ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 12.01.23) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 16.01.23 БІОЛОГІЯТема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 5742720
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 5742720
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) записати конспектШановні учнів 35-О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4677513
Вправи:1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Субота( за понеділок) 03.09.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Четвер 17.03.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 35-О групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 4232383Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4677513
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Понеділок 14.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації. 1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Четвер 10.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на ст.241.- перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 2787703
Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 4477362
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 18.11.21) І семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 18.11.21 ХІМІЯ"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."- Вивчити матеріал § 48 ст.184 підруч. Соболь 11 кл.- перегляньте відео: Перелік вправ:2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про наслідки змін хімічного складу повітря. Назва Джерело Екологічне значення Вуглекислий газ
Вуглеводні
Сульфур (IV) оксид
Нітроген (IV) оксид
Тропосферний озон
Метан
- Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря- Пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 9413991
Назва | Джерело | Екологічне значення |
Вуглекислий газ | ||
Вуглеводні | ||
Сульфур (IV) оксид | ||
Нітроген (IV) оксид | ||
Тропосферний озон | ||
Метан |
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
Назва | Сутність | Причини |
Дефіцит питної води | ||
Цвітіння води | ||
Евтрофікація водойм | ||
Стічні води | ||
Забруднення через розливи нафти |
тиждень
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Четвер 04.03.21Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. СобольШановні учні 35-O групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 3750163Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
3) Письмово в зошитВисловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Навчальний проект Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Четвер 25.02.21Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 6758466
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
Четвер 18.02.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку- пропоную прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Бажаю успіхів!
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ) | |
Вуглеводні (бензин, метан) | |
Плюмбум | |
Пестициди | |
Нітрати | |
Радіонукліди |
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих
екосистем (природних чи штучних)."
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
Ознака |
Природні
екосистеми |
Агроекосистеми |
Тип
екосистем (за стійкістю) |
||
Причини
виникнення |
||
Видове
біорізноманіття |
||
Кругообіг
речовин |
||
Трофічні
ланцюги й мережі |
||
Ступінь
біопродуктивності |
||
Саморегуляція |
||
Джерело
енергії |
||
Кругообіг
речовин і потік енергії |
||
Панівна
форма добору |
Запрошую учнів 35 -О групи переглянути відео до теми " Еволюційний розвиток"
Тема "Еволюція органічного світу"
Відео2 Докази еволюції прочитайте матеріал: 35 ст. 208
Відео3 Що таке природній відбір? прочитайте матеріал: 36 ст. 218
Відео4 Вид і видоутворення прочитайте матеріал: 38 ст.224
Немає коментарів:
Дописати коментар