ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 12.01.23) І семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 16.01.23 БІОЛОГІЯ
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
4) переглянути презентацію:
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
Середа 20.10.22 ХІМІЯ
Тема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."1) прочитайте матеріал § 30 ст. 146 за підруч. Савчин2) перегляньте відео:
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини
Д/з: 1. Проаналізуйте свій харчовий раціон (за 5-7 днів) й оцініть його щодо забезпечення власного організму необхідними хімічними елементами. Визначте продукти, споживання яких, можливо, необхідно зменшити, а також ті, що потрібно додатково включити до раціону задля отримання добової норми біологічно важливих хімічних елементів.
2. Використовуючи знання з курсу біології і хімії, додаткові джерела інформації, спрогнозуйте наслідки дефіциту одного з хімічних елементів в організмі людини
Вівторок 18.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. медико-генетичне консультування та його організація.- прочитати параграф 48 с.200 - автор Соболь.- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.201.- виконати письмово. Зіставте названі методи медичного діагностування з органами, що досліджуються та отримайте латинське слово, яким позначають хворобу. Як класифікують хвороби? - с.201.
Пятниця 14.10.22 ХІМІЯТема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і ортофосфат-іонів."
- прочитати параграф 31;
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
Четвер 26.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Навчальний проект
Тема: Трансгенні організми: за і проти.
МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТВОРЕННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ЛЮДИНОЮ ТА РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ЇХНІММ ВИКОРИСТАННЯ.
ПЛАН ВИКОНАННЯ
1.ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ІСТОРІЮ СТВОРЕННЯ
ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА ЇХНЄ ПОШИРЕННЯ.
2. ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО МЕТОДИ ОТРИМАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ
3.ЗНАЙДІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ В УКРАЇНІ.
4. НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСЛОВІТЬ СУДЖЕННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСГЕННИХ ОРГАНІЗМІВ ТА РИЗИКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З НИМИ.
5.ПРЕЗЕНТУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВИГЛЯДІ БУК-ТРЕЙЛЕРУ, БУКЛЕТУ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО.
Тема: Клонування організмівМета: Дізнатися про технології клонування організмів, оцінити біологічну безпеку та ризики клонування.План виконання1.Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про клонування організмів, історію виникнення генетичної інженерії та клоннування. 2.Ознайомтеся з технологією клонування (на вибір - рослин, тварин, грибів, бактерій).3.Дізнайтеся, як співвідносяться клонування і закон, клонування і релігія.4.Висловіть судження: клонування - ц досягнення чи небезпека?5.Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощоТема: Нанотехнології в біологіїМета: Ознайомитися з сучасними досягненнями нанотехнологій в біології.План виконання1. Використовуючи додаткові джерела знайдіть інформацію про розвиток індустрії нанотехнологій.2. Дізнайтесь, які сучасні досягнення нанотехнологій в біології.3. Які біологічні об'єкти і для яких цілей використовується в нанотехнологіях?4. Презентуйте результати дослідження у вигляді бук-трейлеру, буклету, презентації тощо.
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.. 1) Прочитайте матеріал § 62 - 63 ст. 242-246. підруч. Соболь 11 кл.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології..
2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Пятниця 19.05.22 БІОЛОГІЯ Тема уроку: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.".- прочитати параграф 56.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.221.
- виконати письмово самостійну роботу з таблицею. Пріоритети й методи селекції - с.221.
- подивитися відео:
Тема уроку: "Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
1) Прочитайте матеріал § 59 ст. 230-235. підруч. Соболь 11 кл.2) Перегляньте відео та вивчіть матеріал:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 9107740
Пятниця 13.05.22 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Зачення для планування селекційної роботи вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості."
- прочитати параграф 57.Підручник Біологія і екологія 11 кл. Соболь переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 1349069
- вміти давати відповіді на питання на с.225.
- виконати письмово у зошиті самостійну роботу з таблицею. Різноманітність культурних рослин - с.225.
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 1349069
Четвер 12.05.22 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: "Явище гетерозису та його генетичні основи."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 219 за підруч. Соболь2) перегляньте відео: Опрацювати тему та написати короткий конспект.
Тема уроку: "Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів."1) прочитайте матеріал § 56 ст. 218- 221 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
3) Заповніть таболицю "Пріоритети і методи селекції" с.221.
4) Вивчти на пам'ять визначення понять по параграфу.
Субота 07.05.22 за четвер (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4958229
Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 4958229
Тема уроку: "Завдання та досягнення сучасної селекції. "1) прочитайте матеріал § 55 ст. 214 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.217.
Пятниця 06.05.22 БІОЛОГІЯ
Тема уроку: Контрольна робота з теми « Сталий розвиток та раціональне природокористування»- повторити параграфи 46 - 54.- підготуватись до контрольної роботи ст. 176-209Шановні учнів 31-Т групи ми завершуємо вивчення біології тому,Запрошую вас пройти контрольне тестування Перейдіть за посиланнням join.naurok.ua Код доступу 7527128
Бажаю успіхів!
Четвер 05.05.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку- пропоную прочитати параграф 54 ст.209
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:
Четвер 28.04.22 БІОЛОГІЯТема уроку: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- прочитати параграф 52, 53.
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
Тема уроку: Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.- прочитати параграф 53 ст.204
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
- вміти давати відповіді на питання на с.203,207.
- виконати письмово самостійну роботу на с.203.
- переглянути презентацію
- вміти давати відповіді на питання на с.208.
- перегляньте відео:"Сторінками червоної книги"
Ознайомтеся з видами рослин і тварин занесеними до "Червоної книги України"
ОЗНАЙОМТЕСЬ З "ЧОРНИМ СПИСКОМ" ЗНИКЛИХ ВИДІВ УКРАЇНИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:ЇХ ВЖЕ НЕМАЄ В УКРАЇНІ: ЧОРНИЙ СПИСОК
Випишіть ці види в зошит: http://shatsk-sch1-bibl.volyn.sch.in.ua/chitachevi/yak_nas_znajti/ooo/chornij_spisok/Перегляньте фільм про вимерлих тварин планети, потім впізнайте їх на малюнках і теж запишіть у зошит.
Дати відповіть у зошиті на питання для чого створена і що містить "Зелена Книга" України.
Пятниця 22.04.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Практична робота №5 "Оцінка екологічного стану свого регіону".- повторити параграфи 46 - 51.
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
- підготувати повідомлення (презентації):
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
Подивіться Відео: 7 порад як подбати про екологію і зекономити Хіба це людина
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.comЧетвер 14.04.22 БІОЛОГІЯ
- виконати практичну роботу с. 206 - 207.
1. "Озонові дірки"
2. "Ареали випадання кислотних дощів".
3. "Кислотні сніги".
- Зробити міні-проект на тему: «Оцінка екологічного стану свого регіону» та надіслати на електр. пошту viktoriabeshlega29@gmail.com
Тема уроку:" Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери." -1) Повторіть матеріал § 33- 45 ст.124-174 підруч. Соболь 11 кл.
-2)конспект уроку,
відео
-2)конспект уроку,
Перелік вправ:
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,
1. Небезпечне сміття
2. Врятуй планету Земля
-3) скласти конспект уроку,
Тема уроку: Контрольна робота"Раціональне природокористування".
Бажаю успіхів!
Пятниця 15.04.22 БІОЛОГІЯТема уроку:"Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. "
- Вивчити матеріал § 51 ст.196- 199 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- заповнити таблицю на стр. 199,- перегляньте відео: Антропічний вплив на біорізноманіття
ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА її ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМИ
Четвер 14.04.22 БІОЛОГІЯТема уроку: "Принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм." -вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.- перегляньте відео:
Тема уроку:"Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів."- Вивчити матеріал § 50 ст.192- 195 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:
За допомогою таблиці визначте сутність та причини найпоширеніших екологічних проблем літосфери.Назва Сутність Причини
Деградація ґрунтів
Ерозія ґрунтів
Забруднення важкими металами
Радіоактивне забруднення
Засолення ґрунтів
- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
- вміти давати відповіді на питання на с.195.
- перегляньте відео:
Назва | Сутність | Причини |
Деградація ґрунтів | ||
Ерозія ґрунтів | ||
Забруднення важкими металами | ||
Радіоактивне забруднення | ||
Засолення ґрунтів |
Пятниця 08.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів."
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.191.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.1. Гідросфера
Основні екологічні проблеми гідросфери (самостійна робота з матеріалом підручника із заповненням таблиці)
Назва Сутність Причини Дефіцит питної води Цвітіння води Евтрофікація водойм Стічні води Забруднення через розливи нафти
Четвер 07.04.22 БІОЛОГІЯТема уроку:"Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля."
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."- Вивчити матеріал § 48 ст.184 підруч. Соболь 11 кл.- перегляньте відео: Перелік вправ:2. Забруднення середовища за просторовим поширенням
- Заповніть таблицю у зошит та визначте екологічне значення змінних складників частин повітря в умовах забруднення атмосфери. Сформулюйте висновок про наслідки змін хімічного складу повітря. Назва Джерело Екологічне значення Вуглекислий газ
Вуглеводні
Сульфур (IV) оксид
Нітроген (IV) оксид
Тропосферний озон
Метан
- Назвіть захворювання, що їх спричиняє забруднене повітря- Пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 8611032
Середа 30.03.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні."
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"Заповнити в зошит табл.Як впливають хімічні забруднювачі на здоров'я людиниКарбон(ІІ) оксид (чадний газ) Вуглеводні (бензин, метан) Плюмбум Пестициди Нітрати Радіонукліди
Тема уроку: Контрольна робота"Екологія".Повторіть матеріал § 24-33 ст.145-192 підруч. П.Г. Балан 11 кл.Шановні учні 35 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Екологія" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 ГідробіонтиБажаю успіхів!
- Вивчити матеріал § 49 ст.188-192 підруч. Соболь 11 кл.
- виконати письмово самостійну роботу на с.191.
Назва | Сутність | Причини |
Дефіцит питної води | ||
Цвітіння води | ||
Евтрофікація водойм | ||
Стічні води | ||
Забруднення через розливи нафти |
"Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона."
Назва | Джерело | Екологічне значення |
Вуглекислий газ | ||
Вуглеводні | ||
Сульфур (IV) оксид | ||
Нітроген (IV) оксид | ||
Тропосферний озон | ||
Метан |
"Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини"
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ) | |
Вуглеводні (бензин, метан) | |
Плюмбум | |
Пестициди | |
Нітрати | |
Радіонукліди |
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Середа 23.03.22 (БІОЛОГІЯ)
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."
1) прочитайте матеріал § 44 ст. 167- 170 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) заповнити табл. на ст.170 записати конспект
Бажаю успіхів!
Тема уроку: "Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи."1) прочитайте матеріал § 45 ст. 171- 175 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
3) записати конспектШановні учнів 31-т групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Біосфера" - https://learningapps.org/view1923598
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Вівторок 22.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
Ознака | Природні екосистеми | Агроекосистеми |
Тип екосистем (за стійкістю) | ||
Причини виникнення | ||
Видове біорізноманіття | ||
Кругообіг речовин | ||
Трофічні ланцюги й мережі | ||
Ступінь біопродуктивності | ||
Саморегуляція | ||
Джерело енергії | ||
Кругообіг речовин і потік енергії | ||
Панівна форма добору |
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
Субота 19.03.22 (за розкладом вівторока) (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Властивості та характеристики екосистем.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 39- 40 ст.148-152 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео
- Зробити конспект, вивчити визначення.Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування - Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 3833974
Тема уроку:"Популяції. Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 37- 38 ст.140-144 підруч. Соболь 11 кл- Перегляньте відео:
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Тема уроку:"Предмет вивчення Екології, її завдання та методи. Екологічні закони". Прочитайте матеріал § 33 -34ст.124-132. підруч. В.І. Соболь
Перегляньте відео
Перегляньте відео
Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних дослідженьБажаю успіхів!
Середа 09.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
Тема "Вплив стресових факторів на організм людини."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 25. ст.92-95; за підруч. Соболь 11 кл. Еустрес - реакція ор-му на помірні подразники ( відповідає двом першим стадіям розвитку стрес-реакцій) Дистрес - реакція ор-му на дуже сильні подразники (відповідає стадія виснаження, яку супроводжує розвиток сильних негативно-емоційних станів
Вплив на організм:1. Режим дня, сон > 8 год/доб.
2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі...
3. Раціональне харчування.
4. Уникати стресових ситуацій.
5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика...
ІІ. ВправиБажаю успіхів!
1. Режим дня, сон > 8 год/доб. 2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі... 3. Раціональне харчування. 4. Уникати стресових ситуацій. 5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика... |
Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків."
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 22, 23, 24. ст.80-91; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Бажаю успіхів!
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Безпека і статева культура."
Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок."
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 18.11.21) І семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 18.11.21 ХІМІЯ
Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. " - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у : фармації (або домашній аптечці) харчовій промисловості. "
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Карбон(ІІ) оксид (чадний газ) | |
Вуглеводні (бензин, метан) | |
Плюмбум | |
Пестициди | |
Нітрати | |
Радіонукліди |
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
6. Характеристика популяцій
7. Типи популяцій
8. Етологічна структура популяції
9.Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемі
10. Екосистеми
11. Ланцюги живлення
12. Послідовність у ланцюгу живлення
13. Послідовність у ланцюгу живлення
14 Гідробіонти
Тема уроку: "Навчальний проект
Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)."
- виконати проект:
Проект
Тема: Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)
Мета проекту: навчитись досліджувати видову, просторову, трофічну структуру природних і тучних систем.
Рекомендований тип проекту: індивідуальний
Орієнтовний план дій для реалізації дослідницької частини проекту
- Аналіз доступної інформації для дослідження структури екосистем (книги, довідники, енциклопедії, наукові статті, відеоматеріали, інтернет-ресурси і ін.)
- Вибір природної чи штучної екосистеми для дослідження. Оберіть зручну, на вашу думку, екосистему для дослідження. Це може бути ліс, парк, луг, садок, поле, лісосмуга, ставок, річка, озеро, болото і ін.
- Дослідження видової структури екосистеми. Використовуючи друковані та електронні визначники видів рослин, тварин, грибів, складіть список видів обраної для дослідження екосистеми. Оцініть видове насичення екосистеми. Зробіть висновок про видове різноманіття екосистем.
- Дослідження вертикальної структури екосистеми. Розподіліть види рослин за наземними ярусами від найвищого до найнижчого, укажіть, які види тварин населяють ці яруси. За можливості установіть підземну ярусність, встановивши глибину розташування підземних органів рослин, ходів та нір тварин. Зробіть висновок про кількість наземних/ підземних ярусів екосистеми, яку ви досліджуєте, та кількість видів, які формують ці яруси.
- Дослідження горизонтальної структури екосистеми. Установіть окремі мікроугруповання, які сформувалися в різних умовах у межах однієї екосистеми та відрізняються за видовим складом, кількісним співвідношенням особин. Зробіть висновок про причини горизонтального розчленування екосистеми, яку ви досліджуєте.
- Дослідження трофічної структури екосистеми. Використовуючи видову структуру, складіть схеми типових харчових ланцюгів, а потім трофічної сітки, характерної для екосистеми, яку ви досліджуєте. Зробіть висновок про видове різноманіття автотрофного і гетеротрофного блоків екосистеми, довжину типових харчових ланцюгів та розгалуженість трофічної сітки.
Звіт
- Представлення результатів у вигляді повідомлення, реферату, презентації, буклету, плакату і ін.
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
2. "Оболонки біосфери" - https://learningapps.org/watch?app=1923350
Тема уроку: "Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери."
Тема уроку: "Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. "
Тема уроку: "Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.. "
Ознака | Природні екосистеми | Агроекосистеми |
Тип екосистем (за стійкістю) | ||
Причини виникнення | ||
Видове біорізноманіття | ||
Кругообіг речовин | ||
Трофічні ланцюги й мережі | ||
Ступінь біопродуктивності | ||
Саморегуляція | ||
Джерело енергії | ||
Кругообіг речовин і потік енергії | ||
Панівна форма добору |
2. Послідовність у ланцюгу живлення
3. Послідовність у ланцюгу живлення
- Зробити конспект, вивчити визначення.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Основні характеристики популяцій:
1. Чисельність — загальна кількість особин у популяції.
2. Запас біомаси популяції.
3. Густота — кількість особин на одиницю території (або об’єму простору).
Динаміка чисельності і густоти (визначається народжуваністю, смертністю і міграціями).
4. Народжуваність — кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину (буває абсолютна і питома).
5. Смертність — кількість померлих особин за певний проміжок часу.
6. Міграції.
7. Ріст популяції — співвідношення народжуваності та смертності.
Понеділок 05.04.21 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку:"Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.." - Прочитайте та вивчіть матеріал § 34- 35 ст.128-135 підруч. Соболь 11 кл.- Перегляньте відео:
Видео YouTube
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічні чинникиЕкологічний чинник Характеристика Приклади Абіотичний
Біотичний
Антропогенний
Пятниця 02.04.21 Тема уроку:" Екологічні закони". Прочитайте матеріал § 34ст.128-132. підруч. В.І. Соболь
Перегляньте відео
Перелік вправ:
1. Екологічні чинники
2. Біотичні екологічні чинники
3. Гідробіонти
4. Чинники середовища
- Знайти в тексті підручника приклади різних екологічних чинників і заповнити таблицю «Екологічні чинники».
Екологічний чинник | Характеристика | Приклади |
Абіотичний | ||
Біотичний | ||
Антропогенний |
Перегляньте відео
Шановні учні 31-Т групи
Бажаю успіхів!
Четвер 01.04.21
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Захворювання
5. Знайди пару "Гормони"
9. Хвороби сенсорних систем
4. Віруси і бактерії
Тема уроку: Навчальний проект № 1 «Особиста програма зміцнення здоров’я.»
Мета: Навчитися зберігати та утримувати на належному рівні стан власного здоров'я.
План виконання
1. Ознайомтеся зі списком рекомендацій покращення
самопочуття, що розроблені МОЗ України.
https://moz.gov.ua/article/health/moz-rekomendue-10-rechej-jaki-varto-zrobiti-u-2018-roc
2. Проведіть вагові, метричні, візуальні дослідження власного організму. Визначте свій масо-ростовий індекс: https://moz.gov.ua/article/health/jak-viznachti-optimalnu-vagu-formula-indeksu-masi-tila#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0&text=%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC,%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%20(%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%20%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85).
3. Проаналізуйте стан власного здоров'я та можливі навантаження на організм.
4. Проаналізуйте свій раціон відповідно до вимог повноцінного раціонального харчування.
5. Проаналізуйте свій режим дня, збалансуйте їх потреби.
6. Забезпечте рухову активність організму відповідно до віку, статі, масо-ростового індексу, енергетичного балансу організму.
7. Запропонуйте механізми загартування власного організму, враховуючи індивідуальні особливості.
8. Проаналізуйте свою поведінку та відмовтеся від шкідливих звичок, якщо такі мають місце.
9. Складіть особисту програму зміцнення здоров'я.
10. Результати роботи презентуйте у вигляді доповіді, презентації, тощо
Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування."
Тема "Імунокорекція. Імунотерапія."
Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.."
Самостійна робота з таблицею
Завдання: заповнити таблицю, навівши приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.
Середовище | Чинники | Приклади впливу |
Абіотичне | Космічні | |
Геофізичні | ||
Кліматичні | ||
Едафічні | ||
Гідрологічні | ||
Біотичне | Внутрішньовидові | |
Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні) | ||
Антропічне | Природні | |
Природно-антропогенні | ||
Антропогенні |
Тема "Вплив стресових факторів на організм людини."
1. Режим дня, сон > 8 год/доб. 2. Активний відпочинок - спорт, плавання, тривалі прогулянки на свіжому повітрі... 3. Раціональне харчування. 4. Уникати стресових ситуацій. 5. Методи релаксації ⇒ дихальні техніки, масаж, водні процедури, читання, музика... |
Тема "Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.."
Самостійна робота з таблицею
Завдання: заповнити таблицю, навівши
приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров'я людини.
Середовище |
Чинники |
Приклади впливу |
Абіотичне |
Космічні |
|
Геофізичні |
||
Кліматичні |
||
Едафічні |
||
Гідрологічні |
||
Біотичне |
Внутрішньовидові |
|
Міжвидові (симбіотичні, антибіотичні) |
||
Антропічне |
Природні |
|
Природно-антропогенні |
||
Антропогенні |
Тема "Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків."
Що робить алкоголь із Вашим організмом?
Як тютюнопаління впливає на ваше тіло
Тема "Безпека і статева культура."
Тема "Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок."
Тема "Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя."
Пятниця 05.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Адаптація".Бажаю успіхів!
Тема уроку"Фотоперіодизм та його адаптивне значення."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 66 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися відео
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу9544456
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу9544456
Та підготуватися до контрольної роботи виконавши
Вправи:
1. Екологічна ніша
2. Коадаптація
3. Адаптивні біологічні ритми організмів
4. Паразитичні черви
5. Цикл розвитку свинячого ціп'яка
6. Типи взаємозв'язків між організмами
Четвер 04.03.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота "Хімія і прогрес людства".Шановні учні 31 групиЗапрошую вас підготуватись до контрольної роботи з теми "Хімія і прогрес людства" виконавши вправи.Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.Бажаю успіхів!Перелік вправ:
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Бажаю успіхів!
1. Метали і неметали
2. Основи
3. Солі
Середа 03.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку"Типи адаптивних біологічних ритмів організмів".
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 64-65 за підруч. Соболь 11 кл.2) подивитися Відео https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI
Зробити конспект в зошиті
Пятниця 26.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування."
Практична робота №1 Тема: Визначення ознак адаптації різних організмів до середовища існування Мета: на прикладі представників тваринного та рослинного світу визначити риси адаптованості до середовища їхнього мешкання. Обладнання і матеріали: фотографії представників тваринного та рослинного світу (додаток) підручник. Хід роботи 1. Уважно ознайомтеся з особливостями будови запропонованих представників тваринного та рослинного світу. 2. Визначте за допомогою визначальних карток чи визначників систематичне положення досліджуваних об’єктів. 3. Визначте середовища мешкання досліджуваних об’єктів та їхні екологічні особливості. 4. Визначте риси адаптованості досліджуваних об’єктів до середовища їхнього мешкання. 5. Результати досліджень занесіть у таблицю за зразком:Об’єкти дослідження Провідні чинники середовища мешкання Адаптації
6. Зробіть висновки та занесіть їх у зошит. Домашнє завдання : Роботи надсилати на електроннупошту: victoriabeshlega142@gmail.com Підготуватись до контрольної роботи
Додаток
Об’єкти дослідження | Провідні чинники середовища мешкання | Адаптації |
Тема уроку:"Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації"
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступ 2535453
Середа 22.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Адаптація як загальна властивість біологічних систем"
- Вивчити матеріал § 65 ст.272- підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.199.- перегляньте відео:
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступ 2603728
Четвер 21.01.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку: "«Зелена» хімія: сучасні
завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. "Пропоную:- прочитати параграф 36, .
- вміти давати відповіді на питання на с.289
- переглянути відео: Опрацюйте відео.Випишіть у зошит - значення " Зеленої хімії- завдання " Зеленої хімії"- наведіть приклади застосування " Зеленої хімії"Сфотографуйте та вишліть на пошту.
- вміти давати відповіді на питання на с.289
- переглянути відео:
Середа 20.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота "Репродукція та розвиток ".Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступ 5579891
Пятниця 15.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 64 ст. 267 Соболь2) виконати вправи с.263. у робочому зошиті3) подивіться відео:
Тема "Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції)"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 63 ст. 260-261 Соболь2) виконати вправи с.263.3) подивіться відео:
4) переглянути презентацію:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 5880388
Четвер 14.01.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку: "Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій."
- прочитати параграф 34, .
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію
Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони складаються. Де їх використовують?.
Виконати задачі:
1. Метод переробки відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.
2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить 43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
- вміти давати відповіді на питання на с.209,212.
- переглянути презентацію
Завдання. Прочитати параграф підручника, ознайомитися з додатковим матеріалом та підготувати відповіді на такі питання:
1. Що таке метали. їх фізичні властивості. Як їх поділяють? Дайте визначення поняття «сплав». Які є недоліки металевих матеріалів? Що таке порошкова металургія?
2. Які речовини називають полімерами? Чому вони поступово витісняють метали?
3 Для чого використовують кераміку? Які вона має корисні властивості і недоліки?
4. Що таке композити? З чого вони складаються. Де їх використовують?.
Виконати задачі:
1. Метод переробки відходів гіпсу CaSO4 · 2H2O полягає у пропусканні суміші двох об’ємів амоніаку і одного об’єму вуглекислого газу в суспензію гіпсу у воді. Напишіть рівняння відповідної реакції та з’ясуйте сфери використання обох її продуктів.
2.Які маси амоній сульфату і кальцій карбонату утворяться із 1 т відходів гіпсу (див. вправу 281), якщо масова частка гіпсу в них становить 43 %, а відносний вихід продуктів реакції — 90 %?
роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Четвер 03.12.20 БІОЛОГІЯ
Тема "Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. ."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 62 ст. 256-2592) виконати вправи 4,6- с.255.3) подивіться відео:
Робота з таблицею:Визначте біологічне соціальне у наведених проявах розмноженя людиниПрояви Біологічне Соціальне Статеве розмноження
Стать
Статева поведінка
Запліднення
Вагітність
Пологи
ІІІ. Тестування з теми
Прояви | Біологічне | Соціальне |
Статеве розмноження | ||
Стать | ||
Статева поведінка | ||
Запліднення | ||
Вагітність | ||
Пологи | ||
Четвер 03.12.20 ХІМІЯ
Тема уроку:" Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. " - Виконати навчальний проект 14.(Один на вибір) Неорганічні речовини у : фармації (або домашній аптечці) харчовій промисловості. "
Четвер 26.11.20 БІОЛОГІЯ
Тема "Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 61 ст. 252-2552) виконати вправи 4,6- с.255.3) подивіться відео:
ІІ. Вправи
Четвер 26.11.20 ХІМІЯТема уроку: "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів."- підготувати інформацію про Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Інформацію брати з інтернет джерел і з біології.
Четвер 19.11.20 БІОЛОГІЯ
Тема "Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини."
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 60 ст. 248-251 2) виконати вправи 7,8- с.251.3) подивіться відео:ІІ. ВправиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 5765729
Четвер 19.11.20 ХІМІЯТема уроку:" Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. " - Виконати навчальний проект 13. Властивості і застосування: карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
Четвер 12.11.20 БІОЛОГІЯТема уроку: "Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 5,6. Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди 7,8. Виявлення в розчинах силікат- і ортофосфат-іонів."
- прочитати параграф 31;
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
- виконати вправу 248 с.192.
- виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
- переглянути лабораторні досліди і оформити їх.
Четвер 12.11.20 БІОЛОГІЯ
Тема "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 59 ст. 244-247 2) виконати вправи 7,8- с.247.3) подивіться відео: ІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 2247226
ІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу 2247226
Четвер 05.11.20 ХІМІЯТема уроку: "Поняття про кислотні та лужні ґрунти. "- Вивчити матеріал § 37 ст.175 підруч. Савчин 11 кл.- перегляньте відео:
- виконати навчальний проек:
"Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості."Як правильно виміряти pH ґрунту?
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
Щоб визначити кислотність ґрунту в домашніх умовах або прямо на присадибній ділянці, виконайте чотири прості кроки:
1. Наберіть зразок ґрунту в місткість.
2. Додайте невелику кількість води для створення витяжки. Чим більше ви додасте води, тим більшою буде похибка при вимірюванні. Намагайтеся використати невелику кількість води! Бажано взяти дистилят або воду з pH, близьким до нейтрального (pH 7).
3. Опустіть лакмусовий папірець у витяжку і майже одразу дістаньте її.
4. Візуально порівняйте колір тестової смужки з кольоровою таблицею на упаковці (кожному кольору відповідає показник pH).
Сподіваємось, метод визначення кислотності за допомогою індикаторних смужок стане вам у пригоді.
- вміти давати відповіді на питання на ст.239.
- перегляньте відео:
- зробити конспект у зошит.
а) фосфат калію + нітрат барію;
б) фосфат кальцію + сульфатна кислота;
в) фосфат кальцію + фосфатна кислота.
1. Мутаційна мінливість
2. Закономірності мінливості
3. Характеристика мінливості організмів
4. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
- перегляньте відео:1. Репродукція організмів
- перегляньте відео:
Тема "Основні положення еволюційного вчення Ч. Дарвіна"
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 13.04.20)
Тема уроку:Контрольна робота"Індивідуальний розвиток органвзмів."
Шановні учні 31-Т групи.
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua з теми "Індивідуальний розвиток органвзмів"
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступу989807
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
4. Надішліть результати.
Перегляньте відео:
Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Вправи:
1. Екологія
2. Розділи екології
3. Методи екологічних досліджень
4. Екологічні чинники
5. Біотичні екологічні чинники
Понеділок 30.03.20
Тема уроку:"Пристосування організмів до середовища існування."
Прочитайте матеріал § 25,26 ст.151-161. підруч. П.Г. Балан
Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=e_j94B0QQiQ
Вправи з теми
Шановні учні 31-Т групи
Запрошую вас виконати різні он-лайн тести. Відкривши посилання:
1. Водне join.naurok.ua Код доступу 577540
2. Наземно-повітряне join.naurok.ua Код доступ369131
3. Грунт oin.naurok.ua Код доступу 688507
4. Організм join.naurok.ua Код доступу 536244
Бажаю успіхів!
Пятниця 03.04.20
Тема уроку:"Фактори, які впливають на чисельність популяції."
Прочитайте матеріал § 28 ст.168. підруч. П.Г. Балан
Вівторок 07.04.20
Тема уроку:"Угрупування та екосистеми. Склад і структура угрупувань"
Прочитайте матеріал § 29 ст.171-174. підруч. П.Г. Балан
Перегляньте відео: Екологія Екосистема та її характеристики
Угруповання та екосистеми. Склад і структура угруповань.
Структура екосистеми
Структура екосистеми
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Компоненти екосистеми
Рослинні угрупування
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Код доступу 641350
Немає коментарів:
Дописати коментар