ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Тема уроку:" Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. " - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування: карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
Вівторок 18.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."
- прочитати параграф 57.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Четвер 13.10.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."1) прочитайте матеріал § 30 ст. 146 за підруч. Савчин2) перегляньте відео:
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за
5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними
хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно
зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання
добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології
і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з
хімічних елементів в організмі людини
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за
5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними
хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно
зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання
добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини
Вівторок 11.10.22 (БІОЛОГІЯ)
- ВИКОНАТИ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕК:
"ДОСЛІДЖЕННЯ РН ҐРУНТІВ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ. СКЛАДАННЯ КАРТИ РОДЮЧОСТІ."для цього ознайомтесь:
ЯК ПРАВИЛЬНО ВИМІРЯТИ PH ҐРУНТУ?
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Понеділок 11.10.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."
- прочитати параграф 57.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 9916608
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 9916608
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 26.11.20Тема уроку: "Застосування результатів
біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. СобольШановні учні 33-Е групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів
біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 3750163Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Четвер 19.11.20
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Четвер 12.11.20
Навчальний проект
Мета: Проаналізувати інформацію про створення трансгенних організмів людиною та ризики, пов'язані з їхнімм використання.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про історію створення
трансгенних організмів та їхнє поширення.
2. Дізнайтеся про методи отримання трансгенних організмів
3.Знайдіть інформацію про використання трансгенних організмів в Україні.
4. На основі дослідження висловіть судження щодо використання трансгенних організмів та ризиків, пов'язаних з ними.
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Четвер 05.11.20Тема уроку: "Сучасна
біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики,
молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Четвер 29.10.20 Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
Четвер 22.10.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Генна інженерія людини:
досягнення та ризики.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Немає коментарів:
Дописати коментар