ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 04.02.22) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 27.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. СобольШановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 7835999Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології."
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 7835999
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.
Бажаю успіхів.
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Середа 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Навчальний проект
Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Середа 20.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
- прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7477387
Понеділок 18.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
Середа 13.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4958229
Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4958229
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4958229
Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "
1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.217.
- вміти давати відповіді на питання на с.217.
Середа 06.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку- пропоную прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Понеділок 04.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
- прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
Тема уроку: Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.- прочитати параграф 53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
- прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
Тема уроку: Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф 53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Випишіть ці види в зошит: http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і теж запишіть у зошит.
Випишіть ці види в зошит:
http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і теж запишіть у зошит.
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Середа 30.03.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".- повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації):
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
Середа 30.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".
- повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації):
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
Субота 26.03.22 (за розкладом середи) (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери." -1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
-2)конспект уроку,
відео
Бажаю успіхів!
Бажаю успіхів!
Середа 23.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Бажаю успіхів!
Середа 16.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- заповнити таблицю на стр. 199,- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття
Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ
Середа 09.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)
Назва Сутність Причини Дефіцит питної води Цвітіння води Евтрофікація водойм Стічні води Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 7186926
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)
Назва | Сутність | Причини |
Дефіцит питної води | ||
Цвітіння води | ||
Евтрофікація водойм | ||
Стічні води | ||
Забруднення через розливи нафти |
- Пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 7186926
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 23.03.21Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. СобольШановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 3750163Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Четвер 18.03.21
Четвер 23.03.21
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології."
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 3750163
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.
Бажаю успіхів.
Четвер 18.03.21
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Четвер 17.03.21
Четвер 17.03.21
Навчальний проект
Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Тема: Клонування організмівМета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.План виконання1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування. 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощоТема: Нанотехнології в біологіїМета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.План виконання1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Четвер 16.03.21Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Четвер 16.03.21
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Четвер 11.03.21 Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
Четвер 10.03.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
Четвер 11.03.21
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9204330
Вівторок 23.03.21
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
- прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
ВІвторок 16.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Значення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."
- прочитати параграф 57.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь
переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 7065460
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 7065460
ВІвторок 09.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Явище гетерозису та його
генетичні основи."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
Тема уроку: "Явище гетерозису та його
генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
ВІвторок 02.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Сучасні методи селекції
тварин, рослин і мікроорганізмів."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Тема уроку: "Сучасні методи селекції
тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
ВІвторок 26.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Внесок вітчизняних
учених-селекціонерів. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4778401
Тема уроку: "Внесок вітчизняних
учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4778401
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4778401
ВІвторок 23.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Завдання та
досягнення сучасної селекції. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Тема уроку: "Завдання та
досягнення сучасної селекції. "
1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.217.
- вміти давати відповіді на питання на с.217.
ВІвторок 19.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) записати конспектШановні учнів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
3) записати конспект
Шановні учнів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view19235982. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 26.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
1) прочитайте матеріал § 42 ст. 159 за підруч. Соболь
3) Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.
Ознака | Природні екосистеми | Агроекосистеми |
Тип екосистем (за стійкістю) | ||
Причини виникнення | ||
Видове біорізноманіття | ||
Кругообіг речовин | ||
Трофічні ланцюги й мережі | ||
Ступінь біопродуктивності | ||
Саморегуляція | ||
Джерело енергії | ||
Кругообіг речовин і потік енергії | ||
Панівна форма добору |
Четвер 12.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Четвер 05.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та
характеристики екосистем.."
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152 підруч. Соболь 11 кл
- Перегляньте відео- Зробити конспект, вивчити визначення.
Четвер 29.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Популяції.
Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій.."
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144 підруч. Соболь 11 кл
- Перегляньте відео:Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Четвер 22.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.."
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135 підруч. Соболь 11 кл.
- Перегляньте відео:Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічні чинники
Екологічний чинник | Характеристика | Приклади |
Абіотичний | ||
Біотичний | ||
Антропогенний |
Пятниця 16.10.20
Тема уроку:"Предмет вивчення Екології, її завдання та методи. Екологічні закони".
Прочитайте матеріал § 33 -34ст.124-132. підруч. В.І. СобольПерегляньте відео
Шановні учні 34-Л групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Бажаю успіхів!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 13.03.20)
Четвер 26.03.20
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно, на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Біологічні чинники"
2. Класифікація "Чинники довкілля"
3. Знайти пару "Гідробіонти"
4. Знайти пару "Ланцюги живлення"
5. Послідовність у ланцюгу живлення
6. Послідовність у ланцюгу живлення
7. Класифікація "Екосистеми"
Тема:Система органічного світу як відображення його історичного розвитку .
Тема: Контрольна робота з Теми "Популяція. Екосистема. Біосфера"
Шановні учні 34-Л групи
Запрошую вас підготуватися до контрольної роботи, виконавши різні врави он-лайн.Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно, на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Біологічні чинники"
2. Класифікація "Чинники довкілля"
3. Знайти пару "Гідробіонти"
4. Знайти пару "Ланцюги живлення"
5. Послідовність у ланцюгу живлення
6. Послідовність у ланцюгу живлення
7. Класифікація "Екосистеми"
І. Тестування з теми
Запрошую вас пройти контрольне тестування на сайті Classtime з теми:"Популяція. Екосистема. Біосфера"
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Тема "Основні положення еволюційного вчення Ч. Дарвіна"
1) прочитайте матеріал §35,36 ст.208; підруч. П.Г. Балан
І. Вправи
Бажаю успіхів!
Вівторок 31.03.20
Тема уроку:"Становлення еволюційних поглядів. Природний добір"
Прочитайте матеріал § 34 ст.202 - 207; §37.221-222 підруч. П.Г. Балан
Перегляньте відео:
Відео Що таке природній відбір?
Зробити конспект в зошит
Шановні учні.
Бажаю успіхів!
Четвер 02.04.20
Тема:"Вид видоутворення. Мікроеволюція.
Шановні учні 34-Л групи
1.)прочитайте матеріал §37 ст.222 - 223; §38 ст.224 - 229 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Мікроеволюція.
Запрошую вас виконавти різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Вівторок 07.04.20
Тема:"Адаптація як результат еволюційного процесу.Макроеволюційний процес.
1.)прочитайте матеріал §36 ст. 211-217 ; §39 ст.229 - 237 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео:
Наслідком адаптаційних процесів є існування аналогічних і гомологічних органів, а також рудиментів та атавізмів.
Зробити конспект, вивчити визначення.
Четвер 09.04.20
Тема:"Різноманітність видів у природі. Сучасні погляди про фактори еволюції.
Шановні учні 34-Л групи
1.)прочитайте матеріал § 40 ст.238 - 242; підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Сучасні уявлення про фактори еволюції.
Вівторок 14.04.20
Тема уроку: Контрольна робота"Основи еволюційного вчення. ."
Шановні учні 34-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua з теми "Основи еволюційного вчення."
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua з теми "Основи еволюційного вчення."
4. Надішліть результати.
Бажаю успіхів!
Тема:"Гіпотези виникнення життя на землі ..
Шановні учні 34-Л групи
1.)прочитайте матеріал § 41 ст.246 - 251; підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Чи може наука пояснити походження життя
Четвер 16.04.20
Тема:"Еволюція одноклітинних та
багатоклітинних організмів. Періодизація еволюційних
явищ..
Шановні учні 34-Л групи
1.) прочитайте матеріал § 42-43 ст.252- 261; підруч. П.Г. Балан
3. ) Зробити конспект, вивчити визначення.
Вівторок 21.04.20
Тема:Система органічного світу як відображення його історичного розвитку .
Історія розвитку життя на землі.
1.)прочитайте матеріал §44 ст. 267-277 ; підруч. П.Г. Балан
3). Зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 756877
Бажаю успіхів!
Четвер 23.04.20
Тема:"Основні властивості живих систем."
Шановні учні 34-Л групи
1.) повторіть матеріал § 41-44 ст.246- 269; підруч. П.Г. Балан
Тема уроку: Контрольна робота "Історичнтй розвиток і різноманітність органічного світу. ."
Шановні учні 34-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua
4. Надішліть результати.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар