34- Л




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 04.02.22)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.



Середа  27.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  7835999
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.


Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.


Середа  25.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 




Середа 20.04.22 (БІОЛОГІЯ)
 Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:



Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу   7477387


Понеділок 18.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 219  за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 
Опрацювати тему та написати короткий конспект.



Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.

4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу. 


Середа  13.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  4958229



Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:


- вміти давати відповіді на питання на с.217.

Середа  06.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- пропоную прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   6266147

Понеділок 04.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.

прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію  
 


Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.


Середа  30.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".
повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації): 
                        1. "Озонові дірки"
                        2. "Ареали випадання кислотних дощів".
                        3. "Кислотні сніги". 
            Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com

Субота 26.03.22 (за розкладом середи)  (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку,
відео           

 

Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   6970025
Бажаю успіхів!

Середа  23.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3077782
Бажаю успіхів!


Середа 16.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття 
                                 

ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ



 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2467518

Середа  09.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  7186926




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 14.01.21)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Четвер 23.03.21
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  3750163
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Четвер 18.03.21

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.


Четвер 17.03.21

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 16.03.21
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 




Четвер 11.03.21 
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео: 


Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 2884334

Четвер  10.03.21  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9204330

Вівторок 23.03.21
 Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
- прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:


ВІвторок  16.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Значення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."

 переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc


- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  7065460


ВІвторок  09.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 219  за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 
Опрацювати тему та написати короткий конспект.


ВІвторок  02.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.

4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу. 

ВІвторок  26.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу 4778401


ВІвторок  23.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:


- вміти давати відповіді на питання на с.217.

ВІвторок  19.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу 1734354

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

  Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Четвер 26.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Четвер 12.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  7186572
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 05.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  2093349

Четвер 29.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій.  Структура та характеристики популяцій..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео:

Основні характеристики популяцій:
1.   Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2.   Запас біомаси популяції.
3.   Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору). 
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4.   Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5.   Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6.   Міграції.
7.   Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект,  вивчити визначення.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 22.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135  підруч. Соболь  11 кл.
- Перегляньте відео:

Видео YouTube



Екологічна валентність видів - презентация онлайн

Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. 
Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».

                                              Екологічні чинники
Екологічний чинник
Характеристика
Приклади
Абіотичний


Біотичний


Антропогенний


-  Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  843018
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Пятниця 16.10.20 
Тема уроку:"Предмет вивчення Екології, її завдання та методи. Екологічні закони".
 Прочитайте матеріал § 33 -34ст.124-132. підруч. В.І. Соболь
 Перегляньте відео


Шановні учні 34-Л групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.

Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 4563385
Бажаю успіхів!



ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 13.03.20)

Четвер 26.03.20 

Тема: Контрольна робота з Теми "Популяція. Екосистема. Біосфера"

 Шановні учні 34-Л групи

Запрошую вас підготуватися до контрольної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно, на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Біологічні чинники"
2. Класифікація "Чинники довкілля"
3. Знайти пару "Гідробіонти"
4. Знайти пару "Ланцюги живлення"
5. Послідовність у ланцюгу живлення
6. Послідовність у ланцюгу живлення
7. Класифікація "Екосистеми"

І. Тестування з теми
Запрошую вас пройти контрольне тестування на сайті Classtime з теми:"Популяція. Екосистема. Біосфера"
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням

Тема "Основні положення еволюційного вчення Ч. Дарвіна"

1) прочитайте матеріал §35,36  ст.208; підруч. П.Г. Балан
2) подивіться відео: Відео 1   "Одна історія. Які докази висунув Дарвін "
                                   Відео 2    "Докази еволюції "                                  
                                     https://www.youtube.com/watch?v=BvfKTozbt6k
І. Вправи
Бажаю успіхів!

Вівторок 31.03.20 
Тема уроку:"Становлення еволюційних поглядів. Природний добір"
Прочитайте матеріал § 34 ст.202 - 207; §37.221-222 підруч. П.Г. Балан
Перегляньте відео: 
Відео Що таке природній відбір?
Зробити конспект в зошит  
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 235136
Бажаю успіхів!
                           
Четвер 02.04.20

Тема:"Вид видоутворення. Мікроеволюція.

 Шановні учні 34-Л групи

1.)прочитайте матеріал §37 ст.222 - 223; §38 ст.224 - 229 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Мікроеволюція.
                                         Вид, видоутворення.
Запрошую вас виконавти різні врави он-лайн.
Перелік вправ:

Вівторок 07.04.20

Тема:"Адаптація як результат еволюційного процесу.Макроеволюційний процес.

1.)прочитайте матеріал §36 ст. 211-217 ; §39 ст.229 - 237 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео:

Наслідком адаптаційних процесів є існування аналогічних і го­мологічних органів, а також рудиментів та атавізмів.

Веб-форум

 Зробити конспект,  вивчити визначення.

Четвер 09.04.20

Тема:"Різноманітність видів у природі. Сучасні погляди про фактори еволюції.

 Шановні учні 34-Л групи
1.)прочитайте матеріал § 40 ст.238 - 242; підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Сучасні уявлення про фактори еволюції.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 949593
Вівторок 14.04.20

Тема уроку: Контрольна робота"Основи еволюційного вчення. ."
Шановні учні 34-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті  join.naurok.ua з теми "
Основи еволюційного вчення." 
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 559975
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
    Бажаю успіхів!

Тема:"Гіпотези виникнення життя на землі ..

 Шановні учні 34-Л групи

1.)прочитайте матеріал § 41 ст.246 - 251; підруч. П.Г. Балан
                                          Гіпотези виникнення життя на Землі
Четвер 16.04.20
Тема:"Еволюція одноклітинних та багатоклітинних організмів.  Періодизація еволюційних явищ..
 Шановні учні 34-Л групи
1.) прочитайте матеріал § 42-43 ст.252- 261; підруч. П.Г. Балан


3. ) Зробити конспект,  вивчити визначення.

Вівторок 21.04.20

Тема:Система органічного світу як відображення його історичного розвитку .
Історія розвитку життя на землі.

1.)прочитайте матеріал §44 ст. 267-277 ;  підруч. П.Г. Балан
Блог вчителя біології Шубківської ЗОШ Яцук Наталії Олександрівни ...
3). Зробити конспект в зошит  
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 756877
Бажаю успіхів!

Четвер 23.04.20
Тема:"Основні властивості живих систем."
 Шановні учні 34-Л групи
1.) повторіть матеріал § 41-44 ст.246- 269; підруч. П.Г. Балан

Тема уроку: Контрольна робота "Історичнтй розвиток і різноманітність органічного світу. ."
Шановні учні 34-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті  join.naurok.ua 
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 899405
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
    Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар