33- Е

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Середа 20.10.22  ХІМІЯ

Тема уроку:" Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. "
 - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування:
     карбонатів, 
     нітратів і ортофосфатів 
     лужних і лужноземельних металічних елементів, 
     солей амонію. 
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Вівторок  18.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."

 переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc


- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.


Четвер  13.10.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."
1) прочитайте матеріал § 30  ст. 146  за підруч. Савчин
2) перегляньте відео:

Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.

2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини

- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Вівторок  11.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 219  за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

Опрацювати тему та написати короткий конспект.



Субота ( за розкладом четверга) 24.09.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:  "Поняття про кислотні та лужні ґрунти. "
- Вивчити матеріал § 37 ст.175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 


ВИКОНАТИ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕК:

 "ДОСЛІДЖЕННЯ РН ҐРУНТІВ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ. СКЛАДАННЯ КАРТИ РОДЮЧОСТІ."

для цього ознайомтесь:

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИМІРЯТИ PH ҐРУНТУ?

Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:

1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.

2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).

3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.

4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).

Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


















































Понеділок  11.10.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."

 переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc


- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  9916608



ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Четвер 26.11.20
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 33-Е групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  3750163
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Четвер 19.11.20

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.


Четвер 12.11.20

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

Мета: Проаналізувати інформацію про створення трансгенних організмів людиною та ризики, пов'язані з їхнімм використання.

План виконання

1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про історію створення

трансгенних організмів та їхнє поширення.

2. Дізнайтеся про методи отримання трансгенних організмів

3.Знайдіть інформацію про використання трансгенних організмів в Україні.

4. На основі дослідження висловіть судження щодо використання трансгенних організмів та ризиків, пов'язаних з ними.

5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 05.11.20
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 




Четвер 29.10.20 
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео: 


Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 2884334

Четвер  22.10.20  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9204330

Понеділок  19.10.20  (БІОЛОГІЯ)  2131534
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:

Немає коментарів:

Дописати коментар