ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 04.02.22) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 22.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися відео
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу1911917
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу1911917
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Понеділок 16.01.23 БІОЛОГІЯ
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
4) переглянути презентацію:
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
Середа 20.10.22 ХІМІЯ
Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."1) прочитайте матеріал § 30 ст. 146 за підруч. Савчин2) перегляньте відео:
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини
Четвер 19.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Тема уроку: Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.- прочитати параграф 53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Випишіть ці види в зошит: http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і теж запишіть у зошит.
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Четвер 12.05.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".- повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації):
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
Вівторок 10.05.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери." -1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
Пезентація
-2)конспект уроку,
Пезентація
Субота 07.05.22 Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
Необхідність охорони ґрунтів."
"Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на грунт
За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.Назва Сутність Причини
Деградація ґрунтів
Ерозія ґрунтів
Забруднення важкими металами
Радіоактивне забруднення
Засолення ґрунтів
Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- заповнити таблицю на стр. 199,- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття
Необхідність охорони ґрунтів."
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на грунт
Назва | Сутність | Причини |
Деградація ґрунтів | ||
Ерозія ґрунтів | ||
Забруднення важкими металами | ||
Радіоактивне забруднення | ||
Засолення ґрунтів |
ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ
Четвер 05.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)
Назва Сутність Причини Дефіцит питної води Цвітіння води Евтрофікація водойм Стічні води Забруднення через розливи нафти
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
Назва | Сутність | Причини |
Дефіцит питної води | ||
Цвітіння води | ||
Евтрофікація водойм | ||
Стічні води | ||
Забруднення через розливи нафти |
Вівторок 03.04.22 Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля."
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."- Вивчити матеріал § 48 ст.184 підруч. Соболь 11 кл.- перегляньте відео: Перелік вправ:2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про наслідки змін хімічного складу повітря. Назва Джерело Екологічне значення Вуглекислий газ
Вуглеводні
Сульфур (IV) оксид
Нітроген (IV) оксид
Тропосферний озон
Метан
- Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Назва | Джерело | Екологічне значення |
Вуглекислий газ | ||
Вуглеводні | ||
Сульфур (IV) оксид | ||
Нітроген (IV) оксид | ||
Тропосферний озон | ||
Метан |
Четвер 28.04.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні."
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"Заповнити в зошит табл.Як впливають хімічні забруднювачі на здоров'я людиниКарбон(ІІ) оксид (чадний газ) Вуглеводні (бензин, метан) Плюмбум Пестициди Нітрати Радіонукліди
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ) | |
Вуглеводні (бензин, метан) | |
Плюмбум | |
Пестициди | |
Нітрати | |
Радіонукліди |
Вівторок 25.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192 підруч. П.Г. Балан 11 кл.Шановні учні 23 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Екологія" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 ГідробіонтиБажаю успіхів!
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Четвер 21.04.22 (БІОЛОГІЯ)
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."
1) прочитайте матеріал § 44 ст. 167- 170 за підруч. Соболь3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) записати конспектШановні учнів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Вівторок 19.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "
1) прочитайте матеріал § 43 ст. 163 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Скласти конспект за відеоуроком
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
1) прочитайте матеріал § 42 ст. 159 за підруч. Соболь3) Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.Ознака
Природні екосистеми
Агроекосистеми
Тип екосистем (за стійкістю)
Причини виникнення
Видове біорізноманіття
Кругообіг речовин
Трофічні ланцюги й мережі
Ступінь біопродуктивності
Саморегуляція
Джерело енергії
Кругообіг речовин і потік енергії
Панівна форма добору
Вправи:1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео
- Зробити конспект, вивчити визначення.Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Вівторок 12.04.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео:
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Ознака | Природні екосистеми | Агроекосистеми |
Тип екосистем (за стійкістю) | ||
Причини виникнення | ||
Видове біорізноманіття | ||
Кругообіг речовин | ||
Трофічні ланцюги й мережі | ||
Ступінь біопродуктивності | ||
Саморегуляція | ||
Джерело енергії | ||
Кругообіг речовин і потік енергії | ||
Панівна форма добору |
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135 підруч. Соболь 11 кл.- Перегляньте відео:
Видео YouTube
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічні чинникиЕкологічний чинник Характеристика Приклади Абіотичний
Біотичний
Антропогенний
Четвер 07.04.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:" Екологічні закони". Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
Перегляньте відео
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічний чинник | Характеристика | Приклади |
Абіотичний | ||
Біотичний | ||
Антропогенний |
Перегляньте відео
Шановні учні 23-Е групи
Бажаю успіхів!
Тема уроку:"Предмет вивчення екології, її завданя та методи." Повторіть матеріал § 33- ст.124-127 підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео: Предмет вивчення екології, її завданя та методи.
Шановні учні 23 групиЗапрошую вас виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних дослідженьЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 6547722
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Вівторок 05.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Пятниця 01.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота № 9 з теми «Біологічні основи здорового способу життя»Шановні учнів 23-Е Запрошую вас до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Тема уроку: Узагальнюючий урок "Біологічні основи здорового способу життя»Шановні учнів 23-Е Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя» виконавши різні врави он-лайн.Алгоритм роботи:1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.2. Виконайте вправу.3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
Середа 30.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Застосування металів та їхніх сплавів.1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)2) подивитисяЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.Бажаю успіхів!Запрошую вас пройти тестування з теми.Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 7504425
Тема уроку "Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію."
1) прочитайте матеріал § 29 ст. 142 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)2) подивитися:https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Бажаю успіхів!
Понеділок 28.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.»
Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.
План виконання
1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.
https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc
2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).
3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.
4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування.
5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.
6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму.
7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.
8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце.
9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я.
10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.»
Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.
План виконання
1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.
https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc
2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).
3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.
4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування.
5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.
6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму.
7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.
8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце.
9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я.
10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Субота 26.03.22 (за розкладом середи) (ХІМІЯ)
Тема уроку "Загальна характеристика металів. Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості."1) прочитайте матеріал § 25-27 ст. 125-135 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.Запрошую вас пройти тестування з теми.
Пятниця 25.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 27. ст.100; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
ІІ. ВправиБажаю успіхів!
Тема "Імунокорекція. Імунотерапія."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 28. ст.104-106; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться презентацію:
ІІІ. Тестування з теми
Понеділок 21.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 26. ст.96-100; за підруч. Соболь 11 кл
Заповнити таблицю в зошитіСамостійна робота з таблицею
Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.
Середовище
Чинники
Приклади впливу
Абіотичне
Космічні
Геофізичні
Кліматичні
Едафічні
Гідрологічні
Біотичне
Внутрішньовидові
Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні)
Антропічне
Природні
Природно-антропогенні
Антропогенні
Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Самостійна робота з таблицею
Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.
Середовище | Чинники | Приклади впливу |
Абіотичне | Космічні | |
Геофізичні | ||
Кліматичні | ||
Едафічні | ||
Гідрологічні | ||
Біотичне | Внутрішньовидові | |
Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні) | ||
Антропічне | Природні | |
Природно-антропогенні | ||
Антропогенні |
Тема уроку "Безпека і статева культура."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 21 ст.76-79; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться презентацію:
Тема уроку "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24. ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Бажаю успіхів!
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Тема уроку "Вплив стресових факторів на організм людини."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 25. ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл. Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій) Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів
Вплив на організм:
1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування.
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...
ІІ. Вправи
1. Режим дня, сон > 8 год/доб. 2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі... 3. Раціональне харчування. 4. Уникати стресових ситуацій. 5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика... |
Понеділок 14.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя."
1) прочитайте матеріал § 29 ст.69-73; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
Вправи
Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Біологічні адаптивні ритми організмів." Прочитайте матеріал § 27 ст.162-165. підруч. П.Г. Балан
Зробити конспект в зошиті Бажаю успіхів!
Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Практична робота №1 Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання. Обладнання і матеріали: фотографії представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник. Хід роботи 1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу. 2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів. 3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості. 4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання. 5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:Об’єкти дослідження Провідні чинники середовища мешкання Адаптації
6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит. Домашнє завдання : Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com Підготуватись до контрольної роботи
Додаток
Об’єкти дослідження | Провідні чинники середовища мешкання | Адаптації |
Середа 09.02.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку: "Лабораторний дослід № 1. Визначення pH середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. "
1) Прочитайте § 12 ст. 60,61підручника Хімії 11 клас 2) Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.3) Перегляньте відеоурок.
Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна".
Онлайн вправи з теми "Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. "
Пятниця 04.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Симбіоз та його форми "
1) прочитайте матеріал § 13 ст. 46-49 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися Відео
Онлайн вправи з теми "Симбіоз та його форми"
Перелік вправ:Бажаю успіхів!
Тема уроку:"Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів.""
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)
Тема уроку : "Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.2) Перегляньте відеоурок.
3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-30 § 8 підручник Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf 4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-30 § 8 підручник Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 28.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "
1) прочитайте матеріал § 43 ст. 163 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Скласти конспект за відеоуроком Вівторок 27.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
1) прочитайте матеріал § 42 ст. 159 за підруч. Соболь3) Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.Ознака
Природні екосистеми
Агроекосистеми
Тип екосистем (за стійкістю)
Причини виникнення
Видове біорізноманіття
Кругообіг речовин
Трофічні ланцюги й мережі
Ступінь біопродуктивності
Саморегуляція
Джерело енергії
Кругообіг речовин і потік енергії
Панівна форма добору
Вправи:1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Вівторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео
- Зробити конспект, вивчити визначення.Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Середа 14.04.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео:
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Ознака | Природні екосистеми | Агроекосистеми |
Тип екосистем (за стійкістю) | ||
Причини виникнення | ||
Видове біорізноманіття | ||
Кругообіг речовин | ||
Трофічні ланцюги й мережі | ||
Ступінь біопродуктивності | ||
Саморегуляція | ||
Джерело енергії | ||
Кругообіг речовин і потік енергії | ||
Панівна форма добору |
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
ВІвторок 13.04.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135 підруч. Соболь 11 кл.- Перегляньте відео:
Видео YouTube
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічні чинникиЕкологічний чинник Характеристика Приклади Абіотичний
Біотичний
Антропогенний
Тема уроку:" Екологічні закони". Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
Перегляньте відео
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічний чинник | Характеристика | Приклади |
Абіотичний | ||
Біотичний | ||
Антропогенний |
Перегляньте відео
Шановні учні 23-Е групи
Бажаю успіхів!
Середа 07.04.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Предмет вивчення екології, її завданя та методи." Повторіть матеріал § 33- ст.124-127 підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео: Предмет вивчення екології, її завданя та методи.
Шановні учні 23 групиЗапрошую вас виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних дослідженьЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 6547722
ВІвторок 06.04.21 (БІОЛОГІЯ)
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Тема уроку: Контрольна робота № 9 з теми «Біологічні основи здорового способу життя»Шановні учнів 23-Е Запрошую вас до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Тема уроку: Узагальнюючий урок "Біологічні основи здорового способу життя»Шановні учнів 23-Е Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя» виконавши різні врави он-лайн.Алгоритм роботи:1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.2. Виконайте вправу.3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.»
Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.
План виконання
1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.
https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc
2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).
3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.
4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування.
5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.
6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму.
7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.
8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце.
9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я.
10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема "Імунокорекція. Імунотерапія."
Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування."
Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.."
Самостійна робота з таблицею
Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.
Середовище | Чинники | Приклади впливу |
Абіотичне | Космічні | |
Геофізичні | ||
Кліматичні | ||
Едафічні | ||
Гідрологічні | ||
Біотичне | Внутрішньовидові | |
Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні) | ||
Антропічне | Природні | |
Природно-антропогенні | ||
Антропогенні |
Тема "Вплив стресових факторів на організм людини."
1. Режим дня, сон > 8 год/доб. 2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі... 3. Раціональне харчування. 4. Уникати стресових ситуацій. 5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика... |
Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків."
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Тема "Безпека і статева культура."
Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок."
Тема "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя."
Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".Бажаю успіхів!
ВІвторок 23.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=dXiKwNfGKOIШановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу6445871
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу6445871
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Тема уроку"Типи адаптивних біологічних ритмів організмів".
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 64-65 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися Відео https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI
Зробити конспект в зошиті
ВІвторок 16.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Практична робота №1 Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання. Обладнання і матеріали: фотографії представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник. Хід роботи 1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу. 2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів. 3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості. 4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання. 5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:Об’єкти дослідження Провідні чинники середовища мешкання Адаптації
6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит. Домашнє завдання : Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com Підготуватись до контрольної роботи
Додаток
Об’єкти дослідження | Провідні чинники середовища мешкання | Адаптації |
ВІвторок 19.01.21 (БІОЛОГІЯ)Тема "Життєві форми тварин та
рослин як адаптації до середовища мешкання"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 5 ст. 18 Соболь 11 кл.2) виконати вправи 2,3,6 у робочому зошиті с.203) подивіться відео:
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Пятниця 11.12.20 (БІОЛОГІЯ
Тема "Стратегія адаптивних організмів"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 3 ст. 12 Соболь 11 кл.2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Підготуйте повідомлення про види тварин: Ведмідь бурий і панда велика.
Виявіть ознаки, за якими їх відносять до різних груп за адаптивним потенціалом.
Пятниця 20.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Адаптація як загальна властивість біологічних систем"
- Вивчити матеріал § 65 ст.272- підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- перегляньте відео:
Пятниця 13.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Пятниця 06.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Пятниця 30.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
4) переглянути презентацію:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з теми
Пятниця 23.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини"
Тема "Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 62 ст. 257-259 Соболь2) вміти давати відповіді на питання на с.259.3) подивіться відео:ІІІ. Тестування з теми- виконати письмово самостійну роботу з таблицею - с.259.
Середа 15.10.20 (БОЛОГІЯ)
Тема "Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. ."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 62 ст. 256-2592) виконати вправи письмово у зошит 4,6- с.255.3) подивіться відео:
Робота з таблицею:Визначте біологічне соціальне у наведених проявах розмноженя людиниПрояви Біологічне Соціальне Статеве розмноження
Стать
Статева поведінка
Запліднення
Вагітність
Пологи
ІІІ. Тестування з теми
Прояви | Біологічне | Соціальне |
Статеве розмноження | ||
Стать | ||
Статева поведінка | ||
Запліднення | ||
Вагітність | ||
Пологи | ||
Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
|
|
Вуглеводні (бензин, метан)
|
|
Плюмбум
|
|
Пестициди
|
|
Нітрати
|
|
Радіонукліди
|
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Назва
|
Джерело
|
Екологічне значення
|
Вуглекислий газ
| ||
Вуглеводні
| ||
Сульфур (IV) оксид
| ||
Нітроген (IV) оксид
| ||
Тропосферний озон
| ||
Метан
|
"Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
Назва
|
Сутність
|
Причини
|
Дефіцит
питної води
|
||
Цвітіння
води
|
||
Евтрофікація
водойм
|
||
Стічні
води
|
||
Забруднення
через розливи нафти
|
Необхідність охорони ґрунтів."
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео: Антропічний вплив на грунт
Назва
|
Сутність
|
Причини
|
Деградація
ґрунтів
|
||
Ерозія
ґрунтів
|
||
Забруднення
важкими металами
|
||
Радіоактивне
забруднення
|
||
Засолення
ґрунтів
|
ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ
Середа 22.04.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття
як необхідна умова стабільності біосфери."
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
Пезентація
-2)конспект уроку,
Пезентація
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Тема уроку: Концепція сталого розвитку
та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Немає коментарів:
Дописати коментар