ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 21.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування"
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
3) зробити конспект в зошитД/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 19.10.20 (ХІМІЯ)Тема уроку: Контрольна робота "Метали. Основи. Солі.
Сучасні матеріали".Шановні учні 31 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Метали. Основи. Солі.
Сучасні матеріали" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!
Шановні учні 31 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Метали. Основи. Солі.
Сучасні матеріали" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 19.10.20 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: "Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
1) Прочитайте матеріал § 30 ст.178-182. підруч. П.Г. Задорожній 11кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Он-лайн вправи з теми "Вступ. Неорганічні речовини" І курсу
Шановні учнів І курсу
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно, на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
Он-лайн вправи з теми "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби" І курс
І) Тема "Особливості будови та живлення грибів" :
1) прочитайте матеріал § 47
2) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
|
Особливості живлення
|
Представники
|
Сапротрофи
| ||
Паразити
| ||
Симбіотрофи
|
1) опрацюйте матеріал § 52 (ст 236-238)
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів І курсів
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Живлення грибів"
2. Класифікація "Гриби"
3. Будова лишайника
4. Знайти пару "Значення грибів"
5. Характерні ознаки царства гриби
6. Заповни пропуски
7. Кросворд
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Живлення грибів"
2. Класифікація "Гриби"
3. Будова лишайника
4. Знайти пару "Значення грибів"
5. Характерні ознаки царства гриби
6. Заповни пропуски
7. Кросворд
Он-лайн вправи з теми "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини" І курс
Шановні учнів І курсу
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Пазл "Різноманітність водоростей"
2. Класифікація "Вищі спорові рослини"
3. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
4. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
5. Класифікація "Ялина і сосна"
6. Покритонасінні рослини
7. Чинники довкілля
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Пазл "Різноманітність водоростей"
2. Класифікація "Вищі спорові рослини"
3. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
4. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
5. Класифікація "Ялина і сосна"
6. Покритонасінні рослини
7. Чинники довкілля
Тема "Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Віруси"
1) опрацюйте матеріал підручника § 45-46
2) перегляньте відео-урок
Тема "Огляд основних еукаріотичних таксонів"
1) Опрацюйте матеріал підручника § 47
2) заповніть порівняльну таблицю в зошит
Рослини
|
Тварини
|
Гриби
|
Віруси
| |
Наука, що їх вивчає
| ||||
Способи живлення
| ||||
Типи розмноження
| ||||
Особливості будови (клітини)
|
3) Виконайте тестові завдання №1-10 на ст 201 підручника (письмово, в зошит)
ТЕМА "Закономірності успадкування ознак"
1) прочитайте матеріал: § 33 ст.138
Вправа "Генетичні терміни" - https://learningapps.org/2583221
2) прочитайте матеріал: § 34. 35 ст.142, 146
Вправа "Закони генетики" - https://learningapps.org/2715912
3) прочитайте матеріал: § 39 ст. 162
Вправа "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
"Збереження і реалізація спадкової інформації"
Вправа "Мінливість" - https://learningapps.org/4055709
Відео "Чому мули не можуть мати потомства [MinuteEarth]"
5) прочитайте матеріал: § 51,52 ст.201
Вправа "Генетика і медицина" - https://learningapps.org/2938669
12
join.naurok.ua173749
Немає коментарів:
Дописати коментар