13-Е

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

 

Пятниця  24.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: 


                                 
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу   7660731
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!


Середа  22.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  8825181
Бажаю успіхів!








Середа 18.01.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.

                      ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ

Збалансоване харчування

Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу     3501264



Пятниця  13.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122  підруч. Соболь  11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео: 
                                    Кожна краплина має значення
Перелік вправ:
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   5692886


Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор



Пятниця 09.12.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу   8104974


Пятниця 02.12.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
1) повторіть  матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  3779320
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданн


Понеділок 28.11.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів.  "

ШАНОВНІ УЧНІ 13-Е ГРУПИ.
1) ПРОЧИТАЙТЕ МАТЕРІАЛ § 11 СТ. 56;  ПІДРУЧНИК. С.САВЧИН. ХІМІЯ 10

3.Взаємозв"язок  між вуглеводнями
2) подивіться відео
3) зробіть в робочому зошиті конспект за переглянутим відеоуроком.
Виконати перетворення письмово у зошитах .


Тема уроку: "Застосування вуглеводнів. " 

1. ПРИРОДНИЙ ГАЗ


2. НАФТА. ПЕРЕРОБКА НАФТА



3. КАМ’ЯНЕ ВУГІЛЛЯ


Домашнє завдання:
- виконати проект на одну з тем:

1. Октанове число та якість бензину.

2.  Цетанове число дизельного палива.

3. Ароматичні сполуки навколо нас.

4. Смог як хімічне явище.

5. Коксування вугілля: продукти та їх використання.

6. Біогаз.

7. Вплив на довкілля вуглеводнів та


Пятниця 25.11.22 (БІОЛОГІЯ)

 Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) пропоную прочитати матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.


Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./


Понеділок 21.11.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. " 

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 11ст. 50


2)  подивіться відео:



Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах впр. № 1,2,3 стор.53   Підручник. С.Савчин. Хімія 10


Пятниця  18.11.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com





Понеділок  24.10.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Алкени. Хімічні властивості алкенів."

ШАНОВНІ УЧНІ 12-Ф ГРУПИ.
1) ПРОЧИТАЙТЕ МАТЕРІАЛ § 8 СТ.36; С  ПІДРУЧНИК. С.САВЧИН. ХІМІЯ 10
2) ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕО

ЗРОБІТЬ В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ КОНСПЕКТ ЗА ПРОЧИТАНИМИ ПАРАГРАФАМИ.
ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО У ЗОШИТАХ ВПР. № 2 СТОР.39



Пятниця 21.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:


3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 13- Е групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   1251400


Четвер  13.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.

3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"


Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля



 Вівторок  11.10.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Алкани. Хімічні властивості алканів."

ШАНОВНІ УЧНІ 13-Е ГРУПИ.
1) ПРОЧИТАЙТЕ МАТЕРІАЛ § 7 СТ.28-35; С  ПІДРУЧНИК. С.САВЧИН. ХІМІЯ 10
2) ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕО:



ЗРОБІТЬ В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ КОНСПЕКТ ЗА ПРОЧИТАНИМИ ПАРАГРАФАМИ.
ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО У ЗОШИТАХ ВПР. № 8-9 СТОР.22
ІІ. ВПРАВИ
1. АЛКАНИ
2. АЛКАНИ ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ
І. ТЕСТУВАННЯ З ТЕМИ
ЗАПРОШУЮ ВАС ПРОЙТИ ТЕСТУВАННЯ 
ПРИ ВИКОНАННІ ЗАВДАНЬ ПРОШУ ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ: ПРАВИЛЬНО ВКАЗУЙТЕ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ, ЧЕСНО ВИКОНУЙТЕ ЗАВДАННЯ.
ЩОБ ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ, ПЕРЕЙДІТЬ ЗА  
JOIN.NAUROK.UA КОД ДОСТУПУ  3166116
БАЖАЮ УСПІХІВ!

                                           


Субота ( за розкладом четверга) 24.09.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами" 

1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)


Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 27-29 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео 1 

     
 Відео 2

  
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
1. Віруси. віроїди. пріони 
3.  Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії? 

-До речі,чим пандемія відрізняється від епідемії?
 Бажаю успіхів!













































Тема "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентація:  Регуляція експресії генів
                                  
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   1678692


Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2)  Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.


Розв’язати задачі:

Задача 1. У  людини  ген   полідактилії  (багатопалість)  домінує    над     нормальною будовою  руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном     полідактилії.      Визначити    ймовірність народження   в  цій сім’ї дитини з полідактилією.

Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась  кароока   дитина.  Який  генотип дитини?

Тема уроку "Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.158-161; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 
пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступ5063337


Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
 Повторіть  матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
 -Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Перелік вправ:

Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 1388134
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!





















Вівторок 09.03.21  

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  3384176
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Тема уроку "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентація:  Регуляція експресії генів
                                  
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  7340323
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Понеділок  22.02.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками.  Виконання тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач. ".
1) пропоную прочити матеріал § 21 ст. 97-99;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
Оксигеновмісні сполуки - презентація з хімії

Зробити конспект в зошит та здійсніть перетворення
Генетичний зв'язок між класами органічних сполук - презентація з хімії


3) Заповнюємо таблицю  в зошит з переглянутого відео 

Вівторок 16.02.21  
Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  


Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                       

Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
3) зробити конспект в зошит
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступ9101553

Понеділок  15.02.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. Способи одержання  крохмалю і целюлози, їх утворення й поширення у природі.  "
1) пропоную прочити матеріал § 22 ст. 99-108;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео:

3) Скласти конспект за відеопрезентацією

Завдання до теми (в зошит)

4) Доповнити таблицю


Тема уроку:"Сахароза: молекулярна формула, гідроліз. Способи одержання  сахарози, її утворення та поширення в природі  "
1) пропоную прочити матеріал § 20-21 ст. 99-108;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео:





ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу 4868453

ВІвторок  19.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу 5845696

 Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор



Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Понеділок  18.01.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна характеристична (функціональна) група.  "

ШАНОВНІ УЧНІ 13-E ГРУПИ.
1) ПРОЧИТАЙТЕ МАТЕРІАЛ § 17 СТ.80-82;  ПІДРУЧНИК. С.САВЧИН. ХІМІЯ 10
2) ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕО
ЗАПИСАТИ В РОБОЧИЙ ЗОШИТ

   3) ВИКОНАТИ ОНЛАЙН ВПРАВИ 
ПЕРЕЛІК ВПРАВ:
1. КАРБОНОВІ КИСЛОТИ
ЗАПРОШУЮ ВАС ПРОЙТИ ТЕСТУВАННЯ  JOIN.NAUROK.UA КОД ДОСТУПУ 3366395
БАЖАЮ УСПІХІВ!

Тема "Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації. Одержання етанової кислоти. 

1) прочитайте матеріал § 17 ст.83-85;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео

Записати в робочий зошит

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Понеділок 28.12.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. "

Шановні учні 13-Е групи.

Завдання:

  1. Прочитайте § 15 підручника Хімія 10 клас Ольги Ярошенко ( 10-klas-khimija-jaroshenko-2018.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Подивіться презентацію та відеоуроки.



4. Виконайте онлайн тест за посиланням:
join.naurok.ua Код доступу  1478405


Понеділок 21.12.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. "

Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 7 ст.28-35; с  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео




3) виконати онлайн вправи 
Перелік вправ:

1. Феноли

Середа 09.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Понеділок  07.12.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота «Вуглеводні». 
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 9600476

Тема уроку:"Взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів.  "

Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 11 ст. 56;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10

3.Взаємозв"язок  між вуглеводнями
2) подивіться відео
3) зробіть в робочому зошиті конспект за переглянутим відеоуроком.
Виконати перетворення письмово у зошитах .


Середа 02.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  8085364

Понеділок 30.11.20 

Тема уроку: "Застосування вуглеводнів. " 

1. Природний газ


2. Нафта. Переробка нафта



3. Кам’яне вугілля


Домашнє завдання:
- виконати проект на одну з тем:

1. Октанове число та якість бензину.

2.  Цетанове число дизельного палива.

3. Ароматичні сполуки навколо нас.

4. Смог як хімічне явище.

5. Коксування вугілля: продукти та їх використання.

6. Біогаз.

7. Вплив на довкілля вуглеводнів та


Тема уроку:"Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. " 

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 11ст. 50


2)  подивіться відео:


Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах впр. № 1,2,3 стор.53


Середа  25.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:  
Перелік вправ:
1. Типи живлення
3. Автотрофи і гетеротрофи
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2182447
Бажаю успіхів!

Понеділок 26.10.20  

Тема уроку"Виведення формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду"

Загальні формули

Алкани – СnH2n+2

Алкени – СnH2n

Алкіни – СnH2n-2

Знаючи загальну формулу гомологічного ряду і кількість атомів Карбону не складно визначити відносну молекулярну масу речовини.

Наприклад:

Задача 1

Етиленовий вуглеводень містить шість атомів Карбону. Визначте його відносну молекулярну масу.

Розв'язання

Загальна формула етиленових вуглеводнів: СnH2n

За умовою кількість атомів Карбону дорівнює шести, тобто n = 6

Тоді формула вуглеводню — С6H12

Mr(С6H12) = 12×6 + 1×12 = 72 + 12 = 84

Відповідь: Mr(С6H12) = 84

 

Можна розв'язати і обернену задачу — за відомою молекулярною масою і загальною формулою гомологічного ряду визначити молекулярну формулу речовини.

Наприклад:

Задача 2

Відносна молекулярна маса етиленового вуглеводню дорівнює 84. Визначте його молекулярну формулу.

Розв'язання

Загальна формула етиленових вуглеводнів: СnH2n

Mr(СnH2n) = 12×n + 1×2n

За умовою Mr(СnH2n) = 84

Отримуємо рівняння

12×n + 1×2n = 84

14n = 84

n = 6

Підставляємо отримане значення n у загальну формулу етиленових вуглеводнів, отримуємо С6H12

Відповідь: С6H12 — шукана формула

Задачі, що розглядаються, можуть бути ускладнені тим, що відносна молекулярна маса дається в неявному вигляді і її потрібно знайти.

Два основні способи "приховати" відносну молекулярну масу речовини – виразити її через відносну густину за якимось газом (1) або через густину, тобто масу одного літра невідомої речовини в газоподібному стані (2).

Для визначенні відносної молекулярної маси речовини у першому випадку достатньо помножити відносну густину речовини за вказаним газом на відносну молекулярну масу цього газу, у другому — масу одного літра газоподібної речовини на 22,4 (молярний об'єм газу).

 Шановні учні.

Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу  7202076

Середа  18.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:   


Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ 9318337


Середа  11.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."

1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людини
                                 Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
                                 Що таке ДНК і як вона працює  
                                 Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  9556624

Понеділок  09.11.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Алкіни. Загальна та молекулярні формули алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура. "

Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 8 ст.36-39; с  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео
Записати в робочий зошит


3) виконати онлайн вправи 
Перелік вправ:

1. Алкіни

Середа  04.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота "Біорізноманіття" 

1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua  
Код доступ  1069869
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.


Понеділок  02.11.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Алкени. Хімічні властивості алкенів."

Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 7 ст.28-35; с  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео

Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах впр. № 2 стор.39


Середа  28.10.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"

Понеділок  26.10.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Алкани. Хімічні властивості алканів."

Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 7 ст.28-35; с  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
2) подивіться відео:



Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах впр. № 8-9 стор.22
ІІ. Вправи
1. Алкани
2. Алкани перевір свої знання
І. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування 
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за  
join.naurok.ua Код доступу 4451839
Бажаю успіхів!

Середа  21.10.20 (БІОЛОГІЯ)

"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля


Понеділок  19.10.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота "Теорія будови органічних сполук»".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2112906
Бажаю успіхів!

Четвер  15.10.20 (БІОЛОГІЯ)
 Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:

3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2) намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 13- Е групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
_____________________________________________________________________

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"

1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:


завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
2)  виконати  враву он-лайн.













ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 13.03.20)



Понеділок  30.03.20

Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"

1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: успадкування ознак у людини
Шановні учнів 13- групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" https://learningapps.org/2583221
2. 
"Закони генетики" -     https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269

Понеділок  06.04.20
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 336079
Бажаю успіхів!


Понеділок  13.04.20  

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: Неспадкова мінливість
                                       Спадкова мінливість
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 163414
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Понеділок  27.04.20  

Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:



 ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 681159
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Понеділок  04.05.20  
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів"
І.Теорія
Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 47 ст.194-197; 
- подивіться відео:
- скласти конспект.

Понеділок  18.05.20  
Тема "Генетичний моніторинг в людських спільнотах"
І.Теорія
Шановні учні 13-Е групи.
1) прочитайте матеріал § 48 ст.198-201; 
- подивіться відео:

- скласти конспект.
- вміти давати відповіді на питання на с.201.
- підготувати повідомлення «Спадкові хвороби людини».
Понеділок  25.05.20  
Тема уроку: Контрольна робота"Мінливість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 1037536
Бажаю успіхів!

Тема уроку: Контрольна робота "Біорізноманіття" 

1) повторити матеріал § 5 - 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми "Біорізноманіття.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua  
Код доступ  1069869
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.


Немає коментарів:

Дописати коментар