35-О


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 12.01.23)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Понеділок 16.01.23  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  5742720














Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів 35-О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  4677513

Понеділок 12.09.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.


Субота( за понеділок) 03.09.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 


















Четвер 17.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь

Шановні учні 35-О групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  4232383
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Понеділок 14.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
 1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 10.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео: 


Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 2787703


Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу  4477362















ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 18.11.21)   І семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Четвер 18.11.21  ХІМІЯ
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
- Вивчити матеріал § 48 ст.184  підруч. Соболь  11 кл.
- перегляньте відео: 
Перелік вправ:
2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників
частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про
наслідки змін хімічного складу повітря.               
Назва
Джерело
Екологічне значення
Вуглекислий газ


Вуглеводні


Сульфур (IV) оксид


Нітроген (IV) оксид


Тропосферний озон


Метан


-  Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
- Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу 9413991

Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."

- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 8838882

                                                                             


















                     тиждень 

                                                           ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

                                                                          (15.02-19.02)

Четвер 04.03.21
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 35-O групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  3750163
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 

3) Письмово в зошит
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.



Навчальний проект Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                                        Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - це досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.


Четвер 25.02.21
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

 2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео: 


Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу  6758466

Четвер  18.02.21  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 2150028

Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:


Четвер  21.01.21 

Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- пропоную прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9120671
Бажаю успіхів!

Четвер  14.01.21 
Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.

прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію  
 


Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Четвер  19.11.20 
Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Повторіть матеріал § 46- 47 ст.176-180  підруч. Соболь  11 кл.
перегляньте відео: 

Заповнити в зошит табл.
Як впливають  хімічні забруднювачі на здоров'я людини
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
Вуглеводні (бензин, метан)
Плюмбум
Пестициди
Нітрати
Радіонукліди
пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  1184571

Четвер  12.11.20
Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192  підруч. П.Г. Балан  11 кл.
Шановні учні 35 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3230994
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."

- виконати проект:

Проект

Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.

Рекомендований тип проекту: індивідуальний

Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту

  1. Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
  2. Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
  3. Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
  4. Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
  5. Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
  6. Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.

Звіт

- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.

 Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


 

Четвер  05.11.20

Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."

1) прочитайте матеріал § 44  ст. 167- 170 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

                           
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
join.naurok.ua    Код доступу 4820985 
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів 35-О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу 1134515

Четвер  29.10.20

Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "

1) прочитайте матеріал § 43  ст. 163 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 






Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


























































Четвер  19.03.20
Запрошую учнів 35 -О групи переглянути відео до теми " Еволюційний розвиток"
Тема "Еволюція органічного світу"



Відео1 Як відбувається еволюція?   прочитайте матеріал: 34 ст.202
Відео2 Докази еволюції     прочитайте матеріал:  35 ст. 208
Відео3 Що таке природній відбір?   прочитайте матеріал:  36 ст. 218
Відео4 Вид і видоутворення      прочитайте матеріал:   38 ст.224





Пятниця  27.03.20

"Історичний розвиток органічного світу"."

 повторіть матеріал § 34-44 ст. 202-278 за підр. П.Г. Балан
Шановні учні 35-О групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування на сайті Classtime з теми " Історичний розвиток органічного світу".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  618154
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Немає коментарів:

Дописати коментар