14 -Л


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Середа  22.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 27-29 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео 1 

     
 Відео 2

  
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
1. Віруси. віроїди. пріони 
3.  Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії? 

-До речі,чим пандемія відрізняється від епідемії?
 Бажаю успіхів!

Середа  18.01.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. 

1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ 5018144

















Пятниця  13.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122  підруч. Соболь  11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео: 
                                    Кожна краплина має значення
Перелік вправ:
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   6179154


Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор



Понеділок 09.05.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу 5733572

Пятниця 06.05.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
1) повторіть  матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  2160479
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Понеділок 02.05.22 (БІОЛОГІЯ)

 Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) пропоную прочитати матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.


Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./

Пятниця  29.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  4121037

Понеділок 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:  
Перелік вправ:
1. Типи живлення
3. Автотрофи і гетеротрофи
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2182447
Бажаю успіхів!

Пятниця  22.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:   


Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  2643455



Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."

1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людини
                                 Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
                                 Що таке ДНК і як вона працює  
                                 Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ   6547661



Понеділок 18.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3216575
Бажаю успіхів!


Пятниця  15.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"


Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля



Понеділок 11.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:

3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  2781176

Пятниця  08.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: бактереї. Особливості їхньої організації та функціонування

1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Понеділок 04.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування

1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:

3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю на ст. 40

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com



Пятниця 01.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами" 

1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця 25.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування

1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 27-29 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео 1 

     
 Відео 2

  
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
1. Віруси. віроїди. пріони 
3.  Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії? 

-До речі,чим пандемія відрізняється від епідемії?
 Бажаю успіхів!

Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"

- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:


Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати  письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Пятниця 04.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.

- Вивчити матеріал § 2 ст.8  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео: 

Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошитах стор.10


















Середа 20.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Вівторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  4121037


Понеділок  07.12.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота «Вуглеводні». 
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 9600476

Середа  14.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:   


Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  3000804


Вівторок 13.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."

1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людини
                                 Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
                                 Що таке ДНК і як вона працює  
                                 Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ    7849816


Тема уроку: Контрольна робота "Біорізноманіття" 

1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua  
Код доступ  7987411
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.

Середа  07.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"

Середа  06.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля

Середа 31.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами" 

1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Вівторок 30.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування" 

1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 27-29 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео 1 

     
 Відео 2

  
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
1. Віруси. віроїди. пріони 
3.  Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії? 

-До речі,чим пандемія відрізняється від епідемії?
 Бажаю успіхів!

Пятниця  19.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Систематика – наука про різноманітність організмів"

- Вивчити матеріал § 5 ст.21-24  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.26
.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаним параграфом.
Виконати письмово у зошитах впр. № 10 стор.24


Пятниця  12.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"

1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:


3) завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
  виконати  враву он-лайн.


Пятниця  05.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:

3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:

Пятниця  26.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: бактереї. Особливості їхньої організації та функціонування

1) пропоную прочитати матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця  19.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування

1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:

3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю на ст. 40

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця 22.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.

- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео: 

Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10

Пятниця 15.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. 

1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ 1738285


























































































































































Понеділок 16.03.20
 Тема "Біорізноманіття (еукаріоти)Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
Шановні учні 14-Л групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Біорізноманіття (еукаріоти).
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.

Вправа "Порівняння прокаріотів і еукаріотів"
Вправа "Еукаріоти (субдомени)"
_________________________________________________________________________________

Понеділок 23.03.20

Он-лайн вправи з теми "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"

І) Тема  "Особливості будови та живлення грибів" :
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:

3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи



ІІ) Тема "Групи грибів:  цвілеві гриби":
1) опрацюйте матеріал § 52 (ст 236-238)
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 14- Л групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
_____________________________________________________________________
Середа  25.03.20

"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"

1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь

Онлайн вправи з теми "Водорості"

"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь

Онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля

________________________________________________________________

Четвер  26.03.20

"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"
_____________________________________________________________________
Середа  01.04.20

Контрольна робота "Біорізноманіття"

1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua  
Код доступ540016
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.

"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."

1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людини
                                 Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
                                 Що таке ДНК і як вона працює  
                                 Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  577552

Четвер  02.04.20

"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  926343 
___

Тема уроку: "Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  1864873

_____________________________________________________________
СЕРЕДА  08.04.20

"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів."

 "Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  640024

Четвер  09.04.20

"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації



Середа  15.04.20

"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) прочитайте матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми, письмово в зошит.


Четвер  09.04.20
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
1) повторіть  матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 318226
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Середа  22.04.20  

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу 654577

 Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор


Четвер  23.04.20 
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122  підруч. Соболь  11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео: 
                                    Кожна краплина має значення

Перелік вправ:
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 759228


Середа 29.03.20  

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.

                      ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ

Збалансоване харчування

Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 763957

 Четвер  30.04.20  

Тема "Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин.                  " Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"

 прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
 - Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.

Система
Органи
             Значення
Травна
Дихальна
Сечовидільна
Шкіра
Імунна
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 760242
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 465569
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар