ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
Увага! Дати і теми уроків записуємо в робочі зошити, а також письмові завдання.
Середа 22.02.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Закономірності мінливості(спадкової, неспадкової) . "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с ІІ. Вправи
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірюІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 7959331
Бажаю успіхів!
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 45 ст.186-189; с
1. Мінливість
2. Мутаційна мінливість
3. Закономірності мінливості
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
4. Характеристика мінливості організмів
5. Закономірності мінливості. Вірю - не вірю
ІІІ. Тестування з теми
Запрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема "Закономірності спадкової та неспадкової мінливості Код доступу 7959331Бажаю успіхів!
Вівторок 18.01.23 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу "
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:1. Хроматиди - 22. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди3. Плечі - 4 4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)види: 1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)- в статевих клітинах2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)- в соматичних клітинах (нестатеві)3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)С.Г.Навашин (укр.)Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.- в основі цитогенетичного методузначення:
1. Виявлення паталогії хромосом.
2. Визначення статевої належності крові.
ІІІ. Тестування з темиЗапрошую вас пройти тестування на сайті join.naurok.ua тема Код доступу 8512909
Бажаю успіхів
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 40. ст.166-169; за підруч. Соболь 11 кл.
2) подивіться відео-презентацію:
Будова метафазної хромосоми:
1. Хроматиди - 2
2. Центромера → білки кінетохори → з'єднують хроматиди
3. Плечі - 4
4. Теломери ("ковпачки") - ділянки на кінцях, що перешкоджають з'єднанню хромосом
Кариотип - хромосомний набір організму ( кількість, форма, розмір)
1955р. - Джо Хін Тіо (амер.) → у людини 23 пари хромосом:
22пари аутосоми (нестатеві) + 1 пара гетерохромосоми (статеві: ХХ - жін.; ХУ- чол.)
види:
1. Гаплоїдний (1n) - всі хромосоми негомологічні (різні)
- в статевих клітинах
2. Диплоїдний (2n) - подвійний → гомологічні хромосоми ( парні: 1 від мами, 2- від батька)
- в соматичних клітинах (нестатеві)
3. Поліплоїдний (3n, 4n, 5n...) - кількість хромосом збільшується (кратно гаплоїдному набору)
- рослин → продуктивність!!!
Ідіограма - розташування хромосом попарно у порядку зменшення (крім статевих)
С.Г.Навашин (укр.)
Хромосомний аналіз - дослідження каріотипу, або окремих хромосом.
- в основі цитогенетичного методу
значення: 1. Виявлення паталогії хромосом. 2. Визначення статевої належності крові. |
ІІІ. Тестування з теми
Бажаю успіхів
Пятниця 02.12.22
Тема уроку: "Контрольна робота " Обмін речовин і перетворення енергії" "
- 1) повторіть матеріал § 18-25 ст. 76-104 за підруч. Соболь 10 кл.
-2) Запрошую вас підготуватися до контрольноъної роботи, виконавши різні врави он-лайн.
Перелік вправ:
-3) Запрошую вас пройти Контрольне тестування з теми."Обмін речовин"
Введіть своє прізвище і позначте правильну відповідь у кожному тестовому завданні.
Бажаю успіхів!
Четвер 01.12.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема "Вітаміни, їх роль в обміні речовин"
І.Теорія1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.2) подивіться відео:
ІІ. ВправиІІІ. Тестування з теми
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"І.Теорія1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. ВправиІІІ. ЗавданняСкласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
МакроелементиЕлемент або речовина Прояви нестачі Прояви надлишку Калій
Кальцій
Сульфур
Магній
Натрій
Фосфор
Хлор
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § 26 ст.108-111; підруч. Соболь 10 кл.
2) подивіться відео:
ІІІ. Тестування з теми
Теми "Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин"
І.Теорія
1) прочитайте матеріал § § 29 ст.120-123; підруч. Соболь 10 кл.
ІІ. Вправи
ІІІ. Завдання
Скласти порівняльню таблицю «Прояви надлишку та нестачі хімічних елементів в організмі людини»
Макроелементи
Макроелементи
Елемент або речовина | Прояви нестачі | Прояви надлишку |
Калій | ||
Кальцій | ||
Сульфур | ||
Магній | ||
Натрій | ||
Фосфор | ||
Хлор |
Пятниця 25.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму"
1) пропоную прочитати матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.
Отрута змійОтрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./
1) пропоную прочитати матеріал § 25 ст. 104 - 107 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Принципи дії ферментів. Властивості ферментів.Отрута змій
Отрута гадюки звичайної, на яку в Україні можна натрапити в лісовій, лісостеповій зонах та в Карпатах, має переважно геморагічний вплив. Чим ближче місце укусу до голови, тим він небезпечніший. Навесні отрута гадюки є більш токсичною, ніж влітку. Симптоми отруєння: в'ялість, головний біль, нудота, інколи блювота, пришвидшений пульс, паморочливість. Застосуйте знання про ферменти й поясніть механізм впливу отрути гадюки звичайної на живі організми,/ письмово в зошит./
Тема уроку:"Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто
Робота з ілюстрацієюРозгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.Назва структури Роль в обміні речовин, енергії та інформації
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Структура клітини. Клітина-місто Робота з ілюстрацією
Розгляньте ілюстрацію клітини людини із позначеними структурами: 1 — клітинна мембрана; 2 — піноцитозний міхурець; 3 — клітинний центр; 4 — гіалоплазма; 5 — зерниста ЕПС; 6 — незерниста ЕПС; 7 — ядерні пори; 8 — секреторні міхурці; 9 — комплекс Гольджі; 10 — мітохондрія; 11 — ядро; 12 — ядерце; 13 — лізосоми; 14 — фагоцитозні міхурці.
Визначте роль позначених структур у обміні речовин та перетворенні енергії, заповніть у робочому зошиті таблицю. Зробіть висновок про взаємозв'язок між будовою клітини та процесами її метаболізму.
Назва структури | Роль в обміні речовин, енергії та інформації |
Четвер 24.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією"
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині.
Схема фотосинтезу Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:1. Типи живлення
2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"Запрошую вас пройти тестування.Код доступ 4121037
1) прочитайте матеріал § 23,24 ст. 96 - 103 за підруч. Соболь10 кл.
подивитись відео: Обмін речовин та енергії в клітині. Схема фотосинтезу
Світлова й темнова фази фотосинтезу
Перелік вправ:
1. Типи живлення2. Фотосинтез
3. Автотрофи і гетеротрофи
4. Вправа-послідовність "Клітинне дихання"
5. Вправа-пазли "Фотосинтез і клітинне дихання"
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 4121037
Пятниця 18.11.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку:"Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних системи."
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео:
Перелік вправ:1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступ 9621761
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Обмін речовинЗапрошую вас пройти тестування.
Щоб виконати завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступ 9621761
Тема уроку:"Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів"
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.подивитись відео: Перелік вправ:1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
1) прочитайте матеріал § 18 ст. 76 - 79 за підр. Соболь10 кл.
подивитись відео: Перелік вправ:
1. Типи живлення3. Автотрофи і гетеротрофи
Бажаю успіхів!
Пятниця 21.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
Тема уроку: "Стратегія сталого розвитку природи і суспільства"
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- Вивчити матеріал § 4 ст.16-20 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.19.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Виконати письмово у зошитах самоконтроль знань стор.20
Роботи надсилати на електронну пошту: victoriabeshlega142@gmail.com
Середа 20.10.22 (БІОЛОГІЯ)
Тема уроку: "Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. "
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.2) подивитися Відео:
1) прочитайте матеріал § 1, 3 ст. 41-49 за підруч. Соболь 10 кл.
2) подивитися Відео:3) зробити конспект в зошит
Запрошую вас пройти тестування.
Код доступ 3523831
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
Тема уроку: "Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
- пропонуюв вивчити матеріал § 2 ст.8 підруч. Соболь 10 кл.
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
- вміти давати відповіді на питання на ст.11.
- перегляньте відео:
Зробіть в робочому зошиті конспект за прочитаними параграфами.
Заповнити табл. письмово у зошиті стор.10
Немає коментарів:
Дописати коментар