23- Е

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 04.02.22)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

  Середа  22.02.23 (БІОЛОГІЯ)
  

Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."

1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися відео

Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу1911917
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами



Понеділок 16.01.23  БІОЛОГІЯ

Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь
2) виконати вправи  с.263.
3) подивіться відео:

4) переглянути презентацію:



Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь
2) виконати вправи  с.263. у робочому зошиті
3) подивіться відео:


Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"


Середа 20.10.22  ХІМІЯ

Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."
1) прочитайте матеріал § 30  ст. 146  за підруч. Савчин
2) перегляньте відео:

Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.

2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини

- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Четвер 19.05.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   4700557
Бажаю успіхів!

Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.

Четвер 12.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".
повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації): 
                        1. "Озонові дірки"
                        2. "Ареали випадання кислотних дощів".
                        3. "Кислотні сніги". 
            Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com

Вівторок 10.05.22  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 7885665
Бажаю успіхів!

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку,
відео           

 Пезентація



Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,


Субота 07.05.22 
Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.

Необхідність охорони ґрунтів."
"Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на грунт 
                                    Що трапляється з ҐРУНТОМ? і чому це ВАЖЛИВО!

 За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.
Назва
Сутність
Причини

Деградація ґрунтів


Ерозія ґрунтів


Забруднення важкими металами


Радіоактивне забруднення


Засолення ґрунтів



Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття 
                                 

ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ




 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 752344

Четвер 05.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."

- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 8838882

                                                                             

Вівторок 03.04.22 
Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Перелік вправ:
2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників
частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про
наслідки змін хімічного складу повітря.               
Назва
Джерело
Екологічне значення
Вуглекислий газ


Вуглеводні


Сульфур (IV) оксид


Нітроген (IV) оксид


Тропосферний озон


Метан


-  Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
- Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу 787353


Четвер 28.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Повторіть матеріал § 46- 47 ст.176-180  підруч. Соболь  11 кл.
перегляньте відео: 

Заповнити в зошит табл.
Як впливають  хімічні забруднювачі на здоров'я людини
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
Вуглеводні (бензин, метан)
Плюмбум
Пестициди
Нітрати
Радіонукліди

Вівторок 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192  підруч. П.Г. Балан  11 кл.
Шановні учні 23 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3230994
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."

- виконати проект:

Проект

Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.

Рекомендований тип проекту: індивідуальний

Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту

  1. Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
  2. Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
  3. Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
  4. Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
  5. Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
  6. Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.

Звіт

- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.

 Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Четвер 21.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."

1) прочитайте матеріал § 44  ст. 167- 170 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Біогеохімічні цикли як основа біосфери.                                      
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  4211538

Вівторок 19.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "

1) прочитайте матеріал § 43  ст. 163 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 



Скласти конспект  за відеоуроком 
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   8150888
Бажаю успіхів!


Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 14.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 9129402


Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." 
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  2155914


Вівторок 12.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій.  Структура та характеристики популяцій..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео:

Основні характеристики популяцій:
1.   Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2.   Запас біомаси популяції.
3.   Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору). 
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4.   Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5.   Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6.   Міграції.
7.   Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект,  вивчити визначення.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135  підруч. Соболь  11 кл.
- Перегляньте відео:

Видео YouTube



Екологічна валентність видів - презентация онлайн

Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. 
Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».

                                              Екологічні чинники
Екологічний чинник
Характеристика
Приклади
Абіотичний


Біотичний


Антропогенний


-  Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  9226531
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  

Четвер 07.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:" Екологічні закони".
 Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
 Перегляньте відео


Шановні учні 23-Е групи
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу  2026716
Бажаю успіхів!



Тема уроку:"Предмет вивчення екології, її завданя та методи.
Повторіть матеріал § 33- ст.124-127  підруч. Соболь  11 кл.
2) подивіться відео: Предмет вивчення екології, її завданя та методи. 

Шановні учні 23 групи
Запрошую вас виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  6547722

Вівторок 05.04.22 (БІОЛОГІЯ)


Пятниця 01.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота № 9  з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Шановні учнів 23-Е Запрошую вас до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Відкривши посиланні join.naurok.ua  використати цей код   7008072

Тема уроку: Узагальнюючий урок "Біологічні основи здорового способу життя»
Шановні учнів 23-Е Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:


Середа  30.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Застосування металів та їхніх сплавів.
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу   7504425

Тема уроку "Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію  і Кальцію." 
1) прочитайте матеріал § 29 ст. 142 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися:
https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Бажаю успіхів!















Понеділок 28.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.» 

Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.

План виконання

1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.

https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc

2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).

3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.

4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування. 

5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.

6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму. 

7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.

8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце. 

9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я. 

10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо

Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  


Субота 26.03.22 (за розкладом середи)  (ХІМІЯ)

Тема уроку "Загальна характеристика металів. Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості."
1) прочитайте матеріал § 25-27 ст. 125-135 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Будь ласка, не намагайтеся повторити це самостійно.
Властивості Заліза
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 2279167


Пятниця 25.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 27.  ст.100; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: 


ІІ. Вправи
2.Імунітет
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 3857299
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Імунокорекція. Імунотерапія." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 28.  ст.104-106; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію: 

ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  2961887

Понеділок  21.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини..

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  26.  ст.96-100; за підруч. Соболь 11 кл

Заповнити таблицю в зошиті

Самостійна робота з таблицею

Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.

Середовище

Чинники

Приклади впливу

Абіотичне

Космічні

Геофізичні

Кліматичні

Едафічні

Гідрологічні

Біотичне

Внутрішньовидові

Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні)

Антропічне

Природні

Природно-антропогенні

Антропогенні

 


Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Безпека і статева культура.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 21  ст.76-79; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію:
              

Тема уроку "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24.  ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
                                    Що робить алкоголь із Вашим організмом?
                                    Як тютюнопаління впливає на ваше тіло 


Урок "Негативний вплив алкоголю на організм людини"
ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 9417335
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема уроку "Вплив стресових факторів на організм людини.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  25.  ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл.
 Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій)
 Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів

                                       
Вплив на організм:

Зменшити вплив стресорів: 
1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування. 
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...



ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 8167267

Понеділок  14.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя." 

1) прочитайте матеріал § 29  ст.69-73; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

 Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу   1416052



Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Біологічні адаптивні ритми організмів."
 Прочитайте матеріал § 27 ст.162-165. підруч. П.Г. Балан
 Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI


 Зробити конспект в зошиті    
Вправа:
1. Адаптивні біологічні ритми організмів
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 1494610
Бажаю успіхів!
                                              

Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."

Практична робота №1
Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування
Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання.                                                                Обладнання і матеріали:   фотографії  представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник.                                                                                                                                                                                                       
Хід роботи
1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу.
2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів.
3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості.
4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання.
5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:
Об’єкти дослідження
Провідні чинники середовища мешкання
Адаптації



6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит.
Домашнє завдання : 
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com                     Підготуватись до контрольної роботи

Додаток


Середа  09.02.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Лабораторний дослід № 1. Визначення pH середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. " 

1) Прочитайте § 12 ст. 60,61підручника Хімії 11 клас
2) Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3) Перегляньте відеоурок.


Заповнити таблицю у зошит

Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна".

1) прочитайте матеріал § 17 ст. 60 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися  Відео

Пятниця  04.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Симбіоз та його форми "

1) прочитайте матеріал § 13 ст. 46-49 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися  Відео


Онлайн вправи з теми "Симбіоз та його форми"

 Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2521040
Бажаю успіхів!

Тема уроку:"Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів.""

1) прочитайте матеріал § 14,15,17 ст. 50-59 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися відео "


3)  Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com





















































Тема уроку : "Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.  Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.
1) Прочитайте §7 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) Перегляньте відеоурок.
 
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-30 § 8 підручник Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf
4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-30 § 8 підручник Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )











ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 14.01.21)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Середа  28.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "

1) прочитайте матеріал § 43  ст. 163 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 



Скласти конспект  за відеоуроком 
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  8536681
Бажаю успіхів!

Вівторок 27.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Середа 20.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 9129402

Вівторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." 
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  2155914


Середа 14.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій.  Структура та характеристики популяцій..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео:

Основні характеристики популяцій:
1.   Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2.   Запас біомаси популяції.
3.   Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору). 
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4.   Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5.   Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6.   Міграції.
7.   Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект,  вивчити визначення.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


ВІвторок  13.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135  підруч. Соболь  11 кл.
- Перегляньте відео:

Видео YouTube



Екологічна валентність видів - презентация онлайн

Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. 
Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».

                                              Екологічні чинники
Екологічний чинник
Характеристика
Приклади
Абіотичний


Біотичний


Антропогенний


-  Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  9226531
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  

Тема уроку:" Екологічні закони".
 Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
 Перегляньте відео


Шановні учні 23-Е групи
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу  2026716
Бажаю успіхів!


Середа 07.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Предмет вивчення екології, її завданя та методи.
Повторіть матеріал § 33- ст.124-127  підруч. Соболь  11 кл.
2) подивіться відео: Предмет вивчення екології, її завданя та методи. 

Шановні учні 23 групи
Запрошую вас виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  6547722

ВІвторок  06.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота № 9  з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Шановні учнів 23-Е Запрошую вас до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Відкривши посиланні join.naurok.ua  використати цей код  4319896

Тема уроку: Узагальнюючий урок "Біологічні основи здорового способу життя»
Шановні учнів 23-Е Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:

ВІвторок  30.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.» 

Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.

План виконання

1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.

https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc

2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).

3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.

4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування. 

5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.

6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму. 

7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.

8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце. 

9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я. 

10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо

Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  

Тема "Імунокорекція. Імунотерапія." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 28.  ст.104-106; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію: 

ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 5169922

ВІвторок  23.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 27.  ст.100; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
2.Імунітет
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 726912
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини..

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  26.  ст.96-100; за підруч. Соболь 11 кл

Заповнити таблицю в зошиті

Самостійна робота з таблицею

Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.

Середовище

Чинники

Приклади впливу

Абіотичне

Космічні

Геофізичні

Кліматичні

Едафічні

Гідрологічні

Біотичне

Внутрішньовидові

Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні)

Антропічне

Природні

Природно-антропогенні

Антропогенні

 


ВІвторок  16.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вплив стресових факторів на організм людини.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  25.  ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл.
 Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій)
 Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів

                                       
Вплив на організм:

Зменшити вплив стресорів: 
1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування. 
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...



ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 2664920
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24.  ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
                                    Що робить алкоголь із Вашим організмом?
                                    Як тютюнопаління впливає на ваше тіло 


Урок "Негативний вплив алкоголю на організм людини"
ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу4777256
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

ВІвторок  09.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Безпека і статева культура.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 21  ст.76-79; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію:
              

Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 20  ст.72-75; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:
Піраміда харчування. 
Піраміда рухової активності.
Піраміда особистої гігієни.

ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 1777486
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

ВІвторок  02.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 29  ст.69-73; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

 Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу  2257591


Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".
Запрошую вас пройти контрольне тестування  join.naurok.ua Код доступу 1259282
Бажаю успіхів!

ВІвторок  23.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."

1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=dXiKwNfGKOI
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу6445871
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами

Тема уроку"Типи адаптивних біологічних ритмів організмів".

1) прочитайте матеріал § 18 ст. 64-65 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися Відео https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI

  Зробити конспект в зошиті    

ВІвторок  16.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."

Практична робота №1
Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування
Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання.                                                                Обладнання і матеріали:   фотографії  представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник.                                                                                                                                                                                                       
Хід роботи
1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу.
2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів.
3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості.
4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання.
5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:
Об’єкти дослідження
Провідні чинники середовища мешкання
Адаптації



6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит.
Домашнє завдання : 
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com                     Підготуватись до контрольної роботи

Додаток

ВІвторок  19.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 5  ст. 18 Соболь 11 кл.
2) виконати вправи 2,3,6 у робочому зошиті с.20
3) подивіться відео:



ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)


Пятниця  11.12.20 (БІОЛОГІЯ

Тема "Стратегія адаптивних організмів"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 3  ст. 12 Соболь 11 кл.
2) виконати вправи  с.263. у робочому зошиті
3) подивіться відео:

Підготуйте повідомлення про види тварин: Ведмідь бурий і панда велика.

Виявіть ознаки, за якими їх відносять до різних груп  за адаптивним потенціалом.

Пятниця  20.11.20 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку:"Адаптація як загальна властивість біологічних систем"
- Вивчити матеріал § 65 ст.272-  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- перегляньте відео:


Пятниця  13.11.20 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку: Контрольна робота "Репродукція та розвиток   ".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 5313018

Пятниця  06.11.20 (БІОЛОГІЯ) 

Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь
2) виконати вправи  с.263. у робочому зошиті
3) подивіться відео:

Пятниця  30.10.20 (БІОЛОГІЯ) 

Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь
2) виконати вправи  с.263.
3) подивіться відео:

4) переглянути презентацію:

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу  4232699


Пятниця  23.10.20 (БІОЛОГІЯ) 

Тема "Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини"

Тема "Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 62 ст. 257-259 Соболь
2) вміти давати відповіді на питання на  с.259.
3) подивіться відео:
ІІІ. Тестування з теми
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею  - с.259.


Середа 15.10.20 (БОЛОГІЯ)

Тема "Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. ."

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 62 ст. 256-259
2) виконати вправи  письмово у зошит 4,6- с.255.
3) подивіться відео:

 Робота з таблицею:
Визначте біологічне  соціальне у наведених проявах розмноженя людини
Прояви
Біологічне
Соціальне
Статеве розмноження


Стать


Статева поведінка


Запліднення


Вагітність


Пологи





 ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу 2767270










































































































Понеділок  30.03.20

Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."

1) прочитайте матеріал § 44  ст. 167- 170 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Біогеохімічні цикли як основа біосфери.                                      
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
join.naurok.ua    Код доступу 108457
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Академік Вернадський
                                           Загальна характеристика біосфери.
3) записати конспект
Шановні учнів 23-Е групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу 390981
Бажаю успіхів!

Середа  01.04.20  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:" Узагальнення . Екологія
Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
Шановні учні 23 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти

Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 312094
Бажаю успіхів!

Понеділок  06.04.20 
Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Повторіть матеріал § 46- 47 ст.176-180  підруч. Соболь  11 кл.
перегляньте відео: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні
                                ВИДИ ЗАБРУДНЕННЯ
Заповнити табл.
Як впливають  хімічні забруднювачі на здоров'я людини
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
Вуглеводні (бензин, метан)
Плюмбум
Пестициди
Нітрати
Радіонукліди
пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 578054


Середа  08.04.20 
Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Перелік вправ:
2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників
частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про
наслідки змін хімічного складу повітря.               
Назва
Джерело
Екологічне значення
Вуглекислий газ


Вуглеводні


Сульфур (IV) оксид


Нітроген (IV) оксид


Тропосферний озон


Метан


-  Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
- Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу 787353

Понеділок  13.04.20 
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
"Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на гідросферу 
                                    Кожна краплина має значення

Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.uaКод доступу 312801

Середа 15.04.20 
Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.

Необхідність охорони ґрунтів."
"Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на грунт 
                                    Що трапляється з ҐРУНТОМ? і чому це ВАЖЛИВО!

 За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.
Назва
Сутність
Причини

Деградація ґрунтів


Ерозія ґрунтів


Забруднення важкими металами


Радіоактивне забруднення


Засолення ґрунтів



Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття 
                                 

ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ




 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 752344

Середа 22.04.20  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 695892
Бажаю успіхів!

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку,
відео           

 Пезентація



Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,

Понеділок  27.04.20 
Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".
повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації): 
                        1. "Озонові дірки"
                        2. "Ареали випадання кислотних дощів".
                        3. "Кислотні сніги". 
            Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com

Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.

прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію  
 


Середа 22.04.20 
Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

- п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 617612
Бажаю успіхів!

Понеділок  04.05.20 
Тема уроку:  Контрольна робота  з теми « Сталий розвиток та раціональне природокористування»
повторити параграфи 46 - 54.
- підготуватись до контрольної роботи ст. 176-209
Шановні учнів 23-Е групи ми завершуємо вивчення біології тому,
Запрошую вас пройти контрольне тестування 
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua    Код доступу 733161
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар