоти)" Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Біорізноманіття (еукаріоти).
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
Вправа "Порівняння прокаріотів і еукаріотів"
Вправа "Еукаріоти (субдомени)"
_________________________________________________________________________________
Понеділок 23.03.20
Он-лайн вправи з теми "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
І) Тема "Особливості будови та живлення грибів" :
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
|
Особливості живлення
|
Представники
|
Сапротрофи
| ||
Паразити
| ||
Симбіотрофи
|
1) опрацюйте матеріал § 52 (ст 236-238)
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
_____________________________________________________________________
Середа 25.03.20
"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"
1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
Онлайн вправи з теми "Водорості"
"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
Онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
________________________________________________________________
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
________________________________________________________________
Четвер 26.03.20
"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
_____________________________________________________________________
Середа 01.04.20
Контрольна робота "Біорізноманіття"
1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Код доступ540016
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людиниОрганічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 577552
Четвер 02.04.20
Четвер 02.04.20
"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 926343
___
___
Тема уроку: "Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Код доступ 1864873
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Код доступ 1864873
_____________________________________________________________
СЕРЕДА 08.04.20
"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів."
"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 640024
Четвер 09.04.20
"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
|
Роль в обміні речовин, енергії та інформації
|
Середа 15.04.20
"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"
1) прочитайте матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми, письмово в зошит.
Четвер 09.04.20
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
- 1) повторіть матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-2) Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Середа 22.04.20
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео:
ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. Вправи
ІІІ. Завдання
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних
елементів в організмі людини»
Макроелементи
Макроелементи
Елемент або
речовина
|
Прояви нестачі
|
Прояви надлишку
|
Калій
|
||
Кальцій
|
||
Сульфур
|
||
Магній
|
||
Натрій
|
||
Фосфор
|
||
Хлор
|
Четвер 23.04.20
Тема уроку:"Значення якості питної води
для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
Перелік вправ:
- Пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 759228
Середа 29.03.20
Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"
- прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 763957
Четвер 30.04.20
Тема "Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. " Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"
- прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
- зробити конспект у зошит.
- Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.
Система
|
Органи
|
Значення
|
Травна
| ||
Дихальна
| ||
Сечовидільна
| ||
Шкіра
| ||
Імунна
|
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 760242
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Середа 06.05.20
Тема уроку:"Узагальнення та систематизація знань за темою "«Обмін речовин і перетворення енергії».
- повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
- Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
5. Різноманітність вуглеводів
6. Кросворд "Вуглеводи"
7. Значення ліпідів
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
2. Типи живлення
3. Фотосинтез
4. Автотрофи і гетеротрофи
5. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
6. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
7. Функції органел клітини
8. Знайдіть слова "Ферменти"
9. Гіповітаміноз
10. Хімічні елементи (захворювання)
11. Хімічні елементи
12. Збалансоване харчування
13. Порушення раціонального харчування
14. Міфи і правда про дієти
6. Кросворд "Вуглеводи"
7. Значення ліпідів
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
2. Типи живлення
3. Фотосинтез
4. Автотрофи і гетеротрофи
5. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
6. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
7. Функції органел клітини
8. Знайдіть слова "Ферменти"
9. Гіповітаміноз
10. Хімічні елементи (захворювання)
11. Хімічні елементи
12. Збалансоване харчування
13. Порушення раціонального харчування
14. Міфи і правда про дієти
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар