21-Т

                                               ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

І семестр

Увага!   Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.


 
Четвер  23.02.23 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Ковалентний хімічний  зв’язок."

1)  прочитайте матеріал  § 6 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3)  подивитися Відео:
  1. 4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-9 з § 6 ст. 37 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Тема уроку: "Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію)."

1)  прочитайте матеріал  § 6 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3)  подивитися Відео:
Запрошую вас пройти тестування з теми.

Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  7052597









Четвер
  

19.01.23 (ХІМІЯ)

Тема: Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

Завдання:

  1. Прочитайте § 1 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Перегляньте відеоурок.


4. Виконайте письмово завдання 1-9 в робочомку зошиті.



 Вівторок  29.11.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.

3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"


Вівторок 22.11.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"
 - прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
-  зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.


 - виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля


Вівторок  18.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами" 

1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com



Пятниця  14.10.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку:"Насичені аміни. Ароматичні аміни"
- вивчіть матеріал § 26-27  ст.154 -164. підруч. П.П. Попель
- перегляньте відео: Аміни

Аміни » http://uabooks.top


-Демонстрація (віртуальна лабораторія) 
https://www.youtube.com/watch?v=mFC6Z3B5cyM  взаємодія аніліну з HCl
https://www.youtube.com/watch?v=I3mOMoWePc  взаємодія аніліну з бромом
Вправи:
- Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   8809462  
впр. 204 письмово ст.164


Вівторок  11.10.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування

1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com





Пятниця  16.09.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку:"Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками.  Виконання тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач. ".
1) пропоную прочити матеріал § 21 ст. 97-99;  Підручник. С.Савчин. Хімія 10
Оксигеновмісні сполуки - презентація з хімії

Зробити конспект в зошит та здійсніть перетворення
Генетичний зв'язок між класами органічних сполук - презентація з хімії


3) Заповнюємо таблицю  в зошит з переглянутого відео 


Субота (за розкладом вівторка) 10.09.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.

- Вивчити матеріал § 2 ст.8  підруч. Соболь  10 кл.
вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео: 

Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошитах стор.10







Четвер 26.05.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота "«Метали. Основи. Солі. Сучасні матеріали» ".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  6482042

Вівторок 24.05.22 (ХІМІЯ)

Тема "Сучасні силікатні матеріали. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.177-181; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

       

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  2158978
Бажаю успіхів!

Вівторок 03.05.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку "Застосування металів та їхніх сплавів.
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  2556597
     
 
Вівторок 26.04.22 (ХІМІЯ)
Тема уроку "Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію  і Кальцію." 
1) прочитайте матеріал § 29 ст. 142 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися:

Бажаю успіхів!


Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види: 
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу   8927916
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Вівторок 19.04.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку "Загальна характеристика металів. Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості."
1) прочитайте матеріал § 25-27 ст. 125-135 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Будь ласка, не намагайтеся повторити це самостійно.
Властивості Заліза
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  7043830

Вівторок 16.04.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку "Контрольна робота " Неметали"
1) повторіть  матеріал § 15-21 ст. 76-116 за підруч. 
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми. Неметали"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 7642059
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

ВІВТОРОК 12.04.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку"Кислоти:карбонатна, силікатна, ортофосфатна
Опрацювати матеріал § 22
2) подивіться: Відеоурок"Карбонатна кислота"
                        Відеоурок "Силікатна кислота"
Виконати завдання:
№5,6,7,  ст. 112(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин  )
Розв`язати задачі №6, 7 ст. 116 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин )
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 3518496


Четвер 07.04.22  БІОЛОГІЯ
Тема уроку " Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
1) прочитайте матеріал § 36 ст. 150-153 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися
                        Закони Менделя

Гібридологічний аналіз

3) зробити конспект в зошит
пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступу 9626555

Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2)  Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.


Розв’язати задачі:

Задача 1. У  людини  ген   полідактилії  (багатопалість)  домінує    над     нормальною будовою  руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном     полідактилії.      Визначити    ймовірність народження   в  цій сім’ї дитини з полідактилією.

Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась  кароока   дитина.  Який  генотип дитини?

ВІвторок  05.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Кислотні дощі". 

Шановні учні 21-Т групи.
1) прочитайте матеріал § 22 ст.106; с
2) подивіться відео: кислотні дощі

ІІ. Вправи
1.Кислоти 
2.Неметалічні елементи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код1807225
Бажаю успіхів!

Пятниця 01.04.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  



Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                       

3) зробити конспект в зошитЗакономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступ 6916594

Четвер 31.03.22 (ХІМІЯ)

Тема: Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 20 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Виконати завдання:
1. №4, №5, №7 ст.102 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2.
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу 5059318
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завдання




Пятниця 25.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Узагальнення та систематизація знань за темою "«Обмін речовин і перетворення енергії».

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 1746327
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Четвер 24.03.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Застосування неметалів."

Завдання:

  1. Прочитайте § 17 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Перегляньте відеоуроки та презентації.

:

4. В робочому зошиті  складіть таблицю з такими рубриками: назва неметалу; застосування; властивість, що зумовлює застосування.

5. Виконайте онлайн тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join? 5278665

Тема: Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Гідроген хлорид. Гідроген сульфідАмоніак. (3 години)

Завдання:

  1. Прочитайте § 18 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Перегляньте відеоуроки.

Завдання:

4. Виконайте онлайн тести за посиланнями:

1) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode= 8486049


Пятниця 18.03.22 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин.              Знешкодження токсичних сполук в організмі людини"

 прочитайте матеріал § 31-32 ст.128-132; підруч. Соболь 10 кл.
- зробити конспект у зошит.
 - Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.

Система
Органи
             Значення
Травна
Дихальна
Сечовидільна
Шкіра
Імунна
Запрошую вас пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  
Щоб виконати завдання, перейдіть за Кодом доступу159510
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завдання


Четвер 17.03.22 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів."

1. Прочитайте § 16 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
 3.Перегляньте відеоурок та презентацію.

Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua   Код доступу  4227038

Пятниця 11.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
1) повторіть  матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  8537764
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Четвер 10.02.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку "Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції..
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися відео-урок



Практичний вихід — це кількість речовини, маса або об’єм продукту реакції, одержаних практично.

  Теоретичний вихід — це кількість речовини, маса або об’єм продукту реакції, обчислених за рівнянням реакції.
Теоретичний вихід завжди дорівнює 100 %, тоді як практичний —менший.
Існує також поняття «відносний вихід продукту реакції».
    Відносний вихід продукту реакції ( η) — це відношення маси, об’єму, кількості речовини продукту реакції, одержаного практично, до його маси, об’єму, кількості речовини, обчислених за рівнян-
ням реакції.
Відносний вихід продукту реакції обчислюють у частках від 1 або у відсотках від 100 за формулами:








Самостійна робота 

    Обчисліть відносний вихід гідроген хлориду, якщо з хлору кількістю речовини 5 моль одержали гідроген хлорид масою 340 г.

1. Під час взаємодії азоту об'ємом 56 л (н. у.) із воднем було одержано амоніак масою 72,25 г. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.

2. Під час взаємодії сульфур(І\/) оксиду об'ємом 40,32 л (н. у.) із киснем було одержано сульфур(УІ) оксид масою 100,8 г. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.

3. Під час термічного розкладання метану об'ємом 78,4 л (н. у.) було одержано етин масою 36,4 г. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.

 

Пятниця 04.02.22 (БІОЛОГІЯ)

 Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) пропоную прочитати матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./























Вівторок 27.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка 

 

Вівторок 20.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу    6145850
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Вівторок 13.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентація:  Регуляція експресії генів
                                  
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу  786190

Вівторок 06.04.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.158-161; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 


Пятниця 09.04.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку "Застосування металів та їхніх сплавів.
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу  4419717

Пятниця 02.04.21 (ХІМІЯ)
Тема уроку "Загальна характеристика металів. Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості."
1) прочитайте матеріал § 25-27 ст. 125-135 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Будь ласка, не намагайтеся повторити це самостійно.
Властивості Заліза
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 4838543

Вівторок 30.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості           людини".
Прочитайте матеріал § 37 ст. 154 - 157; підруч. Соболь  10 кл.
Перегляньте відео:    




Зробити конспект в зошит  
Виконайте вправу Медична генетика
Шановні учні.
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу   3230757
Бажаю успіхів!

Пятниця 26.03.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку "Контрольна робота " Неметали"
1) повторіть  матеріал § 15-21 ст. 76-116 за підруч. 
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми. Неметали"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 7642059
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Четвер 25.03.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку"Кислоти:карбонатна, силікатна, ортофосфатна
Опрацювати матеріал § 22
2) подивіться: Відеоурок"Карбонатна кислота"
                        Відеоурок "Силікатна кислота"
Виконати завдання:
№5,6,7,  ст. 112(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин  )
Розв`язати задачі №6, 7 ст. 116 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин )
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 3518496

Тема "Кислотні дощі". 

Шановні учні 21-Т групи.
1) прочитайте матеріал § 22 ст.106; с
2) подивіться відео: кислотні дощі

ІІ. Вправи
1.Кислоти 
2.Неметалічні елементи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код9575410
Бажаю успіхів!

Пятниця 12.03.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  


Презентация на тему: "Тема. Моногібридне схрещування. Перший і ...
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Закономірності спадковості. 
1) прочитайте матеріал § 34,35 ст. 142-149 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                        Закони Менделя 



Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...
3) зробити конспект в зошит
4) пройти тестування на сайті oin.naurok.ua  Код доступу8649986

Четвер 11.03.21 (ХІМІЯ)

Четвер 04.03.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Застосування неметалів."

Завдання:

  1. Прочитайте § 17 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Перегляньте відеоуроки та презентації.

:

4. В робочому зошиті  складіть таблицю з такими рубриками: назва неметалу; застосування; властивість, що зумовлює застосування.

5. Виконайте онлайн тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join? 7374995

Тема: Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Гідроген хлорид. Гідроген сульфідАмоніак. (3 години)

Завдання:

  1. Прочитайте § 18 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

  2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.

  3. Перегляньте відеоуроки.

Завдання:

4. Виконайте онлайн тести за посиланнями:

1) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4495985

Четвер 18.02.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів."

1. Прочитайте § 16 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2. Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
 3.Перегляньте відеоурок та презентацію.

Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua   Код доступу  3772692

Тема уроку: "Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. "

1. Прочитайте § 16 підручника Хімія 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2.Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3.Перегляньте відеоурок та презентацію.



Перелік вправ:
Запрошую вас пройти тестування join.naurok.ua Код доступу 4720539



Пятниця 22.01.21 (БІОЛОГІЯ)

 Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"

1) пропоную прочитати матеріал § 25  ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Перелік вправ:
1. Знайдіть слова "Ферменти"
Завдання
Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./

Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"

1)пропоную прочитати матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто


 Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури
Роль в обміні речовин, енергії та інформації


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Четвер 21.01.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Гідроліз солей. " 

Завдання:
Пропонуюпрочитати § 12 підручника Хімія11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
Перегляньте відеоуроки та презентацію.

Виконайте письмово в робочому зошиті завдання з 18 та 19 слайдів презентації.


Пятниця 15.01.21 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"

1) прочитайте матеріал § 23,24  ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
                                                 Схема фотосинтезу
                                           Світлова й темнова фази фотосинтезу


Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"

1) прочитайте матеріал § 18  ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео:  
Перелік вправ:
1. Типи живлення
3. Автотрофи і гетеротрофи
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу  6616195
Бажаю успіхів!

Четвер 14.01.21 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Хімічна рівновага. " 

1) Прочитайте § 9, 10 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3) Перегляньте відеоурок.



Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код 
 3244522

Тема уроку:"Необоротні і оборотні хімічні процеси " 

1) Прочитайте § 9, 10 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) Зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3) Перегляньте відеоурок.

4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-5 ст. 54 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

(з 15.10.20)

Середа  09.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Тварини"

1) прочитайте матеріал § 16, 17 ст. 66-73 за підр. Соболь10 кл.
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Тварини"
Перелік вправ:
1. Справжні тварини
2. Різноманітність тварин
4. Знайди пару "Будова гідри"


Понеділок 19.11.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку : "Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.  
1) Прочитайте §7 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) Перегляньте відеоурок.
 
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-30 § 8 підручник Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

Середа  02.12.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Рослини"

1) прочитайте матеріал § 15 ст. 62-65 за підр. Соболь
2) зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
3) виконати онлайн вправи з теми "Рослини"
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. Класифікація "Вищі спорові рослини"
2. Утворіть пару "Різноманітність рослин"
3. Утворіть пару "Різноманітність голонасінних"
4. Класифікація "Ялина і сосна"
5. Покритонасінні рослини
6. Чинники довкілля


Середа  25.11.20

Тема уроку:"Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Водорості"

1) прочитайте матеріал § 14 ст. 58-61 за підр. Соболь
2) перегляньте відео:


завдання 4,5,6 в робочому зошиті с 61 (на оцінку),
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
2)  виконати  враву он-лайн.


Середа  18.11.20

 Тема уроку "Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби"
1) прочитайте матеріал § 12, 13 ст.49-57
2) подивіться відео:




3) Заповніть таблицю в зошит:
Група грибів
Особливості живлення
Представники
Сапротрофи


Паразити


Симбіотрофи


2)намалюйте гриб мукор в зошит, зробіть позначення
Шановні учнів 21- Т групи
Запрошую вас  виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:

Середа 11.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: бактереї. Особливості їхньої організації та функціонування" 

1) прочитайте матеріал § 10 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю


Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Понеділок  09.11.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію)."

1)  прочитайте матеріал  § 6 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3)  подивитися Відео:
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 3165426


Середа 03.11.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:  "Прокаріотичні організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування" 

1) прочитайте матеріал § 9 ст. 37-41 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:

3) зробити конспект в зошит

4) заповнити таблицю на ст. 40

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Понеділок  02.11.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку: "Ковалентний хімічний  зв’язок."

1)  прочитайте матеріал  § 6 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )
2) зробіть в робочому зошиті конспект по прочитаному параграфу.
3)  подивитися Відео:
  1. 4) Виконайте письмово в робочомку зошиті завдання 1-9 з § 6 ст. 37 підручника Хімії 11 клас Ольги Ярошенко ( 11-klas-khimija-yaroshenko-2019.pdf )

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Середа 28.10.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку:"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами" 

1) прочитайте матеріал § 8 ст. 33-37 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:


3) зробити конспект в зошит

4) підготуйте повідомлення про вірусні хвороби (кір, герпес)

Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com


Понеділок  26.10.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку: Контрольна робота" Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 1033084
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Середа 21.10.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування

1) прочитайте матеріал § 7 ст. 29-33 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:



3) зробити конспект в зошит

Д/з Створити інформаційний буклет "Шляхи поширення вірусних інфекцій", "Профілактика вірусних хвороб". Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com

Понеділок  19.10.20 (ХІМІЯ)

Тема "Значення періодичного закону і періодичної системи хімічних елементів

І.Теорія
1) повторіть матеріал § 1-4 ст.7-20; с
2) подивіться відео: 

Запрошую вас підготуватися до контрольної роботи, виконавши різні врави он-лайн. 
ІІ. Вправи
1. Валентність елементів
2. Ступінь окиснення
Бажаю успіхів!

Пятниця 16.10.20 (БІОЛОГІЯ)


Тема уроку " Віруси, віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування."
1) прочитайте матеріал § 7 ст. 27-29 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео 1        Відео 2

  
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
1. Віруси. віроїди. пріони 
2.  Зайдіть за QR-кодом і зберіть пазли. Що у вас вийшло? Яке відношення це має до світової пандемії? 

-До речі,чим пандемія відрізняється від епідемії?2. Віруси. пріони Бажаю успіхів!

Четвер 19.03.20 (ХІМІЯ)

Тема: Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 20 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
  - Оксиди
Виконати завдання:
1. №4, №5, №7 ст.102 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2. 
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за  https://www.classtime.com/      code/Y3V27V
________________________________________________________________________

Понеділок 23.03.20 (ХІМІЯ)

Тема:Кислоти. Нітратна і Сульфатна кислота. Особливості взаємодії з металами

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 22, 23  ст. 106-116 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Виконати завдання:
№318, №319, №320 ст. 115(підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович)
Розв`язати задачі №321, 323 ст. 115(підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович)
Завдання на повторення:

2. Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за https://www.classtime.com/     code/  RJ9WW3
                                                                  https://www.classtime.com/     code/   W3VE6K
_________________________________________________________________________________

Четвер 26.03.20 (ХІМІЯ)

Тема "Кислотні дощі". " 

Шановні учні 21-Т групи.
1) прочитайте матеріал § 22 ст.106; с
2) подивіться відео:  https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY
І. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Кислотні дощі"
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням
ІІ. Вправи
1.Кислоти 
2.Неметалічні елементи
Бажаю успіхів!

Тема "Контрольна робота № 11 з теми  «Неметали»"

І. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті Classtime з теми "Неметали»"
При виконанні завдань прошу дотримуватися принципів академічної доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням

_________________________________________________________________________________
 Середа 18.03.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема "Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин"

 прочитайте матеріал § 30 ст.124-127; підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 589191
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Запрошую вас підготуватися до самостійної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
_________________________________________________________________________________
Вівторок  31.03.20 (БІОЛОГІЯ)

Тема уроку "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії"
1) повторіть  матеріал § 26-32 ст. 108-137 за підруч. Соболь 10 кл.
Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 859488
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!

Тема уроку " Основні поняття генетики"
1) прочитайте матеріал § 33 ст. 138-141 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися  Відео
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
4. Ген
Бажаю успіхів!

Четвер 02.04.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку "Загальна характеристика металів. Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості."
1) прочитайте матеріал § 25-27 ст. 125-135 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Будь ласка, не намагайтеся повторити це самостійно.
Властивості Заліза
3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 327861



Вівторок 07.04.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки"
1) прочитайте матеріал § 34,35,36 ст. 142-153 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Грегор Мендель 
                        Закони Менделя

Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз - Підручник з ...

Гібридологічний аналіз

3) зробити конспект в зошит


Четвер 09.04.20 (ХІМІЯ)

Тема уроку "Застосування металів та їхніх сплавів.
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися
Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Бажаю успіхів!
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 636394
     
 Тема уроку "Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію  і Кальцію." 
1) прочитайте матеріал § 29 ст. 142 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися:
https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Бажаю успіхів!


Вівторок 13.04.20 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку " Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини"
1) прочитайте матеріал § 37 ст. 154-157 за підруч. Соболь 10 кл.
2)  Перегляньте презентацію. Зробіть висновки про використання сучасних молекулярно-генетичних методах та їх значенні для багатьох галузей сучасної біології.


ВІДЕО: Розв'язування типових задач з генетики.
Розв’язати задачі:

Задача 1. У  людини  ген   полідактилії  (багатопалість)  домінує    над     нормальною будовою  руки. У жінки рука нормальна, а чоловік гетерозиготний за геном     полідактилії.      Визначити    ймовірність народження   в  цій сім’ї дитини з полідактилією.

Задача 2 .Юнак з блакитними очами одружуються на кароокій дівчині, у батька якої очі були блакитні. Від шлюбу народилась  кароока   дитина.  Який  генотип дитини?

Четвер 16.04.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку "Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. 
1) прочитайте матеріал § 28 ст. 136 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися  відео:  Солі, їхнє поширення в природі. Середні та кислі солі
У формулах солей на першому місці пишуть символ металічного елемента, а потім кислотний залишок:

фіз. властивості

хім. властивості

Відео YouTube


Шановні учні 21 групи
ЗАПРОШУЮ ВАС НА ВІРТУАЛЬНУ ЕКСКУРСІЮ НА ДРОГОБИЦЬКИЙ СІЛЬЗАВОД.

Відео YouTube

Запрошую вас виконати різні врави он-лайн.
Запрошую вас пройти тестування з теми.
Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 641268
     
Понеділок  21.04.20  

Тема "Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.158-161; за підруч. Соболь 11 кл.

Тема "Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 39. ст.162-165; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться презентація:  Регуляція експресії генів
                                  
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 961028
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Четвер 23.04.20 (ХІМІЯ)
Тема уроку: Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей.

1) прочитайте матеріал § 35 ст. 164
2) виконати вправу
3) виконати практичну роботу в зошит
                                         Практична роботи №1.

Тема: Дослідження якісного складу солей.

  Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук, продовжити формувати практичні навички проводити  якісні реакції на виявлення катіонів та аніонівскладати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.
  Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, пальник, лакмусовий папірець, шматочок накипу з чайника(CaCO3,MgCO), шкарлупа курячого яйця (CaCO3), вапно для побілки (Ca(OH)2), харчова (питна) сода (NaHCO3), розчини оцтової кислоти, барій хлориду, сульфатної кислоти, аргентум нітрату, натрію гідроксиду; кристалічні -  амоній хлорид, натрій хлорид.

Хід роботи.

Дослід 1. Виявлення карбонатів.

Визначте, які з досліджуваних речовин містять карбонат-йон.

У вас є набір матеріалів: шматочок накипу з чайника(CaCO3,MgCO), шкарлупа курячого яйця (CaCO3), вапно для побілки (Ca(OH)2), харчова (питна) сода (NaHCO3). Випробуйте перелічені речовини розчином оцтової кислоти (оцту).

Що спостерігається?___________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Зробіть висновки, які з випробуваних матеріалів містять   карбонат - йони? ___________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Складіть рівняння рекцій у молекулярному та йонному вигляді, де можливо.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Де у побуті можна використати цю реакцію?____________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
 Дослід 2. Довести якісний склад.

Доведіть якісний склад барій хлориду. Складіть план виявлення катіону барію та хлорид-йону. ________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Напишіть рівняння відповідних хімічних реакцій у молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Дослід 3. Як розпізнати.

У двох пронумерованих пробірках без надписів містяться сухі речовини: амоній хлорид і натрій хлорид. Як можна розпізнати ці речовини? Складіть план проведення експерименту. ___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Напишіть рівняння відповідних реакцій у молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді._________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Висновок:

Які реакції називаються якісними_____________________________________

__________________________________________________________________

За якими ознаками виявляють ті чи інші йони у розчині__________________

__________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Які знання, здобуті на практичній роботі, допоможуть вам у повсякденному житті

______________________________________________________________________________________________________________________________________

                         Якісні реакції на деякі йони в розчині
Формула йона
Реагент,
(діючий йон)
Зовнішній ефект
Катіони
Ag+
Сl
Білий сирнистий осад, нерозчинний в кислотах.
Ва2+
SO42–
Білий кристалічний осад, нерозчинний в кислотах.
Fe2+
OH
Зеленкуватий осад, що швидко буріє на повітрі.
Fe3+
OH
Бурий осад.
NH4+
OH
Запах амоніаку.
Аніони
Сl
Ag+
Білий сирнистий осад, нерозчинний в кислотах.
SO42–
Ва2+
Білий кристалічний осад, нерозчинний в кислотах.
РО43–
Ag+
Жовтий осад, розчинний у нітратній кислоті.
СО32–
H+
Бульбашки газу з шипінням, помутніння вапняної води.
SiO32–
H+
Білий драглистий осад, або загустіння розчину

Тема уроку "Поняття про жорсткість води та способи її усунення. .
1) прочитайте матеріал § 26 ст. 17 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2) подивитися:


Щоб виконати завдання, перейдіть на сайті join.naurok.ua Код доступу 220057


Понеділок  28.04.20  

Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

Будова  метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4 
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом

Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!

Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Картинки по запросу ідіограма
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.

Картинки по запросу ідіограма каріотипу людини
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема  Код доступу 925880
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів

Тема "Сучасний стан досліджень геному людини. " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео:

Геном - сукупність спадкової інформації у клітинах організму
- наука геноміка 

Четвер 30.04.20 (ХІМІЯ)

Тема "Сучасні силікатні матеріали. " 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 38. ст.177-181; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію: 

       

Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 992732
Бажаю успіхів!

Тема уроку: Контрольна робота"Неметали".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 363670
Бажаю успіхів!

Вівторок  05.05.20

Тема уроку "Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість у людини"

1) прочитайте матеріал § 43,44 ст. 178- 185 за підруч. Соболь
2) перегляньте відео: 

Шановні учнів 21- групи
Запрошую вас виконавши різні врави он-лайн.
Алгоритм роботи:
1. Перейдіть за посиланнями, натиснувши назву вправи.
2. Виконайте вправу.
3. Перевірте правильність виконання, натиснувши на  галочку внизу справа.
4. Якщо ви все зробили правильно,на екрані з'явиться вислів: "Чудово, правильне рішення знайдене".
Сподіваюсь, моя робота буде для вас корисною.
Бажаю успіхів!
Перелік вправ:
1. "Генетичні терміни" -      https://learningapps.org/2583221
2. 
"Закони генетики" -         https://learningapps.org/2715912
3. "Типи взаємодій генів" - https://learningapps.org/2565269
Тема уроку: Контрольна робота"Спадковість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 539036
Бажаю успіхів!

Вівторок  12.05.20  

Тема "Закономірності  мінливості(спадкової, неспадкової) . 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
2) подивіться відео: Неспадкова мінливість
                                       Спадкова мінливість
ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 9647440
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Тема "Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми 

І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 46 ст.190-194; с
2) подивіться відео:



 ІІ. Вправи
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Мутації" Код доступу 2544806
При виконанні завдань прошу дотримуватися доброчесності: правильно вказуйте своє прізвище, чесно виконуйте завдання.
Бажаю успіхів!

Вівторок  19.05.20  
Тема "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів"
І.Теорія
Шановні учні 21-Т групи.
1) прочитайте матеріал § 47 ст.194-197; 
- подивіться відео:
- скласти конспект.

Тема "Генетичний моніторинг в людських спільнотах"
І.Теорія
Шановні учні 21-Т групи.
1) прочитайте матеріал § 48 ст.198-201; 
- подивіться відео:

- скласти конспект.
- вміти давати відповіді на питання на с.201.
- підготувати повідомлення «Спадкові хвороби людини».
Вівторок  26.05.20  
Тема уроку: Контрольна робота"Мінливість".
Запрошую вас пройти тестування  join.naurok.ua Код доступу 4212154
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар