32- Ф

 '        '    


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 12.01.23)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.



Четвер  23.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."

 переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc


- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  5032208


Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:








Четвер  19.01.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.

прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію  
 


Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.

Четвер  12.01.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку,
відео           

 

Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   9639879
Бажаю успіхів!



Середа 20.10.22  ХІМІЯ
Тема уроку:  "Мінеральні добрива"
- Вивчити матеріал § 37 ст.173-175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 

- виконати завдання:
1. Записати у зошит рівняння перетворень за допомогою яких виробляють азотні добрива, якщо схема їх виробництва така:
азот → амоніак → нітроген(ІІ) оксид →  нітроген(ІV) оксид → нітратна кислота  →  калій нітрат
2. Напишіть рівняння у молекулярній, повній і скороченій йонних формах таких реакцій:
а)  фосфат калію + нітрат барію;
б)
  фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат 
кальцію + фосфатна кислота.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Вівторок  18.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів 32-Ф групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  4677513

Пятниця 14.10.22  ХІМІЯ
Тема уроку: Контрольна робота "Метали. Основи. Солі".
Шановні учні 32 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Метали. Основи. Солі. Сучасні матеріали

виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!

Вівторок  11.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "

1) прочитайте матеріал § 43  ст. 163 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 





Пятниця 16.09.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:  "Поняття про кислотні та лужні ґрунти. "
- Вивчити матеріал § 37 ст.175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 


виконати навчальний проек:

 "Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."

для цього ознайомтесь:

Як правильно виміряти pH ґрунту?

Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:

1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.

2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).

3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.

4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).

Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com















































Пятниця 06.05.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Понеділок 02.05.22 (БІОЛОГІЯ заміна)

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.


Пятниця 29.04.22  БІОЛОГІЯ

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Вівторок 26.04.22 (БІОЛОГІЯ заміна)

Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 




Пятниця  22.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:


Пятниця 15.04.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу   7477387


Пятниця 08.04.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 219  за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 
Опрацювати тему та написати короткий конспект.


Пятниця 29.03.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.

4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу. 


Понеділок  21.03.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".
Шановні учні 32 групи ми завершуємо вивчення курсу хімії, тому
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  7080693
Бажаю успіхів!


Понеділок  14.03.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією."
 Пропоную:
- Опрацювати § 39 стор. 204-205
- виконати вправу 4  стор. 205
- переглянути цікаве відео: 

Випишіть у зошит 
- значення " Зеленої хімії
- завдання " Зеленої хімії"
- наведіть приклади застосування " Зеленої хімії"
Сфотографуйте та вишліть на пошту.
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- пропоную прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   4576317
Бажаю успіхів!

Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем."
 Пропоную:
- прочитати параграф 35, .
- переглянути цікаве відео:  
 

 -  скласти конспект уроку опраіювавши презентацію

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  4159307
Бажаю успіхів!






























ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 18.11.21)   І семестр

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Четвер 18.11.20  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і  ортофосфат-іонів."

-  прочитати параграф 31;
-  виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
переглянути відео



- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com













































































ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 14.01.21)   ІІ семестр

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Понеділок 05.04.21
Тема уроку:Контрольна робота "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." 
-Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь

Шановні учні 32-Ф групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, тому
Запрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".
відкривши посилання  join.naurok.ua використати цей код  8162803
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному  завданні.
Бажаю успіхів.

Понеділок 29.03.21

Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.


Четвер 25.03.21

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Середа 24.03.21
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

 2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 




Четвер 18.03.21 
Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..
- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео: 


Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 4167453

Середа  17.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7813146

Середа  10.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:

Четвер  25.02.21  (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".
Шановні учні 32 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9431023
Бажаю успіхів!

Четвер  18.02.21 
Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією."
 Пропоную:
- Опрацювати § 39 стор. 204-205
- виконати вправу 4  стор. 205
- переглянути цікаве відео: 

Випишіть у зошит 
- значення " Зеленої хімії
- завдання " Зеленої хімії"
- наведіть приклади застосування " Зеленої хімії"
Сфотографуйте та вишліть на пошту.
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер  14.01.21 
Тема уроку: "Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем."
 Пропоную:
- прочитати параграф 35, .
- переглянути цікаве відео:  
 

 -  скласти конспект уроку опраіювавши презентацію

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  8533224
Бажаю успіхів!

Середа  20.01.21 
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- пропоную прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9120671
Бажаю успіхів!

Четвер  14.01.21 
Тема уроку: "Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій."

прочитати параграф 34, .
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію  
 


Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони скла­даються. Де їх використовують?.      Виконати задачі:

1. Метод переробки відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.

2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить 43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?

роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Пятниця 04.12.20  БІОЛОГІЯ

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку,
відео           

 Пезентація



Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,

Четвер 03.12.20  ХІМІЯ

Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. "
 - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у :
      фармації (або домашній аптечці)
      харчовій промисловості. "
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця 27.11.20  БІОЛОГІЯ

Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3866161
Бажаю успіхів!

Четвер 26.11.20  ХІМІЯ
Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."
- підготувати інформацію про Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Інформацію брати з інтернет джерел і з біології.
- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Пятниця 20.11.20  БІОЛОГІЯ
Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття 
                                 

ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ




 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу

Четвер 19.11.20  ХІМІЯ
Тема уроку:" Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. "
 - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування:
     карбонатів, 
     нітратів і ортофосфатів 
     лужних і лужноземельних металічних елементів, 
     солей амонію. 
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Пятниця 13.11.20 

Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
 Необхідність охорони ґрунтів."
- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:


 За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.
Назва
Сутність
Причини

Деградація ґрунтів


Ерозія ґрунтів


Забруднення важкими металами


Радіоактивне забруднення


Засолення ґрунтів

 Пройти тестування  triv.in. Код доступу  092801

Четвер 12.11.20  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і  ортофосфат-іонів."

-  прочитати параграф 31;
-  виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- переглянути відео




Пятниця 06.11.20 
Тема уроку: "Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
 -вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Четвер 05.11.20 
Тема уроку:  "Поняття про кислотні та лужні ґрунти. "
- Вивчити матеріал § 37 ст.175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 


- виконати навчальний проек:

 "Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."

для цього ознайомтесь:

Як правильно виміряти pH ґрунту?

Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:

1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.

2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).

3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.

4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).

Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Пятниця 30.10.20 
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 312801

Четвер 29.10.20 
Тема уроку:  "Мінеральні добрива"
- Вивчити матеріал § 37 ст.173-175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 

- виконати завдання:
1Записати у зошит рівняння перетворень за допомогою яких виробляють азотні добрива, якщо схема їх виробництва така:
азот → амоніак → нітроген(ІІ) оксид →  нітроген(ІV) оксид → нітратна кислота  →  калій нітрат
2. Напишіть рівняння у молекулярнійповній і скороченій йонних формах таких реакцій:
а)
  фосфат калію + нітрат барію;
б)
  фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат 
кальцію + фосфатна кислота.

Пятниця  23.10.20 
Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
- Вивчити матеріал § 48 ст.184  підруч. Соболь  11 кл.
- перегляньте відео: 
Перелік вправ:
2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників
частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про
наслідки змін хімічного складу повітря.               
Назва
Джерело
Екологічне значення
Вуглекислий газ


Вуглеводні


Сульфур (IV) оксид


Нітроген (IV) оксид


Тропосферний озон


Метан


-  Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
- Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу 6514540

Понеділок  19.10.20  (ХІМІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота "Метали. Основи. Солі".
Шановні учні 32 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Метали. Основи. Солі. Сучасні матеріали" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 5105610
Бажаю успіхів!