ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 22.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Закономірності мінливості(спадкової, неспадкової) . "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірюІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 8602961
Бажаю успіхів!
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 8602961Бажаю успіхів!
Вівторок 18.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:1. Хроматиди - 22. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди3. Плечі - 4 4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)види: 1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)- в статевих клітинах2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)- в соматичних клітинах (нестатеві)3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)С.Г.Навашин (укр.)Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.- в основі цитогенетичного методузначення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
ІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 4819611
Бажаю успіхів
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види:
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення: 1. Виявлення паталогії хромосом. 2. Визначення статевої належності крові. |
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Пятниця 09.12.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"
ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.Перелік вправ:Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 5805750
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 5805750
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.123.- виконати письмово самостійну роботу на с.123.- перегляньте відео: Перелік вправ:
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео:
Перелік вправ:
Пятниця 02.12.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
- 1) повторіть матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-2) Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"І.Теорія1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. ВправиІІІ. ЗавданняСкласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
МакроелементиЕлемент або речовина Прояви нестачі Прояви надлишку Калій
Кальцій
Сульфур
Магній
Натрій
Фосфор
Хлор
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. Вправи
ІІІ. Завдання
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
Макроелементи
Макроелементи
Елемент або речовина | Прояви нестачі | Прояви надлишку |
Калій | ||
Кальцій | ||
Сульфур | ||
Магній | ||
Натрій | ||
Фосфор | ||
Хлор |
Пятниця 02.12.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин"
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з теми
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео:
ІІІ. Тестування з теми
Пятниця 25.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"
1) пропоную прочитати матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Отрута змійОтрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./
1) пропоную прочитати матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./
Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
Робота з ілюстрацієюРозгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.Назва структури Роль в обміні речовин, енергії та інформації
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури | Роль в обміні речовин, енергії та інформації |
Четвер 24.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:1. Типи живлення
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 4121037
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині. Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 4121037
Пятниця 18.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Перелік вправ:1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео:
Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступ 7757566
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ 7757566
Пятниця 21.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Середа 20.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. "
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 3523831
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
Понеділок 11.04.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування." Закономірності розподілу алелів в популяціях"
- давати відповіді на питання письмово в зошит на с.205
Вівторок 29.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів"
І.Теорія
Шановні учні 15-о групи.
1) прочитайте матеріал § 47 ст.194-197;
- подивіться відео:
- скласти конспект.
Понеділок 28.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 4400957
Бажаю успіхів!
Понеділок 22.03.22 (БІОЛОГІЯ)
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:
ІІ. Вправи
ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 4400957Бажаю успіхів!
Тема "Закономірності мінливості(спадкової, неспадкової) . "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірюІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 1535850
Бажаю успіхів!
Понеділок 21.03.22 (БІОЛОГІЯ)Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".Бажаю успіхів!
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 1535850Бажаю успіхів!
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Бажаю успіхів!
Вівторок 19.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"
1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь2) перегляньте відео:
1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: Вівторок 15.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео:
Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму- наука геноміка
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:
Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка
Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!Перелік вправ:1. "Генетичні терміни" - https://learningapps.org/2583221
2. "Закони генетики" - https://learningapps.org/27159123. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" - https://learningapps.org/25832212. "Закони генетики" - https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
ІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 4500869
Бажаю успіхів
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Понеділок 14.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:1. Хроматиди - 22. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди3. Плечі - 4 4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)види: 1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)- в статевих клітинах2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)- в соматичних клітинах (нестатеві)3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)С.Г.Навашин (укр.)Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.- в основі цитогенетичного методузначення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
ІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 3982761
Бажаю успіхів
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види:
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення: 1. Виявлення паталогії хромосом. 2. Визначення статевої належності крові. |
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Основні поняття генетики"3) зробити конспект в зошитЗапрошую вас виконати різні врави он-лайн.4. ГенБажаю успіхів!
Тема уроку " Закономірності спадковості. 3) зробити конспект в зошит
Тема уроку " Основні поняття генетики"
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!
Тема уроку " Закономірності спадковості.
3) зробити конспект в зошит
Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" Повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл. -Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.Перелік вправ:Перелік вправ:
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин" 9897254Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.Бажаю успіхів!
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
-Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
9897254
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 14.01.21) ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Понеділок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
Гібридологічний аналіз
3) зробити конспект в зошит
Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2) Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.Розв’язати задачі:
Задача 1. У людини ген полідактилії (багатопалість) домінує над нормальною будовою руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном полідактилії. Визначити ймовірність народження в цій сім’ї дитини з полідактилією.
Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась кароока дитина. Який генотип дитини?
Понеділок 12.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Основні поняття генетики"
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!
Тема уроку " Закономірності спадковості.
3) зробити конспект в зошит
Понеділок 05.04.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Узагальнення та систематизація знань за темою "«Обмін речовин і перетворення енергії».
Повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл. -Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.Перелік вправ:Перелік вправ:
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.Бажаю успіхів!
Повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
-Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Перелік вправ:
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Понеділок 29.03.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"
- прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
- Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.
Система Органи Значення Травна Дихальна Сечовидільна Шкіра Імунна
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданн
- зробити конспект у зошит.
- Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.
Система | Органи | Значення |
Травна | ||
Дихальна | ||
Сечовидільна | ||
Шкіра | ||
Імунна |
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданн
Понеділок 08.02.21
Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"
ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.Перелік вправ:Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 9867251
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 9867251
Понеділок 01.02.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.- вміти давати відповіді на питання на с.123.- виконати письмово самостійну роботу на с.123.- перегляньте відео: Перелік вправ:
Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122 підруч. Соболь 11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео:
Перелік вправ:
Понеділок 25.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"І.Теорія1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. ВправиІІІ. ЗавданняСкласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
МакроелементиЕлемент або речовина Прояви нестачі Прояви надлишку Калій
Кальцій
Сульфур
Магній
Натрій
Фосфор
Хлор
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. Вправи
ІІІ. Завдання
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
Макроелементи
Макроелементи
Елемент або речовина | Прояви нестачі | Прояви надлишку |
Калій | ||
Кальцій | ||
Сульфур | ||
Магній | ||
Натрій | ||
Фосфор | ||
Хлор |
Понеділок 18.01.21 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин"
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з теми
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео:
ІІІ. Тестування з теми
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(з 15.10.20)
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 09.12.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:1. Типи живлення
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 2415305
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині. Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 2415305
Середа 02.12.20 (БІОЛОГІЯ)
Середа 02.12.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Перелік вправ:1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
Середа 25.11.20 (БІОЛОГІЯ)
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
Середа 25.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео:
Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Код доступ 9318337
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Код доступ 9318337
Середа 18.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Білки для організму людини
Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. ЛіпідиЗапрошую вас пройти тестування.Код доступ 9556624
1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людиниОрганічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
Що таке ДНК і як вона працює
Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 9556624
Середа 11.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Середа 11.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»
Бажаю успіхів!
Бажаю успіхів!
Середа 04.11.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"Перелік вправ:1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин4. Знайди пару "Будова гідри"
1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини2. Різноманітність тварин
Середа 28.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Середа 28.10.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля
Середа 21.10.20
Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:
3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів | Особливості живлення | Представники |
Сапротрофи | ||
Паразити | ||
Симбіотрофи |
2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:_____________________________________________________________________
Середа 15.10.20
Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"
1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:
завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
2) виконати враву он-лайн.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
( з 13.03.20)
Четвер 13.03.20
Четвер 20.03.20
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
Закони Менделя
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 786190
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 716320
2. "Закони генетики" - https://learningapps.org/2715912
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин
Шановні учні 15-0 групи.
взяти участь у тестуванні з теми "Вітаміни, їх роль в обміні речовин".
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
Шановні учні 15-О.
- прочитайте матеріал § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Обмін речовин".
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
Вправи
Четвер 26.03.20
Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"
- прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Обмін речовин".
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Четвер 02.04.20
Тема "Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"
- прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
- зробити конспект у зошит.
- Заповніть
у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у
захисті організму людини від ксенобіотиків.
Система
|
Органи
|
Значення
|
Травна
|
||
Дихальна
|
||
Сечовидільна
|
||
Шкіра
|
||
Імунна
|
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Четвер 09.04.20
Тема уроку:"Узагальнення та систематизація знань за темою "«Обмін речовин і перетворення енергії».
- повторіть матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
- Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
5. Різноманітність вуглеводів
6. Кросворд "Вуглеводи"
7. Значення ліпідів
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
2. Типи живлення
3. Фотосинтез
4. Автотрофи і гетеротрофи
5. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
6. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
7. Функції органел клітини
8. Знайдіть слова "Ферменти"
9. Гіповітаміноз
10. Хімічні елементи (захворювання)
11. Хімічні елементи
12. Збалансоване харчування
13. Порушення раціонального харчування
14. Міфи і правда про дієти
6. Кросворд "Вуглеводи"
7. Значення ліпідів
Перелік вправ:
1. Обмін речовин
2. Типи живлення
3. Фотосинтез
4. Автотрофи і гетеротрофи
5. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
6. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
7. Функції органел клітини
8. Знайдіть слова "Ферменти"
9. Гіповітаміноз
10. Хімічні елементи (захворювання)
11. Хімічні елементи
12. Збалансоване харчування
13. Порушення раціонального харчування
14. Міфи і правда про дієти
Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Четвер 16.04.20
Тема уроку " Основні поняття генетики"
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!
Тема уроку " Закономірності спадковості.
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель Закони Менделя
3) зробити конспект в зошит
Четвер 23.04.20
Тема уроку " Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
Гібридологічний аналіз
3) зробити конспект в зошит
Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2) Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.
Розв’язати задачі:
Задача 1. У людини ген полідактилії (багатопалість) домінує над нормальною будовою руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном полідактилії. Визначити ймовірність народження в цій сім’ї дитини з полідактилією.
Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась кароока дитина. Який генотип дитини?
Четвер 30.04.20
Тема "Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. "
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.158-161; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію:
Тема уроку:"Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень
спадковості людини".
Прочитайте матеріал § 37 ст. 154 - 157; підруч. Соболь 10 кл.
Перегляньте відео:
Зробити конспект в зошит
Виконайте вправу Медична генетика
Бажаю успіхів!
Четвер 07.05.20
Тема "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу "
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види:
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення: 1. Виявлення паталогії хромосом. 2. Визначення статевої належності крові. |
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Четвер 14.05.20
Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. "
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:
Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка
Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"
1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео:
Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" - https://learningapps.org/25832212. "Закони генетики" - https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
Четвер 21.05.20
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Бажаю успіхів!
Тема "Закономірності мінливості(спадкової, неспадкової) . "
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: Неспадкова мінливість
ІІ. Вправи1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 9661508
Бажаю успіхів!
Четвер 28.05.20
Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми "
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:
ІІ. Вправи
ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 4139927
Бажаю успіхів!
Четвер 07.05.20
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів""Генетичний моніторинг в людських спільнотах"
І.Теорія
Шановні учні 15-О групи.
1) прочитайте матеріал § 47- 48 ст.194-201;
- подивіться відео:
- скласти конспект.
- вміти давати відповіді на питання на с.201.
- підготувати повідомлення «Спадкові хвороби людини».
Четвер 04.06.20
Тема уроку: Контрольна робота"Мінливість".
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар