31-Т


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 12.01.23)  І семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Понеділок 16.01.23  БІОЛОГІЯ

Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь
2) виконати вправи  с.263.
3) подивіться відео:

4) переглянути презентацію:



Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь
2) виконати вправи  с.263. у робочому зошиті
3) подивіться відео:


Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"


Середа 20.10.22  ХІМІЯ

Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."
1) прочитайте матеріал § 30  ст. 146  за підруч. Савчин
2) перегляньте відео:

Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.

2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини

- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Вівторок  18.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. медико-генетичне консультування та його організація.
- прочитати параграф 48 с.200 - автор Соболь.
- перегляньте відео:

- вміти давати відповіді на питання на с.201.
- виконати письмово. Зіставте названі методи медичного діагностування з органами, що досліджуються та отримайте латинське слово, яким позначають хворобу. Як класифікують хвороби? - с.201.


Пятниця 14.10.22  ХІМІЯ
Тема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і  ортофосфат-іонів."

-  прочитати параграф 31;
-  виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- переглянути відео












Четвер  26.05.22 (БІОЛОГІЯ)

Навчальний проект


Тема: Трансгенні організми: за і проти.

МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.

ПЛАН ВИКОНАННЯ

1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ

ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.

2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ

3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.

4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.

5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.


                                    Тема: Клонування організмів
Мета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.
План виконання
1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування.
 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).
3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.
4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?
5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо
Тема: Нанотехнології в біології
Мета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.
План виконання
1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.
2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.
3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?
4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь  11 кл.

2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 


Пятниця 19.05.22  БІОЛОГІЯ
 Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".
прочитати параграф 56.Підручник Біологія і екологія  11 кл. Соболь
вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:



Тема уроку:  "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь  11 кл.
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал: 



Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу  9107740



Пятниця 13.05.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."

 переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc


- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу   1349069


Четвер 12.05.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 219  за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 
Опрацювати тему та написати короткий конспект.



Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."
1) прочитайте матеріал § 56  ст. 218- 221 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.

4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу. 


Субота  07.05.22 за четвер (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  4958229



Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "
1) прочитайте матеріал § 55  ст. 214 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:


- вміти давати відповіді на питання на с.217.


Пятниця 06.05.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку:  Контрольна робота  з теми « Сталий розвиток та раціональне природокористування»
повторити параграфи 46 - 54.
- підготуватись до контрольної роботи ст. 176-209
Шановні учнів 31-Т групи ми завершуємо вивчення біології тому,
Запрошую вас пройти контрольне тестування 
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua    Код доступу 7527128
Бажаю успіхів!


 Четвер  05.05.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку
- пропоную прочитати параграф  54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу    3778324


Четвер 28.04.22  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.

прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію  
 


Тема уроку:  Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф  53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.

п
ерегляньте відео:"Сторінками червоної книги"

 Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"

ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК

Випишіть ці види в зошит:
 http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і  теж запишіть у зошит.


 Дати відповіть у зошиті  на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.



Пятниця  22.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".
повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації): 
                        1. "Озонові дірки"
                        2. "Ареали випадання кислотних дощів".
                        3. "Кислотні сніги". 
            Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
Четвер 14.04.22  БІОЛОГІЯ

Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
-1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174  підруч. Соболь  11 кл.
-2)конспект уроку
,
відео           

 

Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,


Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  6492781
Бажаю успіхів!

Пятниця 15.04.22  БІОЛОГІЯ
Тема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- заповнити таблицю на стр. 199,
- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття 
                                 

ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ


 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 3125091



Четвер 14.04.22  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм."
 -вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
 Необхідність охорони ґрунтів."
- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:


 За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.
Назва
Сутність
Причини

Деградація ґрунтів


Ерозія ґрунтів


Забруднення важкими металами


Радіоактивне забруднення


Засолення ґрунтів

 - Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу  5002203


Пятниця  08.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- перегляньте відео: 


Перелік вправ:
1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)

Назва
Сутність
Причини
Дефіцит питної води
Цвітіння води
Евтрофікація водойм
Стічні води
Забруднення через розливи нафти
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9768844

Четвер 07.04.22  БІОЛОГІЯ
Тема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Перелік вправ:
2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників
частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про
наслідки змін хімічного складу повітря.               
Назва
Джерело
Екологічне значення
Вуглекислий газ


Вуглеводні


Сульфур (IV) оксид


Нітроген (IV) оксид


Тропосферний озон


Метан


-  Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря
- Пройти тестування  join.naurok.ua  Код доступу  8611032

Середа  30.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Повторіть матеріал § 46- 47 ст.176-180  підруч. Соболь  11 кл.
перегляньте відео: 

Заповнити в зошит табл.
Як впливають  хімічні забруднювачі на здоров'я людини
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
Вуглеводні (бензин, метан)
Плюмбум
Пестициди
Нітрати
Радіонукліди
пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   6283271

Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192  підруч. П.Г. Балан  11 кл.
Шановні учні 35 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  3055854
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."

- виконати проект:

Проект

Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.

Рекомендований тип проекту: індивідуальний

Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту

  1. Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
  2. Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
  3. Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
  4. Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
  5. Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
  6. Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.

Звіт

- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.

 Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com



Середа  23.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."

1) прочитайте матеріал § 44  ст. 167- 170 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

                           
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
join.naurok.ua    Код доступу  9815292
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів 31-т групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  5982030

Вівторок 22.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  6164674

Субота 19.03.22 (за розкладом вівторока)  (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  3833974

Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій.  Структура та характеристики популяцій..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео:

Основні характеристики популяцій:
1.   Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2.   Запас біомаси популяції.
3.   Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору). 
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4.   Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5.   Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6.   Міграції.
7.   Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект,  вивчити визначення.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Тема уроку:"Предмет вивчення Екології, її завдання та методи. Екологічні закони".
 Прочитайте матеріал § 33 -34ст.124-132. підруч. В.І. Соболь
 Перегляньте відео


Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.

Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 2927921
Бажаю успіхів!


Середа  09.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вплив стресових факторів на організм людини.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  25.  ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл.
 Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій)
 Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів

Вплив на організм:
Зменшити вплив стресорів: 
1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування. 
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...



ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   7886502
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!


Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24.  ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
                                    Що робить алкоголь із Вашим організмом?
                                    Як тютюнопаління впливає на ваше тіло 


Урок "Негативний вплив алкоголю на організм людини"
ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 6180422
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Безпека і статева культура.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 21  ст.76-79; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію:
              

Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 20  ст.72-75; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:
Піраміда харчування. 
Піраміда рухової активності.
Піраміда особистої гігієни.

ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   4612722
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 18.11.21)   І семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Четвер 18.11.21  ХІМІЯ

Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. "
 - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у :
      фармації (або домашній аптечці)
      харчовій промисловості. "
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com











ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 14.01.21)   ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.

Пятниця  23.04.21(БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
Повторіть матеріал § 46 ст.176-178  підруч. Соболь  11 кл.
перегляньте відео: 

Заповнити в зошит табл.
Як впливають  хімічні забруднювачі на здоров'я людини
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ)
Вуглеводні (бензин, метан)
Плюмбум
Пестициди
Нітрати
Радіонукліди
пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  5934713

Четвер  22.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192  підруч. П.Г. Балан  11 кл.
Шановні учні 31 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   4423433
Бажаю успіхів!

Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."

- виконати проект:

Проект

Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.

Рекомендований тип проекту: індивідуальний

Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту

  1. Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
  2. Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
  3. Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
  4. Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
  5. Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
  6. Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.

Звіт

- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.

 Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


 


Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."
1) прочитайте матеріал § 45  ст. 171- 175 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 


3) записати конспект
Шановні учнів 31-Т групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу  7204696

Пятниця 16.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."

1) прочитайте матеріал § 44  ст. 167- 170 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

                           
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект

Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
join.naurok.ua    Код доступу 1228703
Бажаю успіхів!

Четвер  15.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "

1) прочитайте матеріал § 43  ст. 163 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 




Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів."

1) прочитайте матеріал § 42  ст. 159 за підруч. Соболь
3Порівняйте за допомогою таблиці в робочому зошиті природні екосистеми та агроекосистеми. Сформулюйте висновок про їхню стійкість у часі.

Ознака

Природні екосистеми

Агроекосистеми

Тип екосистем (за стійкістю)

Причини виникнення

Видове біорізноманіття

Кругообіг речовин

Трофічні ланцюги й мережі

Ступінь біопродуктивності

Саморегуляція

Джерело енергії

Кругообіг речовин і потік енергії

Панівна форма добору


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Понеділок 12.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 40 ст152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео

Вправи:
1. Знайти пару "Ланцюги живлення"
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення

 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 9488790

Пятниця 09.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео



 - Зробити конспект,  вивчити визначення.
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
 - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 5886686

Четвер 08.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій.  Структура та характеристики популяцій..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144  підруч. Соболь  11 кл
- Перегляньте відео:

Основні характеристики популяцій:
1.   Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2.   Запас біомаси популяції.
3.   Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору). 
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4.   Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5.   Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6.   Міграції.
7.   Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект,  вивчити визначення.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Понеділок 05.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види..
- Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135  підруч. Соболь  11 кл.
- Перегляньте відео:

Видео YouTube



Екологічна валентність видів - презентация онлайн

Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. 
Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».

                                              Екологічні чинники
Екологічний чинник
Характеристика
Приклади
Абіотичний


Біотичний


Антропогенний


-  Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  9226531
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  

Пятниця 02.04.21 
Тема уроку:" Екологічні закони".
 Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
 Перегляньте відео


Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу  2026716
Бажаю успіхів!

Четвер 01.04.21

Тема уроку:"Предмет вивчення екології, її завданя та методи.
Повторіть матеріал § 33- ст.124-127  підруч. Соболь  11 кл.
2) подивіться відео: Предмет вивчення екології, її завданя та методи. 

Шановні учні 31 групи
Запрошую вас виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код  2525205

Тема уроку: Контрольна робота № 9  з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Шановні учнів 31-Т Запрошую вас до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Відкривши посиланні join.naurok.ua  використати цей код  5500302

Понеділок 29.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Практична робота 2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань
Шановні учнів 31-Т Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:

Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.» 

Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.

План виконання

1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення самопочуття, що розроблені МОЗ України.

https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc

2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).

3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.

4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування. 

5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.

6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму. 

7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.

8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце. 

9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я. 

10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо

Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com  

Понеділок  18.03.21  

Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 27.  ст.100; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: 


ІІ. Вправи
2.Імунітет
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 726912
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Імунокорекція. Імунотерапія." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 28.  ст.104-106; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію: 

ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 6065632
Понеділок 01.06.20 

Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини..

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  26.  ст.96-100; за підруч. Соболь 11 кл

Заповнити таблицю в зошиті

Самостійна робота з таблицею

Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.

Середовище

Чинники

Приклади впливу

Абіотичне

Космічні

Геофізичні

Кліматичні

Едафічні

Гідрологічні

Біотичне

Внутрішньовидові

Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні)

Антропічне

Природні

Природно-антропогенні

Антропогенні

 


Пятниця  19.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вплив стресових факторів на організм людини.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  25.  ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл.
 Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій)
 Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів

Вплив на організм:
Зменшити вплив стресорів: 
1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування. 
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...



ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  7617550
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини..

І.Теорія
1) прочитайте матеріал §  26.  ст.96-100; за підруч. Соболь 11 кл

Заповнити таблицю в зошиті

Самостійна робота з таблицею

Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.

Середовище

Чинники

Приклади впливу

Абіотичне

Космічні

Геофізичні

Кліматичні

Едафічні

Гідрологічні

Біотичне

Внутрішньовидові

Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні)

Антропічне

Природні

Природно-антропогенні

Антропогенні

 


Середа  17.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24.  ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
                                    Що робить алкоголь із Вашим організмом?
                                    Як тютюнопаління впливає на ваше тіло 


Урок "Негативний вплив алкоголю на організм людини"
ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу4777256
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Пятниця  12.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Безпека і статева культура.

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 21  ст.76-79; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентацію:
              

Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 20  ст.72-75; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:
Піраміда харчування. 
Піраміда рухової активності.
Піраміда особистої гігієни.

ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 1777486
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Середа  10.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя." 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 29  ст.69-73; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

 Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу  2257591

Пятниця  05.03.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".
Запрошую вас пройти контрольне тестування  join.naurok.ua Код доступу 9108780
Бажаю успіхів!

Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."

1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися відео

Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу9544456
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами


Четвер  04.03.21  (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".
Шановні учні 31 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9431023
Бажаю успіхів!

Середа  03.03.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку"Типи адаптивних біологічних ритмів організмів".

1) прочитайте матеріал § 18 ст. 64-65 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися Відео https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI

  Зробити конспект в зошиті 
 

Пятниця  26.02.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."

Практична робота №1
Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування
Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання.                                                                Обладнання і матеріали:   фотографії  представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник.                                                                                                                                                                                                       
Хід роботи
1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу.
2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів.
3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості.
4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання.
5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:
Об’єкти дослідження
Провідні чинники середовища мешкання
Адаптації



6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит.
Домашнє завдання : 
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com                     Підготуватись до контрольної роботи

Додаток

Тема уроку:"Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації"

1) прочитайте матеріал § 17 ст. 62-64 за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивитися Відео


Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступ  2535453


Середа  22.01.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку:"Адаптація як загальна властивість біологічних систем"
- Вивчити матеріал § 65 ст.272-  підруч. Соболь  11 кл.
вміти давати відповіді на питання на с.199.
- перегляньте відео:


Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступ
 2603728


Четвер 21.01.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. "
Пропоную:
прочитати параграф 36, .
- вміти давати відповіді на питання на с.289
- переглянути відео: 
 
Опрацюйте відео.
Випишіть у зошит 
- значення " Зеленої хімії
- завдання " Зеленої хімії"
- наведіть приклади застосування " Зеленої хімії"
Сфотографуйте та вишліть на пошту.
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Середа  20.01.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема уроку: Контрольна робота "Репродукція та розвиток ".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступ 5579891

Пятниця  15.01.21 (БІОЛОГІЯ) 

Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь
2) виконати вправи  с.263. у робочому зошиті
3) подивіться відео:


Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь
2) виконати вправи  с.263.
3) подивіться відео:

4) переглянути презентацію:

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу  5880388

Четвер 14.01.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій."

прочитати параграф 34, .
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію  
 


Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони скла­даються. Де їх використовують?.      Виконати задачі:

1. Метод переробки відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.

2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить 43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?

роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Четвер 03.12.20  БІОЛОГІЯ

Тема "Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. ."

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 62 ст. 256-259
2) виконати вправи  4,6- с.255.
3) подивіться відео:

 Робота з таблицею:
Визначте біологічне  соціальне у наведених проявах розмноженя людини
Прояви
Біологічне
Соціальне
Статеве розмноження


Стать


Статева поведінка


Запліднення


Вагітність


Пологи





 ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу 2212379

Четвер 03.12.20  ХІМІЯ

Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. "
 - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у :
      фармації (або домашній аптечці)
      харчовій промисловості. "
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 26.11.20  БІОЛОГІЯ

Тема "Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини."

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 61 ст. 252-255
2) виконати вправи  4,6- с.255.
3) подивіться відео:
                                                         



ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу 343206

Четвер 26.11.20  ХІМІЯ
Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."
- підготувати інформацію про Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Інформацію брати з інтернет джерел і з біології.
- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 19.11.20  БІОЛОГІЯ

Тема "Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини."

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 60 ст. 248-251 
2) виконати вправи  7,8- с.251.
3) подивіться відео:
ІІ. Вправи
4. Гаметогенез
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу 5765729

Четвер 19.11.20  ХІМІЯ
Тема уроку:" Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. "
 - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування:
     карбонатів, 
     нітратів і ортофосфатів 
     лужних і лужноземельних металічних елементів, 
     солей амонію. 
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 12.11.20  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і  ортофосфат-іонів."

-  прочитати параграф 31;
-  виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- переглянути відео




Четвер 12.11.20  БІОЛОГІЯ

 Тема "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань. 

І.Теорія

1)  прочитайте матеріал § 59 ст. 244-247 
2) виконати вправи  7,8- с.247.
3) подивіться відео:
 
 
ІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу  2247226

Четвер 05.11.20  БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки
- Вивчити матеріал § 58 ст.240- 243 підруч. Соболь  10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.243
- перегляньте відео: 



- Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  9135520
скласти конспект

Четвер 05.11.20 ХІМІЯ
Тема уроку:  "Поняття про кислотні та лужні ґрунти. "
- Вивчити матеріал § 37 ст.175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 


виконати навчальний проек:

 "Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."

для цього ознайомтесь:

Як правильно виміряти pH ґрунту?

Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:

1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.

2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).

3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.

4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).

Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 29.10.20 
Тема уроку: "Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
- Вивчити матеріал § 57 ст.236- 239  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.239.
- перегляньте відео: 

                                  


- зробити конспект у зошит.


Четвер 29.10.20 
Тема уроку:  "Мінеральні добрива"
- Вивчити матеріал § 37 ст.173-175  підруч. Савчин 11 кл.
- перегляньте відео: 

- виконати завдання:
1Записати у зошит рівняння перетворень за допомогою яких виробляють азотні добрива, якщо схема їх виробництва така:
азот → амоніак → нітроген(ІІ) оксид →  нітроген(ІV) оксид → нітратна кислота  →  калій нітрат
2. Напишіть рівняння у молекулярнійповній і скороченій йонних формах таких реакцій:
а)
  фосфат калію + нітрат барію;
б)
  фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат 
кальцію + фосфатна кислота.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Понеділок  19.10.20  (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість та мінливість".
Шановні учні 31 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Мінливість" виконавши вправи.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 3830909
Бажаю успіхів!

Середа 21.10.20 
Тема уроку: "Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.   Особливості процесів регенерації організму людини.
- Вивчити матеріал § 53 ст.220- 224  підруч. Соболь  10 кл.
- перегляньте відео
:1Репродукція організмів 
Розробки уроків до теми “Розмноження та індивідуальний розвиток ...
  давати письмово у зошит відповіді на питання на ст.224.
 - пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2445000

Четвер 22.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.  Правила біологічної етики.
- Вивчити матеріал § 54 ст.225- 229 підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.229.
- перегляньте відео:



Д/з Створити повідомлення, презентацію, доповідь на тему "Перспективи трансплантології", Трансплантація: за та проти"

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com   







































































Тема "Основні положення еволюційного вчення Ч. Дарвіна"

1) прочитайте матеріал §35,36  ст.208; підруч. П.Г. Балан
2) подивіться відео: Відео 1   "Одна історія. Які докази висунув Дарвін "
Відео 2
                                    "                              

Докази еволюції /презентація/

І. Вправи
Бажаю успіхів!


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 13.04.20)


Пятниця 27.03.20
Тема уроку:Контрольна робота"Індивідуальний розвиток органвзмів."
Шановні учні 31-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті  join.naurok.ua з теми "Індивідуальний розвиток органвзмів"

1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua  Код доступу989807
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
    Бажаю успіхів!

Тема уроку:"Екологічні чинники. Середовище існування."
 Прочитайте матеріал § 24 ст.145-150. підруч. П.Г. Балан
 Перегляньте відео:

Видео YouTube

 Вправи з теми  "Екологічні чинники. Середовище існування."
Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.

Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники


Понеділок 30.03.20
Тема уроку:"Пристосування організмів до середовища існування."
 Прочитайте матеріал § 25,26 ст.151-161. підруч. П.Г. Балан
 Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=e_j94B0QQiQ
 Вправи з теми 
Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні он-лайн тести. Відкривши посилання:
1. Водне join.naurok.ua  Код доступу 577540
2. Наземно-повітряне  join.naurok.ua  Код доступ369131
3. Грунт  oin.naurok.ua  Код доступу 688507
4. Організм  join.naurok.ua  Код доступу 536244
Бажаю успіхів!



Вівторок 31.03.20
Тема уроку:"Біологічні адаптивні ритми організмів."
 Прочитайте матеріал § 27 ст.162-165. підруч. П.Г. Балан
 Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI


 Зробити конспект в зошиті    
Вправа:
1. Адаптивні біологічні ритми організмів
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 547459
Бажаю успіхів!

 Пятниця 03.04.20                                           
Тема уроку:"Екологічна характеристика виду. Характеристика популяцій . Статева і вікова структура популяції. ."
 Прочитайте матеріал § 28 ст.166-170. підруч. П.Г. Балан
 Перегляньте відео:  Характеристика виду та популяцій

Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.

Понеділок 06.04.20
Тема уроку:"Фактори, які впливають на чисельність популяції."
 Прочитайте матеріал § 28 ст.168. підруч. П.Г. Балан

3 популяція


Фактори, що впливають на чисельність популяцій, можна поділити на три групи:
1.   Фактори, що не залежать від початкової чисельності популяції (модифікаційні фактори). Це кліматичні або фізико-географічні фактори (температура, тиск, вологість, світло, радіація, вітер, рельєф тощо).
2.   Фактори, що частково залежать від початкової чисельності популяції (хижацтво, паразитизм, міжвидова конкуренція).

3.  Фактори, що цілком залежать від початкової чисельності популяції (внутрішньовидова боротьба, хвороби, їжа, територіалізм, розселення, міграції).
Дайте письмову відповідь на запитання № 8,9

Вівторок 07.04.20
Тема уроку:"Угрупування та екосистеми. Склад і структура угрупувань"
 Прочитайте матеріал § 29 ст.171-174. підруч. П.Г. Балан

 Перегляньте відео: Екологія Екосистема та її характеристики
                                   Угруповання та екосистеми. Склад і структура угруповань.
                                   Структура екосистеми
                                   Структура екосистеми
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 641350









Пятниця 10.04.20                                           
Тема уроку:"Різноманітність екосистем. Взаємодії організмів у екосистемах. Розвиток і зміни екосистем."
 Прочитайте матеріал § 30 ст.175-178. підруч. П.Г. Балан 11кл.
 Перегляньте відео та вивчіть матеріал:  Взаємодії організмів в екосистемах. Різноманітність  екосистем
Вправи:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 366181

Понеділок 13.04.20                                           
Тема уроку: "Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах. 
 Прочитайте матеріал § 30 ст.178-182. підруч. П.Г. Балан 11кл.
 Перегляньте відео та вивчіть матеріал:  Колообіг речовин і потік енергії в екосистемах.
Вправи:
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 292246

Вівторок 14.04.20                                           
Тема уроку: "Загальна характеристика біосфери. Вчення В.І.Вернадського про біосферу."
1) прочитайте матеріал § 31  ст. 183- 187 за підруч.  П.Г. Балан 11кл.
2) перегляньте відео: Академік Вернадський
                                           Загальна характеристика біосфери.
3) записати конспект
Перелік вправ:
1. "Біосфера"   https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас пройти тестування 
Перейдіть за посиланнням 
 join.naurok.ua   Код доступу 704258
Бажаю успіхів!

Пятниця 17.04.20                                           
Тема уроку:"Вплив діяльності людини на стан біосфери "
 - Прочитайте матеріал § 32 ст.188-1192. підруч. П.Г. Балан 11кл.
 - Перегляньте відео та вивчіть матеріал:  
 Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні
Вправи:

Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".
Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192  підруч. П.Г. Балан  11 кл.
Шановні учні 31 групи
Запрошую вас підготуватись до контрольної роботи  з теми "Екологія" виконавши вправи.
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 203049
Бажаю успіхів!

Вівторок 21.04.20 

Тема "Основні положення еволюційного вчення Ч. Дарвіна"

1) прочитайте матеріал §35,36  ст.208; підруч. П.Г. Балан
2) подивіться відео: Відео 1   "Одна історія. Які докази висунув Дарвін "
Відео 2
                                    "                              

Докази еволюції /презентація/

І. Вправи
Бажаю успіхів!

Тема уроку:"Становлення еволюційних поглядів. Природний добір"
Прочитайте матеріал § 34 ст.202 - 207; §37.221-222 підруч. П.Г. Балан
Перегляньте відео: 
Відео Що таке природній відбір?
Зробити конспект в зошит  
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 328250
Бажаю успіхів!

Пятниця 24.04.20

Тема:"Вид видоутворення. Мікроеволюція.

 Шановні учні 31-Л групи

1.)прочитайте матеріал §37 ст.222 - 223; §38 ст.224 - 229 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: Мікроеволюція.
                                         Вид, видоутворення.
Запрошую вас виконавти різні врави он-лайн.
Перелік вправ:


Понеділок 27.04.20

Тема:"Адаптація як результат еволюційного процесу.

1.)прочитайте матеріал: §36 ст. 211-217  підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео:

Наслідком адаптаційних процесів є існування аналогічних і го­мологічних органів, а також рудиментів та атавізмів.

Веб-форум
 Зробити конспект,  вивчити визначення.

Вівторок 28.04.20

Тема:".Макроеволюційний процес.

1.)прочитайте матеріал  §39 ст.229 - 237 підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте Макроеволюція.

Тема:"Різноманітність видів у природі. 

 Шановні учні 31-Т групи
1.)прочитайте матеріал § 40 ст.238 - 242; підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео:

Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 303893
Понеділок 04.05.20

ТЕМА:"СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ ПРО ФАКТОРИ ЕВОЛЮЦІЇ."

 Шановні учні 31-Т групи
1.)прочитайте матеріал § 40 ст.238 - 242; підруч. П.Г. Балан
2.)перегляньте відео: 

Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 321567
Вівторок  05.05.20

Тема уроку: Контрольна робота"Основи еволюційного вчення. ."
Шановні учні 31-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті  join.naurok.ua з теми "Основи еволюційного вчення." 
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua  Код доступу  105748
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
    Бажаю успіхів!

Тема:"Гіпотези виникнення життя на землі ..

 Шановні учні 31-Т групи

1.)прочитайте матеріал § 41 ст.246 - 251; підруч. П.Г. Балан
                                          Гіпотези виникнення життя на Землі

Пятниця 08.05.20
Тема:"Еволюція одноклітинних та багатоклітинних організмів.  Періодизація еволюційних явищ..
 Шановні учні 31-Т групи
1.) прочитайте матеріал § 42-43 ст.252- 261; підруч. П.Г. Балан


3. ) Зробити конспект,  вивчити визначення.

Вівторок 12.05.20

Тема:Система органічного світу як відображення його історичного розвитку .
Історія розвитку життя на землі.

1.)прочитайте матеріал §44 ст. 267-277 ;  підруч. П.Г. Балан
Блог вчителя біології Шубківської ЗОШ Яцук Наталії Олександрівни ...
3)Зробити конспект в зошит  
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 597573
Бажаю успіхів!

Пятниця 15.05.20
Тема:"Основні властивості живих систем."
 Шановні учні 31-Т групи
1.) повторіть матеріал § 41-44 ст.246- 269; підруч. П.Г. Балан

Тема уроку: Контрольна робота "Історичнтй розвиток і різноманітність органічного світу. ."
Шановні учні 31-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті  join.naurok.ua 
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 812547
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
    Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар