' '
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 12.01.23) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 23.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."
- прочитати параграф 57.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 5032208
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 5032208
Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".- прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Четвер 19.01.23 (БІОЛОГІЯ)
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Четвер 12.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери." -1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
-2)конспект уроку,
Бажаю успіхів!
Середа 20.10.22 ХІМІЯТема уроку: "Мінеральні добрива"- Вивчити матеріал § 37 ст.173-175 підруч. Савчин 11 кл.- перегляньте відео:
- виконати завдання:1. Записати у зошит рівняння перетворень за допомогою яких виробляють азотні добрива, якщо схема їх виробництва така:азот → амоніак → нітроген(ІІ) оксид → нітроген(ІV) оксид → нітратна кислота → калій нітрат2. Напишіть рівняння у молекулярній, повній і скороченій йонних формах таких реакцій:
а) фосфат калію + нітрат барію;
б) фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат кальцію + фосфатна кислота.
а) фосфат калію + нітрат барію;
б) фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат кальцію + фосфатна кислота.
Вівторок 18.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) записати конспектШановні учнів 32-Ф групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4677513
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4677513
Пятниця 14.10.22 ХІМІЯТема уроку: Контрольна робота "Метали. Основи. Солі".Шановні учні 32 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Метали. Основи. Солі. Сучасні матеріали"
виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. СоліБажаю успіхів!
виконавши вправи.
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Вівторок 11.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "
1) прочитайте матеріал § 43 ст. 163 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Пятниця 16.09.22 (ХІМІЯ)
- виконати навчальний проек:
"Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."для цього ознайомтесь:
Як правильно виміряти pH ґрунту?
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Пятниця 06.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. СобольШановні учні 34-Л групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Понеділок 02.05.22 (БІОЛОГІЯ заміна)
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Пятниця 29.04.22 БІОЛОГІЯ
Навчальний проект
Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Тема: Клонування організмівМета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.План виконання1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування. 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощоТема: Нанотехнології в біологіїМета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.План виконання1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Вівторок 26.04.22 (БІОЛОГІЯ заміна)
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Пятниця 22.04.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".- прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Пятниця 15.04.22 БІОЛОГІЯ
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7477387
Пятниця 08.04.22 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
Пятниця 29.03.22 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
Понеділок 21.03.22 (ХІМІЯ)Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".Шановні учні 32 групи ми завершуємо вивчення курсу хімії, томуЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Понеділок 14.03.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією." Пропоную:- Опрацювати § 39 стор. 204-205- виконати вправу 4 стор. 205- переглянути цікаве відео:
Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку- пропоную прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Бажаю успіхів!
Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем." Пропоную:- прочитати параграф 35, .
- переглянути цікаве відео:
- скласти конспект уроку опраіювавши презентацію
- переглянути цікаве відео:
- скласти конспект уроку опраіювавши презентацію
Бажаю успіхів!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 18.11.21) І семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 18.11.20 БІОЛОГІЯТема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і ортофосфат-іонів."
- прочитати параграф 31;
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.переглянути відео
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 05.04.21Тема уроку:Контрольна робота "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології." -Повторіть матеріал § 55-64 ст. 214-253 за підр. В.І. Соболь
Шановні учні 32-Ф групи.ми завершуємо вивчення курсу біології, томуЗапрошую вас пройти контрольне тестування з теми " Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології ".відкривши посилання join.naurok.ua використати цей код 8162803Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному завданні.Бажаю успіхів.
Понеділок 29.03.21
Тема уроку: "Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
1) Прочитайте матеріал § 64 ст. 250-254. підруч. Соболь 11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Четвер 25.03.21
Навчальний проект
Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Тема: Клонування організмівМета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.План виконання1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування. 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощоТема: Нанотехнології в біологіїМета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.План виконання1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Середа 24.03.21Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Четвер 18.03.21 Тема уроку: "Біоетичні проблеми сучасної медицини..- Вивчити матеріал § 61 ст.238- 249 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.241.
- перегляньте відео:
Середа 17.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 7813146
Середа 10.03.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".- прочитати параграф 56.
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Четвер 25.02.21 (ХІМІЯ)
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".Шановні учні 32 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!
Четвер 18.02.21 Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні
завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією." Пропоную:- Опрацювати § 39 стор. 204-205- виконати вправу 4 стор. 205- переглянути цікаве відео:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Четвер 14.01.21 Тема уроку: "Роль
хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем." Пропоную:- прочитати параграф 35, .
- переглянути цікаве відео:
- скласти конспект уроку опраіювавши презентацію
- переглянути цікаве відео:
- скласти конспект уроку опраіювавши презентацію
Бажаю успіхів!
Середа 20.01.21 Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку- пропоную прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Бажаю успіхів!
Четвер 14.01.21 Тема уроку: "Роль хімії у створенні нових матеріалів,
розвитку нових напрямів технологій."
- прочитати параграф 34, .
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію
Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони складаються. Де їх використовують?.
Виконати задачі:
1. Метод переробки
відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і
одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння
відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.
2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться
із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить
43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію
Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони складаються. Де їх використовують?.
Виконати задачі:
1. Метод переробки
відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і
одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння
відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.
2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться
із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить
43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Пятниця 04.12.20 БІОЛОГІЯ
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери." -1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
Пезентація
-2)конспект уроку,
Пезентація
Четвер 03.12.20 ХІМІЯ
Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній
аптечці) і харчовій промисловості. " - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у : фармації (або домашній аптечці) харчовій промисловості. "
Пятниця 27.11.20 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Четвер 26.11.20 ХІМІЯТема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."- підготувати інформацію про Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Інформацію брати з інтернет джерел і з біології.
Пятниця 20.11.20 БІОЛОГІЯТема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- заповнити таблицю на стр. 199,- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття
ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ
Четвер 19.11.20 ХІМІЯТема уроку:" Властивості і
застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних
металічних елементів, солей амонію. " - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування: карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
Пятниця 13.11.20
Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів."- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:
За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.Назва Сутність Причини
Деградація ґрунтів
Ерозія ґрунтів
Забруднення важкими металами
Радіоактивне забруднення
Засолення ґрунтів
Пройти тестування triv.in. Код доступу 092801
Четвер 12.11.20 БІОЛОГІЯТема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і ортофосфат-іонів."
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:
Назва | Сутність | Причини |
Деградація ґрунтів | ||
Ерозія ґрунтів | ||
Забруднення важкими металами | ||
Радіоактивне забруднення | ||
Засолення ґрунтів |
- прочитати параграф 31;
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- переглянути відео
Пятниця 06.11.20 Тема уроку: "Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм." -вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.- перегляньте відео:
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- переглянути відео
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- виконати навчальний проек:
"Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."Як правильно виміряти pH ґрунту?
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Пятниця 30.10.20 Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)
Назва Сутність Причини Дефіцит питної води Цвітіння води Евтрофікація водойм Стічні води Забруднення через розливи нафти
Четвер 29.10.20 Тема уроку: "Мінеральні добрива"- Вивчити матеріал § 37 ст.173-175 підруч. Савчин 11 кл.- перегляньте відео:
- виконати завдання:1. Записати у зошит рівняння перетворень за допомогою яких виробляють азотні добрива, якщо схема їх виробництва така:азот → амоніак → нітроген(ІІ) оксид → нітроген(ІV) оксид → нітратна кислота → калій нітрат2. Напишіть рівняння у молекулярній, повній і скороченій йонних формах таких реакцій:
а) фосфат калію + нітрат барію;
б) фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат кальцію + фосфатна кислота.
Пятниця 23.10.20 Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля."
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."- Вивчити матеріал § 48 ст.184 підруч. Соболь 11 кл.- перегляньте відео: Перелік вправ:2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про наслідки змін хімічного складу повітря. Назва Джерело Екологічне значення Вуглекислий газ
Вуглеводні
Сульфур (IV) оксид
Нітроген (IV) оксид
Тропосферний озон
Метан
- Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
Назва | Сутність | Причини |
Дефіцит питної води | ||
Цвітіння води | ||
Евтрофікація водойм | ||
Стічні води | ||
Забруднення через розливи нафти |
а) фосфат калію + нітрат барію;
б) фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат кальцію + фосфатна кислота.
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Назва | Джерело | Екологічне значення |
Вуглекислий газ | ||
Вуглеводні | ||
Сульфур (IV) оксид | ||
Нітроген (IV) оксид | ||
Тропосферний озон | ||
Метан |
Понеділок 19.10.20 (ХІМІЯ)Тема уроку: Контрольна робота "Метали. Основи. Солі".Шановні учні 32 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Метали. Основи. Солі. Сучасні матеріали" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі