15-О

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Середа  22.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: 


                                 
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу   8602961
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!




Вівторок  18.01.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види: 
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   4819611
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів


Пятниця 09.12.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.

                      ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ

Збалансоване харчування

Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу   5805750



Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122  підруч. Соболь  11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео: 
                                    Кожна краплина має значення
Перелік вправ:


Пятниця 02.12.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
1) повторіть  матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  7383479
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор



Пятниця 02.12.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу  7958156


Пятниця 25.11.22 (БІОЛОГІЯ)

 Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) пропоную прочитати матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.


Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 24.11.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  4121037


Пятниця 18.11.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:  
Перелік вправ:
1. Типи живлення
3. Автотрофи і гетеротрофи
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 4040085
Бажаю успіхів!

Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:   


Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  7757566



Пятниця 21.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"

- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:


Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати  письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Середа  20.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. 

1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  3523831

Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.

- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео: 

Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10

























































































































Понеділок 11.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування." Закономірності розподілу алелів в популяціях"

1) прочитайте матеріал § 49  ст.202-205;- автор Соболь.
  - вміти давати відповіді на питання на с.205.
2) подивіться відео 


- заповнити таблицю на с.205.
- скласти конспект
- давати відповіді на питання письмово в зошит на с.205


Вівторок 29.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів"
І.Теорія
Шановні учні 15-о групи.
1) прочитайте матеріал § 47 ст.194-197; 
- подивіться відео:
- скласти конспект.

Понеділок 28.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:



 ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу  4400957
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Понеділок  22.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: 


                                 
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 1535850
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!


Понеділок  21.03.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 3050007
Бажаю успіхів!

Вівторок 19.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"

1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу    3806369
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Вівторок 15.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка 


Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" -      https://learningapps.org/2583221
2. 
"Закони генетики" -         https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269

ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   4500869
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів


Понеділок  14.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види: 
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  3982761
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів






Вівторок 08.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  


Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                       

3) зробити конспект в зошитЗакономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступ6674748

Понеділок 07.02.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
 Повторіть  матеріал § 26-32 ст.108-137; підруч. Соболь 10 кл.
 -Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Перелік вправ:

Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 6444133,
 9897254
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!


































ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 14.01.21)  ІІ семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Понеділок 19.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
1) прочитайте матеріал § 36 ст. 150-153 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися
                        Закони Менделя

Гібридологічний аналіз

3) зробити конспект в зошит
пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код досту 7619490

Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2)  Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.


Розв’язати задачі:

Задача 1. У  людини  ген   полідактилії  (багатопалість)  домінує    над     нормальною будовою  руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном     полідактилії.      Визначити    ймовірність народження   в  цій сім’ї дитини з полідактилією.

Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась  кароока   дитина.  Який  генотип дитини?

Понеділок 12.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  


Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                       

Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
3) зробити конспект в зошит
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступ4928717

Понеділок 05.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Узагальнення та систематизація знань за темою "«Обмін речовин і перетворення енергії».

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 5091167
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!


Понеділок 29.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин.              Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"

 прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
 - Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.

Система
Органи
             Значення
Травна
Дихальна
Сечовидільна
Шкіра
Імунна
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу159510
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданн


Понеділок 08.02.21  

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.

                      ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ

Збалансоване харчування

Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу  9867251


Понеділок 01.02.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Значення якості питної води для збереження здоров’я людини
- Вивчити матеріал § 29 ст.122  підруч. Соболь  11 кл.
- вміти давати відповіді на питання на с.123.
- виконати письмово самостійну роботу на с.123.
- перегляньте відео: 
                                    Кожна краплина має значення
Перелік вправ:
- Пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  2178282


Понеділок 25.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи ...
ІІ. Вправи
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів  в організмі людини»
Макроелементи
Елемент або речовина
Прояви нестачі
Прояви надлишку
 Калій


 Кальцій


 Сульфур


 Магній


 Натрій


  Фосфор


  Хлор



Понеділок 18.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео: 

ІІ. Вправи
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.uaтема  Код доступу 5199612



ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Увага!    Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


Середа 09.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу

Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ  2415305


Середа  02.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:  
Перелік вправ:
1. Типи живлення
3. Автотрофи і гетеротрофи
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2182447
Бажаю успіхів!

Середа  25.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:   


Перелік вправ:
1. Обмін речовин
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ 9318337

Середа  18.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі."

1) прочитайте матеріал § 19-21 ст. 91- за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Білки для організму людини
                                 Органічні сполуки. Нуклеїнові кислоти
                                 Що таке ДНК і як вона працює  
                                 Органічні сполуки. Ліпіди
Запрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням  join.naurok.ua  
Код доступ  9556624


Середа  11.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 2944835
Бажаю успіхів!

Середа  04.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"

Середа  28.10.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля


Середа  21.10.20

 Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:

3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
_____________________________________________________________________
Середа  15.10.20

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"

1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:


завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
2)  виконати  враву он-лайн.









ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

                                                        ( з 13.03.20)


Четвер 13.03.20

Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин

Шановні учні 15-0 групи.
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) перегляньте відео: Втаміни

 взяти участь у тестуванні з теми "Вітаміни, їх роль в обміні речовин".

1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування.
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:

Четвер 20.03.20
 Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
Шановні учні 15-О.
- прочитайте матеріал § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Обмін речовин".
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів.
Вправи 

  Четвер 26.03.20  

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Обмін речовин".
Щоб виконати завдання, перейдіть за https://www.classtime.com/code/EKD82P
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.

Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:

 Четвер 02.04.20  

Тема "Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин.              Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"

 прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
 - Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.

Система
Органи
             Значення
Травна
Дихальна
Сечовидільна
Шкіра
Імунна
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 156990
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 642064
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Четвер 16.04.20  
Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  Відео
Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                        Закони Менделя

Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
3) зробити конспект в зошит
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступу 578449





Четвер 23.04.20 
Тема уроку " Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
1) прочитайте матеріал § 36 ст. 150-153 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися
                        Закони Менделя

Гібридологічний аналіз

3) зробити конспект в зошит

Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2)  Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.


Розв’язати задачі:

Задача 1. У  людини  ген   полідактилії  (багатопалість)  домінує    над     нормальною будовою  руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном     полідактилії.      Визначити    ймовірність народження   в  цій сім’ї дитини з полідактилією.

Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась  кароока   дитина.  Який  генотип дитини?

Четвер  30.04.20  

Тема "Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.158-161; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Тема уроку:"Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості           людини".
Прочитайте матеріал § 37 ст. 154 - 157; підруч. Соболь  10 кл.
Перегляньте відео:    




Зробити конспект в зошит  
Виконайте вправу Медична генетика
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 751825
Бажаю успіхів!


Четвер  07.05.20

Тема "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині" 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентація:  Регуляція експресії генів
                                  
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  786190
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 716320
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Четвер  14.05.20

Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка 

Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"

1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

Шановні учнів 15- О групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" -      https://learningapps.org/2583221
2. 
"Закони генетики" -         https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269

Четвер  21.05.20
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 8713750
Бажаю успіхів!

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: Неспадкова мінливість
                                       Спадкова мінливість
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 9661508
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Четвер  28.05.20

Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:



 ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 4139927
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Четвер  07.05.20
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів""Генетичний моніторинг в людських спільнотах"
І.Теорія
Шановні учні 15-О групи.
1) прочитайте матеріал § 47- 48 ст.194-201; 
- подивіться відео:


- скласти конспект.
- вміти давати відповіді на питання на с.201.
- підготувати повідомлення «Спадкові хвороби людини».

Четвер  04.06.20
Тема уроку: Контрольна робота"Мінливість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 4803645
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар