ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 12.01.23) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Пятниця 24.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Четвер 23.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 4086956
Четвер 19.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.- Вивчити матеріал § 54 ст.225- 229 підруч. Соболь 10 кл.- вміти давати відповіді на питання на ст.229.
- перегляньте відео: Регенерація органів і тканин. Трансплантація
- перегляньте відео: Регенерація органів і тканин. Трансплантація
Пятниця 13.01.23 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.- Вивчити матеріал § 53 ст.220- 224 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.224.
- перегляньте відео: Репродукція організмів
- вміти давати відповіді на питання на ст.224.
- перегляньте відео: Репродукція організмів
Вівторок 29.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 4400957
Бажаю успіхів!
ІІ. Вправи
Вівторок 22.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Закономірності мінливості(спадкової, неспадкової) . "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірюІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 3610277
Бажаю успіхів!
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
Понеділок 17.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму- наука геноміка
Шановні учнів 24- Л групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Генетичні терміни" - https://learningapps.org/2583221
2. "Закони генетики" - https://learningapps.org/27159123. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
2. "Закони генетики" - https://learningapps.org/2715912
ІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 6758346
Вівторок 24.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота з теми «« Адаптації»Шановні учнів 24-Л Запрошую вас до контрольної роботи з теми «« Адаптації»
ВІвторок 10.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися відео h
ttps://www.youtube.com/watch?v=dXiKwNfGKOIШановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 2090851
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
ttps://www.youtube.com/watch?v=dXiKwNfGKOI
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 2090851
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Вівторок 03.05.22Тема уроку:"Біологічні адаптивні ритми організмів." Прочитайте матеріал § 27 ст.162-165. підруч. П.Г. Балан
Зробити конспект в зошиті Бажаю успіхів!
ВІвторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Практична робота №1 Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання. Обладнання і матеріали: фотографії представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник. Хід роботи 1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу. 2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів. 3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості. 4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання. 5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:Об’єкти дослідження Провідні чинники середовища мешкання Адаптації
6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит. Домашнє завдання : Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com Підготуватись до контрольної роботи
Додаток
Об’єкти дослідження | Провідні чинники середовища мешкання | Адаптації |
Вівторок 16.04.22
Тема"Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна."
Онлайн вправи з теми "Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. "Перелік вправ:
Вівторок 12.04.21
Тема уроку:"Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів.""
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)
Вівторок 05.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема"Симбіоз та його форми."
1) прочитайте матеріал § 13 ст. 46-49 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися Відео
Онлайн вправи з теми "Симбіоз та його форми"
Перелік вправ:Бажаю успіхів!
ВІвторок 29.03.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".Бажаю успіхів!
Вівторок 22.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема: "Основні середовища існування та адаптації до них організмів."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 11-12 ст. 35-45 Соболь 11 кл.2) виконати вправи на ст. 25. у робочому зошиті3) подивіться відео:
- Дати письмові відповіді на питання:
1. Що таке терморегуляція? 2. Назвіть способи терморегуляції організмів. 3. Що таке пойкілотермія? 4. Що таке гомойотермія?
- Дати письмові відповіді на питання:
1. Що таке терморегуляція? 2. Назвіть способи терморегуляції організмів. 3. Що таке пойкілотермія? 4. Що таке гомойотермія?
Тема: "Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 23 Соболь 11 кл.2) виконати вправи на ст. 25. у робочому зошиті
Повторити, що таке екосистема, її складові.Біологія + Письмова мова. «Чорнильні горішки»
Однією з форм коеволюції є відносини галоутворювачів з рослинами. Так, дуб звичайний (Quercus robur) коеволюціонує з горіхотворкою дубовою (Diplolepis quercusfolii), яка відкладає яйця в листки. Крихітна личинка проколює листки й починає смоктати сік. У ділянках пошкоджень накопичується велика кількість дубильних речовин-галотанінів, які, змішуючись із сіллю ферум(ІІ) сульфатом, спричиняють утворення горіхоподібних виростів. Їх називають «чорнильними горішками», оскільки з них у минулому виготовляли стійкі чорнила. У чому полягає взаємонеобхідність цих коеволюційних відносин між дубом і горіхотворками?
- Виконати онлайн – тест. join.naurok.ua Код доступ 4693769
Біологія + Письмова мова. «Чорнильні горішки»
Однією з форм коеволюції є відносини галоутворювачів з рослинами. Так, дуб звичайний (Quercus robur) коеволюціонує з горіхотворкою дубовою (Diplolepis quercusfolii), яка відкладає яйця в листки. Крихітна личинка проколює листки й починає смоктати сік. У ділянках пошкоджень накопичується велика кількість дубильних речовин-галотанінів, які, змішуючись із сіллю ферум(ІІ) сульфатом, спричиняють утворення горіхоподібних виростів. Їх називають «чорнильними горішками», оскільки з них у минулому виготовляли стійкі чорнила. У чому полягає взаємонеобхідність цих коеволюційних відносин між дубом і горіхотворками?
- Виконати онлайн – тест. join.naurok.ua Код доступ 4693769
Субота 19.03.22 (за розкладом вівторока) (БІОЛОГІЯ)
Тема "Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 6-7 ст. 21-26 Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
Створити конспект теми, відповівши на питання:
1. Дайте означення поняття екологічна ніша.
2. Наведіть приклади видів з різними екологічними нішами, які живуть на одній території.
3. Сформулюйте та поясніть правило обов'язкового заповнення екологічної ніші.
4. Схарактеризуйте параметри екологічної ніші.
- Роботи надіслати на електронну пошту victoriabeshlega142@gmail.com
З приміткою групи та прізвища.
Створити конспект теми, відповівши на питання:
1. Дайте означення поняття екологічна ніша.
2. Наведіть приклади видів з різними екологічними нішами, які живуть на одній території.
3. Сформулюйте та поясніть правило обов'язкового заповнення екологічної ніші.
4. Схарактеризуйте параметри екологічної ніші.
- Роботи надіслати на електронну пошту victoriabeshlega142@gmail.com
З приміткою групи та прізвища.
Вівторок 15.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Стратегія адаптивних організмів"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 3 ст. 12 Соболь 11 кл.2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Підготуйте повідомлення про види тварин: Ведмідь бурий і панда велика.
Виявіть ознаки, за якими їх відносять до різних груп за адаптивним потенціалом.
Тема уроку "Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 4 ст.15-18 Соболь 11 кл.3) подивіться відео:
- Повторити, що таке екосистема, її складові.
- Виконати онлайн – тест.
Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 2580724
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Вівторок 27.04.21Тема уроку:"Біологічні адаптивні ритми організмів." Прочитайте матеріал § 27 ст.162-165. підруч. П.Г. Балан
Зробити конспект в зошиті Бажаю успіхів!
ВІвторок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Практична робота №1 Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання. Обладнання і матеріали: фотографії представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник. Хід роботи 1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу. 2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів. 3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості. 4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання. 5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:Об’єкти дослідження Провідні чинники середовища мешкання Адаптації
6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит. Домашнє завдання : Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com Підготуватись до контрольної роботи
Додаток
Об’єкти дослідження | Провідні чинники середовища мешкання | Адаптації |
Вівторок 13.04.21
Тема"Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна."
Онлайн вправи з теми "Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. "Перелік вправ:
Вівторок 05.04.21
Тема уроку:"Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів.""
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)
Вівторок 30.03.21
Тема"Симбіоз та його форми."
1) прочитайте матеріал § 13 ст. 46-49 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися Відео
Онлайн вправи з теми "Симбіоз та його форми"
Перелік вправ: Запрошую вас пройти контрольне тестування join.naurok.ua Код доступу 3564178Бажаю успіхів!
Середа 24.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку" Способи терморегуляції організмів"
1) прочитайте матеріал § 11 ст. 38 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися презентацію
3) письмово в зошит - за допомогою таблиці на ст.41 порівняйте стратегії виживання організмів у температурних умовах, що змінюються. Визначте особливості терморегуляції пойкіло- та гомойотермних організмів.
Онлайн вправи з теми " Способи терморегуляції організмів. "Перелік вправ:
1. Способи терморегуляції
2. Стенобіонти і еврибіонти
Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".
3) письмово в зошит - за допомогою таблиці на ст.41 порівняйте стратегії виживання організмів у температурних умовах, що змінюються. Визначте особливості терморегуляції пойкіло- та гомойотермних організмів.
1. Способи терморегуляції
2. Стенобіонти і еврибіонти
Середа 17.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема: "Основні середовища існування та адаптації до них організмів."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 11-12 ст. 35-45 Соболь 11 кл.2) виконати вправи на ст. 25. у робочому зошиті3) подивіться відео:
- Дати письмові відповіді на питання:
1. Що таке терморегуляція? 2. Назвіть способи терморегуляції організмів. 3. Що таке пойкілотермія? 4. Що таке гомойотермія?
Тема: "Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 23 Соболь 11 кл.2) виконати вправи на ст. 25. у робочому зошиті
Повторити, що таке екосистема, її складові.Біологія + Письмова мова. «Чорнильні горішки»
Однією з форм коеволюції є відносини галоутворювачів з рослинами. Так, дуб звичайний (Quercus robur) коеволюціонує з горіхотворкою дубовою (Diplolepis quercusfolii), яка відкладає яйця в листки. Крихітна личинка проколює листки й починає смоктати сік. У ділянках пошкоджень накопичується велика кількість дубильних речовин-галотанінів, які, змішуючись із сіллю ферум(ІІ) сульфатом, спричиняють утворення горіхоподібних виростів. Їх називають «чорнильними горішками», оскільки з них у минулому виготовляли стійкі чорнила. У чому полягає взаємонеобхідність цих коеволюційних відносин між дубом і горіхотворками?
- Виконати онлайн – тест. join.naurok.ua Код доступ 2985910
Біологія + Письмова мова. «Чорнильні горішки»
Однією з форм коеволюції є відносини галоутворювачів з рослинами. Так, дуб звичайний (Quercus robur) коеволюціонує з горіхотворкою дубовою (Diplolepis quercusfolii), яка відкладає яйця в листки. Крихітна личинка проколює листки й починає смоктати сік. У ділянках пошкоджень накопичується велика кількість дубильних речовин-галотанінів, які, змішуючись із сіллю ферум(ІІ) сульфатом, спричиняють утворення горіхоподібних виростів. Їх називають «чорнильними горішками», оскільки з них у минулому виготовляли стійкі чорнила. У чому полягає взаємонеобхідність цих коеволюційних відносин між дубом і горіхотворками?
- Виконати онлайн – тест. join.naurok.ua Код доступ 2985910
Середа 10.03.21 (БІОЛОГІЯ)Тема "Екологічна ніша як наслідок
адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 6-7 ст. 21-26 Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
Створити конспект теми, відповівши на питання:
1. Дайте означення поняття екологічна ніша.
2. Наведіть приклади видів з різними екологічними нішами, які живуть на одній території.
3. Сформулюйте та поясніть правило обов'язкового заповнення екологічної ніші.
4. Схарактеризуйте параметри екологічної ніші.
- Роботи надіслати на електронну пошту victoriabeshlega142@gmail.com
З приміткою групи та прізвища.
Створити конспект теми, відповівши на питання:
1. Дайте означення поняття екологічна ніша.
2. Наведіть приклади видів з різними екологічними нішами, які живуть на одній території.
3. Сформулюйте та поясніть правило обов'язкового заповнення екологічної ніші.
4. Схарактеризуйте параметри екологічної ніші.
- Роботи надіслати на електронну пошту victoriabeshlega142@gmail.com
З приміткою групи та прізвища.
Тема уроку "Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 4 ст.15-18 Соболь 11 кл.3) подивіться відео:
Запрошую вас пройти тестування
- Повторити, що таке екосистема, її складові.
- Виконати онлайн – тест.
Середа 03.03.21 (БІОЛОГІЯ)Тема "Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 5 ст. 18 Соболь 11 кл.2) виконати вправи 2,3,6 у робочому зошиті с.203) подивіться відео:
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступ 4207348
Тема "Стратегія адаптивних організмів"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 3 ст. 15 Соболь 11 кл.2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:Підготуйте повідомлення про види тварин: Ведмідь бурий і панда велика.
Виявіть ознаки, за якими їх відносять до різних груп за адаптивним потенціалом
Середа 24.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема: "Властивості
адаптацій.
Формування адаптацій на молекулярному та клітинному
рівнях організації."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 3 ст. 12 Соболь 11 кл.2) виконати вправи завдання 1-7 на ст. 11. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Запрошую вас пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/mrh559
Середа 17.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Адаптація як загальна властивість біологічних систем"
- Вивчити матеріал § 65 ст.272- підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступ 4542958
Середа 20.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 59 ст. 244-247 2) виконати вправи 7,8- с.247.3) подивіться відео: ІІІ. Тестування з теми
ІІІ. Тестування з теми
Тема уроку: "Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки
- Вивчити матеріал § 58 ст.240- 243 підруч. Соболь 10 кл.- вміти давати відповіді на питання на ст.243
- перегляньте відео: Вчені з'ясували, які клітини провокують старіння та як їх позбутися
- перегляньте відео: Вчені з'ясували, які клітини провокують старіння та як їх позбутися
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Пятниця 11.12.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.- Вивчити матеріал § 54 ст.225- 229 підруч. Соболь 10 кл.- вміти давати відповіді на питання на ст.229.
- перегляньте відео: Регенерація органів і тканин. Трансплантація
- перегляньте відео: Регенерація органів і тканин. Трансплантація
Д/з Створити повідомлення, презентацію, доповідь на тему "Перспективи трансплантології", Трансплантація: за та проти"
Середа 04.12.20 Тема уроку: "Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.- Вивчити матеріал § 53 ст.220- 224 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.224.
- перегляньте відео: Репродукція організмів Пятниця 27.11.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість та мінливість".Бажаю успіхів!
Пятниця 20.11.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:" Узагальнення . Мінливість" Повторіть матеріал § 45-52 ст.186-218 підруч. Соболь 11 кл.Шановні учні 24 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Мінливість" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Мутаційна мінливість
2. Закономірності мінливості
3. Характеристика мінливості організмів
4. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
Пятниця 13.11.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. медико-генетичне консультування та його організація.- прочитати параграф 48 с.200 - автор Соболь.- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.201.- виконати письмово. Зіставте названі методи медичного діагностування з органами, що досліджуються та отримайте латинське слово, яким позначають хворобу. Як класифікують хвороби? - с.201.
Пятниця 06.11.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Сучасні завдання генетики. Сподкові хвороби і вади людини" Прочитайте матеріал § 51 ст. 210 - 213; § 52.214 -218 підруч. Соболь 10 кл.Перегляньте відео:
Зробити конспект в зошит Заповніть таблицю в зошиті:
Класифікація Характеристика Приклади хвороб Генні
Хромосомні
Хвороби зі спадковою схильністю
Виконайте вправу Медична генетикаШановні учні.Бажаю успіхів! Пятниця 30.10.20 (БІОЛОГІЯ)Тема "Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування." Закономірності розподілу алелів в популяціях"
- давати відповіді на питання письмово в зошит на с.209.
Пятниця 23.10.20Тема уроку: Контрольна робота"".Повторіть матеріал § 33-46 ст.138-190. підруч. В.І. СобольЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи виконавши різні врави он-лайн.
- вміти давати відповіді на питання на ст.224.
- перегляньте відео: Репродукція організмів
1. Мутаційна мінливість
2. Закономірності мінливості
3. Характеристика мінливості організмів
4. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
Класифікація | Характеристика | Приклади хвороб |
Генні | ||
Хромосомні | ||
Хвороби зі спадковою схильністю |
І. Вправи3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірюІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти контрольне тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадковості та мінливості" Код доступу 4791399
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тема" Способи терморегуляції організмів"
3) письмово в зошит - за допомогою таблиці на ст.41 порівняйте стратегії виживання організмів у температурних умовах, що змінюються. Визначте особливості терморегуляції пойкіло- та гомойотермних організмів.
Тема"Симбіоз та його форми."
Тема "Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів."
3) Завдання письмово в зошит "Оцініть позитивне й негативне значення паразитизму в природі й для людини.)
Тема"Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна."
5. Міграція аскариди
6. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
7. Цикл розвитку бичачого ціп'яка
8. Цикл розвитку печінкового сисуна
Тема"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 547459
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Тема"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Об’єкти
дослідження
|
Провідні
чинники середовища мешкання
|
Адаптації
|
Немає коментарів:
Дописати коментар